To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Dostawa odzieży służbowej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 595315-N-2020
Numer ogłoszenia: 540205337-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 943 423 021
faks: 943 422 768
e-mail: przetargi@mzk.koszalin.pl
www: http://mzk.koszalin.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa odzieży służbowej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): NO-JP-2210-09/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży służbowej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z o.o. w Koszalinie w okresie obowiązywania umowy. Asortyment oraz ilość odzieży zawiera załącznik nr 1a, załącznik nr 1b, załącznik nr 1c, załącznik nr 1d, załącznik 1e, załącznik 1f oraz załącznik 1g do oferty.
2. Przedmiot zamówienia składa się z siedmiu zadań, które mogą być realizowane łącznie lub oddzielnie tj.:
1) Zadanie 1 – Dostawa odzieży służbowej oraz środków ochrony indywidualnej dla kierowców autobusów oraz dyspozytorów (zgodnie z załącznikiem 1a);
2) Zadanie 2 – Dostawa obuwia służbowego dla kierowców autobusów, diagnostów i załogi statku (zgodnie z załącznikiem 1b);
3) Zadanie 3 – Dostawa odzieży roboczej antyelektrostatycznej oraz obuwia roboczego antyelektrostatycznego - przeznaczone dla pracowników stacji paliw (zgodnie z załącznikiem nr 1c);
4) Zadanie 4 – Dostawa obuwia roboczego dla pracowników warsztatu (zgodnie z załącznikiem 1d)
5) Zadanie 5 – Dostawa odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej (zgodnie z załącznikiem nr 1e);
6) Zadanie 6 – Wynajem, pranie oraz konserwacja odzieży roboczej (zgodnie z załącznikiem nr 1f);
7) Zadanie 7 – Dostawa odzieży służbowej dla załogi statku (zgodnie z załącznikiem nr 1g);
3. Odzież służbowa i obuwie robocze muszą spełniać wymagania obowiązujących przepisów i norm, a w szczególności posiadać deklarację zgodnie z Dyrektywą 89/686/EWG oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 roku nr 259 poz. 2173) oraz spełniać normę PN-P-84525:1998.
4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
1) Dostarczał przedmiot zamówienia, w okresie obowiązywania umowy, sukcesywnie zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego
2) Dostarczał odzież służbową:
a) fabrycznie nową (pochodzącą z produkcji bieżącej – nieużywaną);
b) w I gatunku jakościowym;
c) wolną od wszelkich wad fizycznych oraz prawnych;
d) oznakowaną poprzez wszycie metek identyfikujących: wyrób (nazwa, rozmiar, materiał – jego skład surowcowy, temperatura i sposób prania, temperatura prasowania) oraz producenta;
e) oznakowaną logo Zamawiającego, wg udostępnionego Wykonawcy wzoru;
f) z zachowaniem ciągłości koloru i jakości tkaniny w okresie obowiązywania Umowy zgodnie ze wzorem dołączonym do oferty; (wzory wybranej odzieży, na okres obowiązywania Umowy, zostaną złożone w depozycie Zamawiającego i w terminie 5 dni od zakończenia umowy zostaną zwrócone Wykonawcy w stanie niepogorszonym);
g) charakteryzująca się stabilnością kształtów i wymiarów po praniu, estetycznym wykonaniem oraz odpornością na odbarwienia; nie dopuszcza się nieprawidłowych szwów (marszczeń, wyciągnięć, braków ciągłości).
3) Dostarczał obuwie robocze:
a) fabrycznie nowe (pochodzące z produkcji bieżącej – nieużywane);
b) w I gatunku jakościowym
c) wolne od wszelkich wad fizycznych oraz prawnych;
d) oznakowane - rozmiar oraz nazwa producenta;
e) z zachowaniem ciągłości koloru i jakości surowca w okresie obowiązywania Umowy zgodnie ze wzorem dołączonym do oferty; (wzory wybranego obuwia roboczego, na okres obowiązywania Umowy, zostaną złożone w depozycie Zamawiającego i w terminie 5 dni od zakończenia umowy zostaną zwrócone Wykonawcy w stanie niepogorszonym);
4) Przy pierwszej dostawie dostarczy instrukcję użytkowania odzieży służbowej i instrukcję użytkowania obuwia roboczego.
5) Realizował dostawy w terminie jednego miesiąca od daty otrzymania zapotrzebowania; Zamawiający, raz na kwartał, w terminie 30 dni przed każdorazową dostawą zawiadomi Wykonawcę o zapotrzebowaniu ilościowym i rozmiarowym na odzież służbową i obuwie robocze;
6) Dostarczał odzież służbową i obuwie robocze do magazynu Zamawiającego w Koszalinie, przy ul. Gnieźnieńskiej 9 na koszt Wykonawcy.
7) Składając ofertę do Zadania 1 i/lub Zadania 2, dołączył do oferty wzór proponowanej odzieży służbowej i obuwia roboczego;
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 18.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa odzieży służbowej oraz środków ochrony indywidualnej dla kierowców autobusów oraz dyspozytorów (zgodnie z załącznikiem 1a);
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1. pkt. 4) ustawy PZP – „Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.”
NAZWA: Dostawa obuwia służbowego dla kierowców autobusów, diagnostów i załogi statku (zgodnie z załącznikiem 1b);
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1. pkt. 4) ustawy PZP – „Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.”
NAZWA: Dostawa odzieży roboczej antyelektrostatycznej oraz obuwia roboczego antyelektrostatycznego - przeznaczone dla pracowników stacji paliw (zgodnie z załącznikiem nr 1c);
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: LOGO Jacygrad, Zawadzki Sp.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Modlińska 266
Kod pocztowy: 03-152
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30177.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 30177.31
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa obuwia roboczego dla pracowników warsztatu (zgodnie z załącznikiem 1d)
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1. pkt. 4) ustawy PZP – „Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.”
NAZWA: 5) Zadanie 5 – Dostawa odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej (zgodnie z załącznikiem nr 1e);
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1. pkt. 1) ustawy PZP – „Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu.”
NAZWA: 6) Zadanie 6 – Wynajem, pranie oraz konserwacja odzieży roboczej (zgodnie z załącznikiem nr 1f)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 176000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: STAPOL Piotr Staszków
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 48A
Kod pocztowy: 77-300
Miejscowość: Człuchów
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 210266.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 210266.24
Waluta: PLN
NAZWA: 7) Zadanie 7 – Dostawa odzieży służbowej dla załogi statku (zgodnie z załącznikiem nr 1g)
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zadanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1. pkt. 1) ustawy PZP – „Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającemu wykluczeniu.”
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Gryficach
- Dostawa znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla RDW w Gryficach
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2026 r.
- Sprzęt do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych (II)
- Ochrona mienia i osób
- Usługa prania wodnego i czyszczenia chemicznego, drobnych napraw krawieckich oraz dezynfekcji obuwia w 2026 r.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej i roboczej oraz obuwia dla pracowników Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Zakup Środków Ochrony Indywidualnej strażaka.
- Dostawa odzieży medycznej, odzieży roboczej i obuwia dla Pracowników Copernicus PL Sp. z o.o.
- Zakup wyposażenia hali magazynowej z wydzielonym pomieszczeniem biurowym z podziałem na 2 części w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026.
- Kompleksowa usługa najmu i serwisu odzieży roboczej a także szafek na odzież czystą i brudną dla pracowników Tarnowskiej Gospodarki Komunalnej TP KOM Sp. z o.o. w Tarnowie Podgórnym
- Dostawa kamizelek ochronnych KR1/SP1 dla zespołów ratownictwa medycznego Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





