Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Sprzęt laparoskopowy pakiet nr: 18, 19, 20
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 550536957-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 338448230
faks: 338448384
e-mail: zamowienia@szpitaloswiecim.pl
www: www.zamowienia.szpitaloswiecim.pl; www.przetargi.propublico.pl
adres profilu nabywcy: www.zamowienia.szpitaloswiecim.pl; www.przetargi.propublico.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Sprzęt laparoskopowy pakiet nr: 18, 19, 20
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZOZ.DZP.271.1.XII.2020WR
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Sprzęt laparoskopowy pakiet nr: 18, 19, 20; pakiet nr 18 - Zestaw drenów w torze ssania i płukania do pompy ssąco - płuczącej zgodnie z zał. nr 2 do WR, Pakiet nr 20 – dren silikonowy zgodnie z zał. nr 2 do WR. Pakiet nr 19 ELEKTRODY MONOPOLARNE DO ZABIEGÓW LAPAROSKOPOWYCH KOMPATYBILNE Z APARATEM ELEKTROCHIRURGICZNYM VALLEYLAB zgodnie z zał. nr 2 do WR
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.16.22.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet nr 18 Zestaw drenów w torze ssania i płukania do pompy ssąco - płuczącej zgodnie z zał. nr 2 do WR
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4529.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: STRYKER POLSKA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poleczki 35
Kod pocztowy: 02-822
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 4891.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4891.32
Waluta:
NAZWA: Pakiet nr 19 ELEKTRODY MONOPOLARNE DO ZABIEGÓW LAPAROSKOPOWYCH KOMPATYBILNE Z APARATEM ELEKTROCHIRURGICZNYM VALLEYLAB zgodnie z zał. nr 2 do WR
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2684.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: DAR MED DARIUSZ WOLSKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 1 Sierpnia 34A lok.51
Kod pocztowy: 02-134
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3844.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 3844.80
Waluta: PLN
NAZWA: Pakiet nr 20 dren silikonowy zgodnie z zał. nr 2 do WR
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1500.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: STRYKER POLSKA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poleczki 35
Kod pocztowy: 02-822
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1620.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1620.00
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Komisja wnosi o udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2019 r., poz. 1843 ze zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, z uwagi iż w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty.
W dniu 2 czerwca 2020 r. Zamawiający – Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu, ul. Wysokie Brzegi poinformował Wykonawców o unieważnieniu postępowania w przetargu nieograniczonym o udzielenie zamówienia publicznego na: DOSTAWĘ SPRZĘTU LAPAROSKOPOWEGO I SIATEK PRZEPUKLINOWYCH DLA PAKIETU Nr 18, 19 i 20 na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu – postępowanie o sygnaturze ZOZ.DZP.271.4.IV.2020.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- PRZEDŁUŻENIE LICENCJI SYSTEMU ANTYWIRUSOWEGO
- "Usprzętowienie i komputeryzacja - zakup serwera dla Wydziału Inwestycji, Rozwoju i Dróg wraz z komputerami PC"
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu.
- Termomodernizacja budynku PZ nr 2 SOMSiT w Oświęcimiu - w zakresie przebudowy i rozbudowy budynku szkoły o szyb windowy wraz z montażem dźwigu osobowego.
- Dostawa wyposażenia schronu
- 2025 1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Pz Nr 2 SOMSiT w roku 2026
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





