eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Budowa placu targowego wraz z zadaszeniem oraz z budową przyłącza kanalizacji deszczowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30

Ogłoszenie nr 510560910-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Miejski Zarząd Usług Komunalnych:

Budowa placu targowego wraz z zadaszeniem oraz z budową przyłącza kanalizacji deszczowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 601037-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540214406-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27104821200000, ul. Strzelców Bytomskich, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 032 2310031, 3350444
faks: 322 310 032
e-mail: mzuk@mzuk.pl
www: www.mzuk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa placu targowego wraz z zadaszeniem oraz z budową przyłącza kanalizacji deszczowej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MZUK.EPZ.50.39.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje: Wykonanie prac w zakresie budowy placu targowego wraz z zadaszeniem i przyłączem kanalizacji deszczowej na terenie os. Kopernika w Gliwicach, działki nr 155/1, 155/2, 155/3, obręb Kopernik. Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: Roboty budowlane: - roboty ziemne – korytowanie; - podbudowy; - nawierzchnie z kostki brukowej; - kanalizacja deszczowa; - fundamenty betonowe; - konstrukcję stalową zadaszenia; - gospodarka zielenią - nasadzenia. Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, według projektu budowlano – wykonawczego. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: 1. Projekt budowlany. 2. Przedmiar. 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi z SIWZ należy rozpatrywać łącznie. Istotne warunki zamówienia. 1. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie. 2. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności PN lub Aprobatą Techniczną. 3. Prace winny być realizowane zgodnie z zaleceniami producenta stosowanych materiałów i urządzeń. Sprzęt używany do realizacji robót winien być zgodny z instrukcją producenta. 4. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym, o ile zaistnieje taka potrzeba. 5. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót. 6. Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym, - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach, - protokoły z pomiarów i badań, - dokumentację powykonawczą, - wpis do dziennika budowy. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy. 2. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac. 3. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek. 4. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 5. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach cząstkowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* *-dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.pl pod hasłem Polityka ZSZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.11.12.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Unieważnienia dokonano na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz.U. 2019 r. poz. 1843 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 23.11.2020r. w oparciu o art. 26 ust. 2 ustawy pzp Zamawiający wezwał Wykonawce F.H.U. KOZERA Michał Kozera do złożenie dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy pzp w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp. Wykonawca w dniu 30.11.2020r. tj. w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie uzupełnił powyższe dokumenty. Złożone dokumenty nie potwierdzają, ze Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
Zamawiający w dniu 01.12.2020r. w oparciu o art. 26 ust. 3 ustawy pzp wezwał Wykonawce F.H.U. KOZERA Michał Kozera do uzupełnienia dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp oraz braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. Wykonawca w w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, tj. do 04.12.2020 r. nie uzupełnił powyższych dokumentów. W związku z tym faktem, ww. Wykonawca podlega wykluczeniu z postępowania i w konsekwencji jego oferta podlega odrzuceniu.
Kolejna oferta złożona przez Przedsiębiorstwo Remontów Ulic i Mostów S.A. przewyższa kwotę jaką Zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiekszyć tej kwoty do ceny
najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.