To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
Modernizacja budynku Urzędu Miasta Ząbki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 601325-N-2020
Numer ogłoszenia: 540219286-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 225 109 700
faks: 225 109 888
e-mail: zamowienia.publiczne@zabki.pl
www: www.zabki.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Modernizacja budynku Urzędu Miasta Ząbki
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZPU.271.28.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiot
zamówienia obejmuje modernizację pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta w celu dostosowania
istniejących pomieszczeń biurowych do nowej lokacji Referatów. Roboty budowlane objęte przedmiotem
zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonywania poza godzinami pracy Urzędu Miasta
Ząbki. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: wyburzenia istniejących ścianek
murowanych, wykonanie poszerzenia istniejących otworów drzwiowych, wyrównania sufitów do
pełnej wysokości pomieszczeń, zerwanie płytek z istniejących ścian, zerwanie tapet z istniejących
ścian, skucie marmolitu z istniejących ścian, zerwanie posadzek, demontaż istniejącej armatury,
demontaż istniejących urządzeń elektrycznych, demontaż i zaślepienie istniejących podejść inst.
wodno-kanalizacyjnej, zaślepienie otworów wentylacyjnych, demontaż drzwi, wykonanie
nowych ścianek działowych z bloczków gazobetonowych, wykonanie nowych ścianek z płyty
gipsowo-kartonowej na profilach stalowych, wyrównanie ścian płytą GKBI w toalecie dla
niepełnosprawnych, wyrównanie ścian płytą GKB w pokoju biurowym, wykonanie nowych podejść
instalacji wodno-kanalizacyjnej w toalecie dla niepełnosprawnych, wykonanie nowych podejść
instalacji wodno-kanalizacyjnej w toaletach ogólnodostępnych, wykonanie wyłożenia ścian płytkami z
gresu w toaletach, wykonanie nowych posadzek z wykładziny PCV- Marmoleum, wykonanie
nowych posadzek z płytek gresowych, wykonanie nowych sufitów podwieszonych, obsadzenie nowych drzwi do pomieszczeń, szpachlowanie ścian aranżowanych pomieszczeń, malowanie ścian i
sufitów zgodnie z ustaloną kolorystyką, montaż kontuarów pokrytych szkłem, montaż mebli do
zabudowy wykonanie instalacji branżowych (elektryczna, wod-kan, alarmowa). 2. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia stanowią: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
(załącznik nr 5 SIWZ), przedmiary robót (załącznik nr 6 SIWZ), dokumentacja (załącznik nr 7 SIWZ). 3.
W przypadku wystąpienia w treści SIWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat oraz
systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne
Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez
Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można
uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje
dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków
towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych
parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania
stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie
wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych
producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie
poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Równoważność została
opisana w przedmiarach robót załączonych do niniejszej specyfikacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.21.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 531251.73 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ZK-BUD Zbigniew Kurek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żymirskiego 107
Kod pocztowy: 05-205
Miejscowość: Klembów
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 399185.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1356690.56
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- Budowa ciągu pieszo - jezdnego pomiędzy ul. Saperów i ul. Czołgistów w Ząbkach
- Remont drogi w ul. Stanisława Wyspiańskiego na odc. od ul. 11-go Listopada do ul. Górnośląskiej oraz od ul. Górnośląskiej do ul. Stefana Batorego w Ząbkach
- " Budowa budynku gospodarczego OHZ Zielonka"
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w budynku byłej szkoły w Wielkiej Kloni w ramach zadania "Renowacja zabytkowego budynku po byłej szkole w Wielkiej Kloni"
- Remont budynku przy ul. Bednarskiej 4 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
- Rozbudowa i modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnej Wsi Kościelnej - zakończenie
- Odbudowa dworku w Żurawicy Górnej wraz z jego rozbudową i przebudową - ETAP II roboty wykończeniowe - w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa dworku w Żurawicy Górnej"
- Modernizacja i remont pływalni miejskiej Centrum Sportu i Rekreacji w Konstantynowie Łódzkim przy ulicy Kilińskiego 75A
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.