eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Budowa instalacji systemu monitoringu wizyjnego dla Szko³y Podstawowej nr 4 w Sieradzu przy ulicy Broniewskiego 3

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2020-12-30

Og³oszenie nr 510559333-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Szko³a Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej:

Budowa instalacji systemu monitoringu wizyjnego dla Szko³y Podstawowej nr 4 w Sieradzu przy ulicy Broniewskiego 3

OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: Tak
Numer og³oszenia: 605817-N-2020
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szko³a Podstawowa nr 4 im. Marii Konopnickiej, krajowy numer identyfikacyjny 73500300000000, Ks. Apolinarego Le¶niewskiego 18, 98-200 Sieradz, woj. ³ódzkie, pañstwo Polska

telefon: 0-43 8225652
faks: 0-43 8225652
e-mail: zamówienia@sp4.sieradz.eu
www: http://www.sp4sieradz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Budowa instalacji systemu monitoringu wizyjnego dla Szko³y Podstawowej nr 4 w Sieradzu przy ulicy Broniewskiego 3

Numer referencyjny (je¿eli dotyczy): WOR-Z.271.45.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem umowy jest budowa instalacji systemu monitoringu wizyjnego w budynku B Szko³y Podstawowej nr 4 w Sieradzu przy ulicy Broniewskiego 30.
Zamówienie zwi±zane jest z unieczynnieniem i demonta¿em istniej±cych instalacji teletechnicznych oraz wykonaniem instalacji teletechnicznych.
2. Na przedmiot zamówienia sk³ada siê m.in.wykonanie nastêpuj±cych elementów i robót:
a) demonta¿ istniej±cej instalacji technicznej,
b) wykonanie tras koryt kablowych,
c) uk³adanie kabli i przewodów,
d) instalowanie gniazd i ³±czników elektrycznych,
e) monta¿ urz±dzeñ i aparatów systemów niskopr±dowych,
f) monta¿ elementów systemu CCTV,
g) pomiary, uruchomienia,
h) przepiêcia instalacji elektrycznych,
i) przeprowadzenie szkolenia dla obs³ugi.
3. Zamawiaj±cy udostêpnia przedmiary robót jako materia³ pogl±dowy. Wykonawca zobowi±zany jest sporz±dziæ kosztorys ofertowy, zgodnie z zapisami rozdzia³u XXIV SIWZ.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowi±zany bêdzie przed podpisaniem umowy przedstawiæ Zamawiaj±cemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczy³ cenê zamówienia podan± w ofercie.
W zwi±zku z tym, i¿ Wykonawcy przys³uguje z tytu³u niniejszej umowy wynagrodzenie rycza³towe, kosztorys powy¿szy ma jedynie charakter pomocniczy.
4.W ramach zamówienia nale¿y wykonaæ: roboty budowlane i czynno¶ci okre¶lone w dokumentacji projektowej, decyzjach i warunkach oraz prace i czynno¶ci pomocnicze niezbêdne dla prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie wymaganych badañ i sprawdzeñ, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy pod³±czeñ do mediów i ponoszenie kosztów ich zu¿ycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej itp., a tak¿e prace porz±dkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowi±zany prowadziæ prace zgodnie z dokumentacj± projektow±, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami.
5.Stosowane materia³y i urz±dzenia musz± byæ nowe, najlepszej jako¶ci, o parametrach dostosowanych do czynników zewnêtrznych, na których dzia³ania mog± byæ wystawione, a tak¿e dok³adnie odpowiadaæ warunkom niezbêdnym do prawid³owego wykonywania powierzonych robót oraz do prawid³owego funkcjonowania ca³ej instalacji. Stosowane materia³y i urz±dzenia musz± posiadaæ odpowiednie deklaracje zgodno¶ci lub certyfikaty dopuszczaj±ce do stosowania ich w budownictwie. Ca³y system okablowania musi jednolity, tj. ca³y odcinek okablowania poziomego musi byæ
w jednym standardzie, nie gorszym od zaproponowanego w dokumentacji projektowej.
6. Wykonawca w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia mienia, jego czê¶ci b±d¼ jakiejkolwiek czê¶ci maj±tku Zamawiaj±cego ma obowi±zek ich naprawienia i doprowadzenia do stanu poprzedniego lub wymianê na nowy na w³asny koszt.

7 W zwi±zku z tym, i¿ prace instalacyjne bêd±ce przedmiotem zamówienia bêd± prowadzone w czasie nauki szkolnej nale¿y zwróciæ szczególn± uwagê na zapewnienie sprawnego funkcjonowania szko³y oraz ustaliæ godziny pracy
z Zamawiaj±cym.
Wszystkie prace g³o¶ne jak np. demonta¿e, skucia, przewierty powinny odbywaæ siê po godzinie 15.00 (nie dotyczy okresu, gdy nauka szkolna odbywa siê w formie zdalnej - wówczas Wykonawca mo¿e rozpoczynaæ ww. prace od godz. 07.00). Istnieje mo¿liwo¶æ wykonywania prac w dni wolne od pracy (po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiaj±cym).
8.Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy okre¶li³ jako minimalne wymagania
i dopuszcza, aby dostawa objê³a rozwi±zania o parametrach przewy¿szaj±cym minimum.
9.Na szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia sk³ada siê dokumentacja projektowa, stanowi±ca za³±cznik nr 5 do SIWZ, obejmuj±ca m.in. projekt budowlano-wykonawczy, przedmiary, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja okre¶laj±c± zasady postêpowania przetargowego.
10.Postêpowanie z materia³ami z rozbiórki i demonta¿u Wykonawca ka¿dorazowo powinien ustaliæ z Zamawiaj±cym. Materia³y zakwalifikowane do ponownego wykorzystania powinny zostaæ przewiezione w miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego. Materia³y sztukowe nale¿y spaletowaæ.
11.Zamawiaj±cy zaleca, by przed z³o¿eniem ofert Wykonawca odby³ wizjê lokaln± na terenie planowanej inwestycji. W zwi±zku z powy¿szym na podstawie art. 9a ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wyznaczy termin sk³adania ofert odpowiednio d³u¿szy od minimalnego terminu sk³adania ofert okre¶lonego w ustawie Pzp. Koszty odbycia wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna mo¿liwa jest w dni robocze w godzinach 9.00-14.00. W celu ustalenia terminu nale¿y skontaktowaæ siê z Zamawiaj±cym pod numerem telefonu: 43 822- 71-42 (sekretariat).
12.Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, które polegaj± na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 11320):
a)roboty zwi±zane z demonta¿em istniej±cej instalacji monitoringu,
b)roboty zwi±zane z monta¿em nowej instalacji systemu monitoringu wizyjnego CCTV,
c)roboty zwi±zane z wykonaniem prób, pomiarów i prac wykoñczeniowych zgodnie z obowi±zuj±cymi polskimi normami.

II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia
Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci: Tak

II.5) G³ówny kod CPV: 45.31.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZÊ¦Æ NR: 3
NAZWA: Budowa instalacji systemu monitoringu wizyjnego dla Szko³y Podstawowej nr 4 w Sieradzu przy ulicy Broniewskiego 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020

IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (warto¶æ bez VAT): 65032.97 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 15

w tym:
liczba otrzymanych ofert od ma³ych i ¶rednich przedsiêbiorstw: 15
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z pañstw niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drog± elektroniczn±: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: DEFERO Sp. z o.o.
Email wykonawcy: kontakt@defero.net.pl
Adres pocztowy: ul. Wojska Polskiego 102/112
Kod pocztowy: 98-200
Miejscowo¶æ: Sieradz
Kraj/woj.: ³ódzkie

Wykonawca jest ma³ym/¶rednim przedsiêbiorc±: Tak
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy: 67650.00

Oferta z najni¿sz± cen±/kosztem: 54216.43
Oferta z najwy¿sz± cen±/kosztem: 184011.91
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.