To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Zakup usługi Systemu Centralnego Wydruku dla NASK-PIB na lata 2020-2023
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 577092-N-2020
Numer ogłoszenia: 540202711-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 223 808 200
faks: 22 3808201,3808391
e-mail: zamowienia.publiczne@nask.pl
www: https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne;https://nask.eb2b.com.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup usługi Systemu Centralnego Wydruku dla NASK-PIB na lata 2020-2023
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZPiZ.2110.3.2020.269.PKO
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem Umowy jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przez Wykonawcę usługi polegającej na oddaniu do korzystania Systemu Centralnego Wydruku, zwanego dalej „SCW” lub „Systemem” zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia dalej SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy oraz ofertą Wykonawcy stanowiącą Załącznik nr 2 do Umowy.
2. W ramach Przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
1) zapewnienia Zamawiającemu licencji do korzystania z Oprogramowania składającego się na SCW;
2) wdrożenia Systemu polegającego na instalacji SCW, konfiguracji, uruchomienia i obsługi technicznej Systemu we wskazanych przez Zamawiającego Lokalizacjach;
3) rozmieszczenia Urządzeń w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w poszczególnych Lokalizacjach;
4) wdrożenia oprogramowania SCW na posiadanej przez Zamawiającego platformie sprzętowo-systemowej,
5) przeprowadzenia szkolenia dla pracowników Zamawiającego z zakresu działania SCW zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Tomu II SIWZ-SOPZ;
6) zapewnienia Zamawiającemu ciągłości korzystania z Systemu;
7) zapewnienia stałej, wysokiej jakości kopii i wydruków wg ustalonego wzorca (plansza testowa producenta urządzeń) i niezawodnej pracy Urządzeń;
8) zapewnienie obsługi serwisowej SCW w tym:
a) wykonywanie napraw Urządzeń i usuwania wad prawnych,
b) dostarczanie Materiałów eksploatacyjnych do Lokalizacji,
c) usługa przemieszczania Urządzeń – relokacja w zakresie wskazanym w Umowie,
d) wykonywanie konserwacji i przeglądów Urządzeń;
9) wsparcie techniczne dla SCW i jego użytkowników,
10) zapewnienie Zamawiającemu ścieżki audytu dla wszystkich procedur zbierania i przesyłania danych.
3. Przedmiot Umowy określony w ust. 2 zostanie zrealizowany obligatoryjnie jako zamówienie podstawowe.
4. Przedmiot Umowy określony w ust. 5 zostanie zrealizowany jako Prawo Opcji.
5. W ramach Przedmiotu Umowy w zakresie wykonywania Prawa Opcji Zamawiający może rozszerzyć zakres realizacji Umowy poprzez zwiększenie liczby Urządzeń oddanych Zamawiającemu do używania w ramach korzystania z Systemu na podstawie zamówień składanych przez NASK w formie elektronicznej bądź pisemnej.
6. Zamawiający może zlecić Wykonawcy realizację zamówienia opcjonalnego obejmującego udostępnienie i podłączenie do Systemu kolejnych Urządzeń (w liczbie nie większej niż 1 urządzenie: Typu A z czytnikiem, 2 urządzenia Typu B (w tym 1 z czytnikiem a 1 bez czytnika), 1 urządzenie Typu C, przy czym ww. wartości stanowią górny limit Prawa Opcji.
7. Zamawiający ma prawo do skorzystania z Prawa Opcji w zakresie i ilości uzależnionej od swoich potrzeb. Zamawiający wymaga, aby koszt wydruku na Urządzeniu dostarczonym w ramach Prawa Opcji był taki sam jak koszt wydruku na Urządzeniu dostarczonym w ramach zamówienia podstawowego.
8. Zamawiający wskaże liczbę Urządzeń objętych prawem opcji w jednym oświadczeniu o skorzystaniu z prawa opcji bądź też podzieli prawo opcji na kilka części, przy czym Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówień w ramach Prawa Opcji nie wcześniej niż 7 dni od doręczenia oświadczenia Umowy.
9. Prawo opcji Zamawiający może wykonać poprzez złożenie Wykonawcy oświadczenia o zamiarze skorzystania z prawa opcji w formie pisemnej lub elektronicznej z podpisem kwalifikowanym w terminie do 60 dni roboczych przed wygaśnięciem Umowy.
10. Do realizacji Przedmiotu Umowy w ramach Prawa Opcji stosuje się odpowiednio postanowienia Umowy.
11. W przypadku nieskorzystania z Prawa Opcji Zamawiający nie ponosi względem Wykonawcy odpowiedzialności z tego tytułu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 79.82.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 405000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Ricoh Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Żwirki i Wigury 18A
Kod pocztowy: 02-092
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 619506.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 619506.72
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa nowej hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie
- "Zakup usług hotelowych, gastronomicznych i transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów WSA w Warszawie""
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Remont 2 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- Odbiór odpadów medycznych o kodach: 18 01 02 i 18 01 03 oraz 18 01 09 z Terenowej Stacji WCKiK w Szczecinie
- Roboty budowlano instalacyjne w pomieszczeniach biurowych Centrum Fizyki Teoretycznej PAN oraz wykonanie prac instalacyjnych (...)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.