eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinDostawa odzieży służbowej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30

Ogłoszenie nr 510559273-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie:

Dostawa odzieży służbowej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 595315-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540205337-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie, krajowy numer identyfikacyjny 33055750800000, ul. Gnieźnieńska 9, 75-736 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 943 423 021
faks: 943 422 768
e-mail: przetargi@mzk.koszalin.pl
www: http://mzk.koszalin.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odzieży służbowej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): NO-JP-2210-09/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży służbowej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie w okresie obowiązywania umowy. Asortyment oraz ilość odzieży zawiera załącznik nr 1a, załącznik nr 1b, załącznik nr 1c, załącznik nr 1d, załącznik 1e, załącznik 1f oraz załącznik 1g do oferty.
2. Przedmiot zamówienia składa się z siedmiu zadań, które mogą być realizowane łącznie lub oddzielnie tj.:
1) Zadanie 1 – Dostawa odzieży służbowej oraz środków ochrony indywidualnej dla kierowców autobusów oraz dyspozytorów (zgodnie z załącznikiem 1a);
2) Zadanie 2 – Dostawa obuwia służbowego dla kierowców autobusów, diagnostów i załogi statku (zgodnie z załącznikiem 1b);
3) Zadanie 3 – Dostawa odzieży roboczej antyelektrostatycznej oraz obuwia roboczego antyelektrostatycznego - przeznaczone dla pracowników stacji paliw (zgodnie z załącznikiem nr 1c);
4) Zadanie 4 – Dostawa obuwia roboczego dla pracowników warsztatu (zgodnie z załącznikiem 1d)
5) Zadanie 5 – Dostawa odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej (zgodnie z załącznikiem nr 1e);
6) Zadanie 6 – Wynajem, pranie oraz konserwacja odzieży roboczej (zgodnie z załącznikiem nr 1f);
7) Zadanie 7 – Dostawa odzieży służbowej dla załogi statku (zgodnie z załącznikiem nr 1g);

3. Odzież służbowa i obuwie robocze muszą spełniać wymagania obowiązujących przepisów i norm, a w szczególności posiadać deklarację zgodnie z Dyrektywą 89/686/EWG oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 roku nr 259 poz. 2173) oraz spełniać normę PN-P-84525:1998.
4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
1) Dostarczał przedmiot zamówienia, w okresie obowiązywania umowy, sukcesywnie zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego
2) Dostarczał odzież służbową:
a) fabrycznie nową (pochodzącą z produkcji bieżącej – nieużywaną);
b) w I gatunku jakościowym;
c) wolną od wszelkich wad fizycznych oraz prawnych;
d) oznakowaną poprzez wszycie metek identyfikujących: wyrób (nazwa, rozmiar, materiał – jego skład surowcowy, temperatura i sposób prania, temperatura prasowania) oraz producenta;
e) oznakowaną logo Zamawiającego, wg udostępnionego Wykonawcy wzoru;
f) z zachowaniem ciągłości koloru i jakości tkaniny w okresie obowiązywania Umowy zgodnie ze wzorem dołączonym do oferty; (wzory wybranej odzieży, na okres obowiązywania Umowy, zostaną złożone w depozycie Zamawiającego i w terminie 5 dni od zakończenia umowy zostaną zwrócone Wykonawcy w stanie niepogorszonym);
g) charakteryzująca się stabilnością kształtów i wymiarów po praniu, estetycznym wykonaniem oraz odpornością na odbarwienia; nie dopuszcza się nieprawidłowych szwów (marszczeń, wyciągnięć, braków ciągłości).
3) Dostarczał obuwie robocze:
a) fabrycznie nowe (pochodzące z produkcji bieżącej – nieużywane);
b) w I gatunku jakościowym
c) wolne od wszelkich wad fizycznych oraz prawnych;
d) oznakowane - rozmiar oraz nazwa producenta;
e) z zachowaniem ciągłości koloru i jakości surowca w okresie obowiązywania Umowy zgodnie ze wzorem dołączonym do oferty; (wzory wybranego obuwia roboczego, na okres obowiązywania Umowy, zostaną złożone w depozycie Zamawiającego i w terminie 5 dni od zakończenia umowy zostaną zwrócone Wykonawcy w stanie niepogorszonym);
4) Przy pierwszej dostawie dostarczy instrukcję użytkowania odzieży służbowej i instrukcję użytkowania obuwia roboczego.
5) Realizował dostawy w terminie jednego miesiąca od daty otrzymania zapotrzebowania; Zamawiający, raz na kwartał, w terminie 30 dni przed każdorazową dostawą zawiadomi Wykonawcę o zapotrzebowaniu ilościowym i rozmiarowym na odzież służbową i obuwie robocze;
6) Dostarczał odzież służbową i obuwie robocze do magazynu Zamawiającego w Koszalinie, przy ul. Gnieźnieńskiej 9 na koszt Wykonawcy.
7) Składając ofertę do Zadania 1 i/lub Zadania 2, dołączył do oferty wzór proponowanej odzieży służbowej i obuwia roboczego;

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 18.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa odzieży służbowej oraz środków ochrony indywidualnej dla kierowców autobusów oraz dyspozytorów (zgodnie z załącznikiem 1a);

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1. pkt. 4) ustawy PZP – „Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.”
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa obuwia służbowego dla kierowców autobusów, diagnostów i załogi statku (zgodnie z załącznikiem 1b);

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1. pkt. 4) ustawy PZP – „Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.”
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa odzieży roboczej antyelektrostatycznej oraz obuwia roboczego antyelektrostatycznego - przeznaczone dla pracowników stacji paliw (zgodnie z załącznikiem nr 1c);

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: LOGO Jacygrad, Zawadzki Sp.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Modlińska 266
Kod pocztowy: 03-152
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 30177.31

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30177.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 30177.31
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Dostawa obuwia roboczego dla pracowników warsztatu (zgodnie z załącznikiem 1d)

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1. pkt. 4) ustawy PZP – „Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.”
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: 5) Zadanie 5 – Dostawa odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej (zgodnie z załącznikiem nr 1e);

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1. pkt. 1) ustawy PZP – „Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu.”
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: 6) Zadanie 6 – Wynajem, pranie oraz konserwacja odzieży roboczej (zgodnie z załącznikiem nr 1f)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 176000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: STAPOL Piotr Staszków
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 48A
Kod pocztowy: 77-300
Miejscowość: Człuchów
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 210266.24

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 210266.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 210266.24
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: 7) Zadanie 7 – Dostawa odzieży służbowej dla załogi statku (zgodnie z załącznikiem nr 1g)

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1. pkt. 1) ustawy PZP – „Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu.”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.