eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup usługi Systemu Centralnego Wydruku dla NASK-PIB na lata 2020-2023

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30

Ogłoszenie nr 510560342-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy:

Zakup usługi Systemu Centralnego Wydruku dla NASK-PIB na lata 2020-2023

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 577092-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540202711-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy, krajowy numer identyfikacyjny 10464542000000, Kolska 12, 01-045 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 223 808 200
faks: 22 3808201,3808391
e-mail: zamowienia.publiczne@nask.pl
www: https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne;https://nask.eb2b.com.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup usługi Systemu Centralnego Wydruku dla NASK-PIB na lata 2020-2023

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZPiZ.2110.3.2020.269.PKO

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem Umowy jest świadczenie na rzecz Zamawiającego przez Wykonawcę usługi polegającej na oddaniu do korzystania Systemu Centralnego Wydruku, zwanego dalej „SCW” lub „Systemem” zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia dalej SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy oraz ofertą Wykonawcy stanowiącą Załącznik nr 2 do Umowy.
2. W ramach Przedmiotu Umowy Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:
1) zapewnienia Zamawiającemu licencji do korzystania z Oprogramowania składającego się na SCW;
2) wdrożenia Systemu polegającego na instalacji SCW, konfiguracji, uruchomienia i obsługi technicznej Systemu we wskazanych przez Zamawiającego Lokalizacjach;
3) rozmieszczenia Urządzeń w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w poszczególnych Lokalizacjach;
4) wdrożenia oprogramowania SCW na posiadanej przez Zamawiającego platformie sprzętowo-systemowej,
5) przeprowadzenia szkolenia dla pracowników Zamawiającego z zakresu działania SCW zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Tomu II SIWZ-SOPZ;
6) zapewnienia Zamawiającemu ciągłości korzystania z Systemu;
7) zapewnienia stałej, wysokiej jakości kopii i wydruków wg ustalonego wzorca (plansza testowa producenta urządzeń) i niezawodnej pracy Urządzeń;
8) zapewnienie obsługi serwisowej SCW w tym:
a) wykonywanie napraw Urządzeń i usuwania wad prawnych,
b) dostarczanie Materiałów eksploatacyjnych do Lokalizacji,
c) usługa przemieszczania Urządzeń – relokacja w zakresie wskazanym w Umowie,
d) wykonywanie konserwacji i przeglądów Urządzeń;
9) wsparcie techniczne dla SCW i jego użytkowników,
10) zapewnienie Zamawiającemu ścieżki audytu dla wszystkich procedur zbierania i przesyłania danych.
3. Przedmiot Umowy określony w ust. 2 zostanie zrealizowany obligatoryjnie jako zamówienie podstawowe.
4. Przedmiot Umowy określony w ust. 5 zostanie zrealizowany jako Prawo Opcji.
5. W ramach Przedmiotu Umowy w zakresie wykonywania Prawa Opcji Zamawiający może rozszerzyć zakres realizacji Umowy poprzez zwiększenie liczby Urządzeń oddanych Zamawiającemu do używania w ramach korzystania z Systemu na podstawie zamówień składanych przez NASK w formie elektronicznej bądź pisemnej.
6. Zamawiający może zlecić Wykonawcy realizację zamówienia opcjonalnego obejmującego udostępnienie i podłączenie do Systemu kolejnych Urządzeń (w liczbie nie większej niż 1 urządzenie: Typu A z czytnikiem, 2 urządzenia Typu B (w tym 1 z czytnikiem a 1 bez czytnika), 1 urządzenie Typu C, przy czym ww. wartości stanowią górny limit Prawa Opcji.
7. Zamawiający ma prawo do skorzystania z Prawa Opcji w zakresie i ilości uzależnionej od swoich potrzeb. Zamawiający wymaga, aby koszt wydruku na Urządzeniu dostarczonym w ramach Prawa Opcji był taki sam jak koszt wydruku na Urządzeniu dostarczonym w ramach zamówienia podstawowego.
8. Zamawiający wskaże liczbę Urządzeń objętych prawem opcji w jednym oświadczeniu o skorzystaniu z prawa opcji bądź też podzieli prawo opcji na kilka części, przy czym Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówień w ramach Prawa Opcji nie wcześniej niż 7 dni od doręczenia oświadczenia Umowy.
9. Prawo opcji Zamawiający może wykonać poprzez złożenie Wykonawcy oświadczenia o zamiarze skorzystania z prawa opcji w formie pisemnej lub elektronicznej z podpisem kwalifikowanym w terminie do 60 dni roboczych przed wygaśnięciem Umowy.
10. Do realizacji Przedmiotu Umowy w ramach Prawa Opcji stosuje się odpowiednio postanowienia Umowy.
11. W przypadku nieskorzystania z Prawa Opcji Zamawiający nie ponosi względem Wykonawcy odpowiedzialności z tego tytułu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.82.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 405000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Ricoh Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Żwirki i Wigury 18A
Kod pocztowy: 02-092
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 619506.72

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 619506.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 619506.72
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.