eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Zakup i dostawa mebli kuchennych, stołu i szafy metalowej na akta oraz wykonanie mebli do pomieszczenia biurowego w Starostwie Powiatowym przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-30

Ogłoszenie nr 510558864-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
Powiat Inowrocławski:

Zakup i dostawa mebli kuchennych, stołu i szafy metalowej na akta oraz wykonanie mebli do pomieszczenia biurowego w Starostwie Powiatowym przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 617210-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Inowrocławski, krajowy numer identyfikacyjny 92365394000000, aleja Ratuszowa 38, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 523 592 100
faks: 523 574 820
e-mail: starostwo@inowroclaw.powiat.pl
www: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa mebli kuchennych, stołu i szafy metalowej na akta oraz wykonanie mebli do pomieszczenia biurowego w Starostwie Powiatowym przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OR.IV.272.1.26.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli kuchennych, stołu i szafy metalowej na akta oraz wykonanie mebli do pomieszczenia biurowego w Starostwie Powiatowym przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu. Przedmiot zamówienia należy wykonać i dostarczyć zgodnie z załączonym opisem mebli dla poszczególnych części zamówienia, który stanowi załącznik do SIWZ. Dostarczone przez Wykonawcę meble muszą być nowe, nieeksponowane na wystawach, a także muszą spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne Zamawiającego. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie bezpieczeństwa i jakości. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części. Cz. 1 - Zakup i dostawa mebli do pomieszczeń kuchennych. Cz. 2 - Zakup szafy metalowej na akta. Cz. 3 - Wykonanie mebli do pomieszczenia biurowego. Cz. 4 - Zakup i dostawa stołu do pomieszczenia biurowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zdjęcia mebli i wymagane parametry dla każdej części zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, Wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o nie gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych dla każdej z części oddzielnie, stanowiących załączniki do SIWZ. Do oferty należy załączyć: 1) wypełnione formularze cenowe oferowanego przedmiotu zamówienia; 2) opisy oferowanego przedmiotu zamówienia, zawierające opis wszystkich wymaganych parametrów, w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego (dla wszystkich części); 3) dodatkowo dla części 3 rysunki techniczne oferowanych mebli lub wizualizacje. W przypadku niedołączenia do oferty dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2 i 3 oferta zostanie odrzucona. Zasadnym jest, aby każdy z Wykonawców dla wykonania przedmiotu zamówienia w części 3 dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a także dla uzyskania wszelkich dodatkowych informacji niezbędnych do wyceny oferty. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. W celu dokonania wizji lokalnej Wykonawca skontaktuje się z Kierownikiem Referatu Administracyjno-Gospodarczego tel. 52 359241. Zamawiający wymaga aby wybrany Wykonawca przed rozpoczęciem realizacji zamówienia dokonał ostatecznych pomiarów w celu prawidłowej realizacji zamówienia (dotyczy części 3). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu dostawy karty gwarancyjne. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy nieodpłatnie do siedziby Zamawiającego (w godzinach pracy urzędu) przy ul. Mątewskiej 17, 88-100 Inowrocław, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i godziny dostawy z pracownikiem Zamawiającego. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi wniesienie mebli do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego (dotyczy wszystkich części) oraz montaż mebli – dotyczy wszystkich części. Przekazanie dostarczonego oraz wykonanego przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego bez uwag, który będzie podstawą do wystawienia faktury i ważności gwarancji. Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia wynosi min. 24 miesiące (dla wszystkich części). Gwarancja jakości stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji wg kryterium określonego w pkt 17.2. Wszelkie naprawy prowadzone w okresie gwarancji lub rękojmi odbywać się będą na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane części zamówienia lub na wszystkie części zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców. Oferty niezawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 39.13.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zakup i dostawa mebli do pomieszczeń kuchennych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8074.80 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ART-MEBEL Robert Michalewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Młyńska 3
Kod pocztowy: 64-800
Miejscowość: Chodzież
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 11256.96

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 11256.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 38917.20
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zakup szafy metalowej na akta

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie dla części 2 z powodu:
Uzasadnienie prawne:
art. 93 ust. 1 pkt 1
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu,
z zastrzeżeniem pkt 2 i 3.”
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu wpłynęły dwie oferty, które zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2.

CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Wykonanie mebli do pomieszczenia biurowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Ewelina Kraszewska Salon Meblowy YORK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rolnicza 4a
Kod pocztowy: 88-200
Miejscowość: Radziejów
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8920.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8920.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 17121.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zakup i dostawa stołu do pomieszczenia biurowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1500.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Ewelina Kraszewska Salon Meblowy YORK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rolnicza 4a
Kod pocztowy: 88-200
Miejscowość: Radziejów
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2500.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1758.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2500.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.