To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-31
Wyposażenie pracowni dla WTZ w Nowej Wsi" realizowane w Programie wyrównywania różnic między regionami III" obszar "F"- Remont, Modernizacja Warsztatów Terapii Zajęciowej poprzez zakup doposażenia.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 595684-N-2020
Numer ogłoszenia: 540201130-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 542 655 123
faks: 542 655 112
e-mail: zpos@piotrkowkujawski.pl
www: www.bip.piotrkowkujawski.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wyposażenie pracowni dla WTZ w Nowej Wsi" realizowane w Programie wyrównywania różnic między regionami III" obszar "F"- Remont, Modernizacja Warsztatów Terapii Zajęciowej poprzez zakup doposażenia.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.6.2020.TC
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Wyposażenie pracowni dla WTZ w Nowej Wsipolegające na dostawie:
a) Część I zamówienia: Zakup oraz montaż mebli i krzeseł jako doposażenia do pomieszczeń WTZ b) Część II zamówienia: Zakup sprzętu elektronicznego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ c) Część III zamówienia: Zakup Artykułów Gospodarstwa Domowego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ. d) Część IV zamówienia: Zakup paneli podłogowych, parapetów wewnętrznych oraz rolet okiennych wewnętrznych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ. e) Część V zamówienia: Zakup sprzętu i narzędzi ogrodniczych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ. f) Część VI zamówienia: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ. g) Część VII zamówienia: Zakup narzędzi stolarskich jako doposażenia do pomieszczeń WTZ. h) Część VIII zamówienia: Zakup narzędzi warsztatowych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zakup oraz montaż mebli i krzeseł jako doposażenia do pomieszczeń WTZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 45140.06 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PPHU Mariaszek Mariusz Witczak
Email wykonawcy: mariaszek4@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Chopina 1
Kod pocztowy: 88-200
Miejscowość: Radziejów
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 40713.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 92692.80
Waluta: PLN
NAZWA: Zakup sprzętu elektronicznego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2019 poz. 1483 ze zm.) - Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia postępowanie na niżej wymienione części zamówienia:
Część II zamówienia: Zakup sprzętu elektronicznego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ
gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną powyższych części zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
NAZWA: Zakup Artykułów Gospodarstwa Domowego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2019 poz. 1483 ze zm.) - Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia postępowanie na niżej wymienione części zamówienia:
Część III zamówienia: Zakup Artykułów Gospodarstwa Domowego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ.
gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną powyższych części zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
NAZWA: Zakup paneli podłogowych, parapetów wewnętrznych oraz rolet okiennych wewnętrznych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2019 poz. 1483 ze zm.) - Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia postępowanie na niżej wymienione części zamówienia:
Część IV zamówienia: Zakup paneli podłogowych, parapetów wewnętrznych oraz rolet okiennych wewnętrznych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ.
gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną powyższych części zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
NAZWA: Zakup sprzętu i narzędzi ogrodniczych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2019 poz. 1483 ze zm.) - Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia postępowanie na niżej wymienione części zamówienia:
Część V zamówienia: Zakup sprzętu i narzędzi ogrodniczych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ.
gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną powyższych części zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
NAZWA: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2019 poz. 1483 ze zm.) - Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia postępowanie na niżej wymienione części zamówienia:
Część VI zamówienia: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego jako doposażenia do pomieszczeń WTZ.
gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną powyższych części zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
NAZWA: Zakup narzędzi stolarskich jako doposażenia do pomieszczeń WTZ.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2019 poz. 1483 ze zm.) - Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia postępowanie na niżej wymienione części zamówienia:
Część VII zamówienia: Zakup narzędzi stolarskich jako doposażenia do pomieszczeń WTZ.
gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną powyższych części zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
NAZWA: Zakup narzędzi warsztatowych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity Dz. U. 2019 poz. 1483 ze zm.) - Zamawiający zawiadamia, iż unieważnia postępowanie na niżej wymienione części zamówienia:
Część VIII zamówienia: Zakup narzędzi warsztatowych jako doposażenia do pomieszczeń WTZ
gdyż cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną powyższych części zamówienia przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa laptopów dla pracowników naukowych Instytutu Automatyki i Robotyki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





