eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › Modernizacja budynku Urzędu Miasta Ząbki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-29

Ogłoszenie nr 510558658-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
Miasto Ząbki:

Modernizacja budynku Urzędu Miasta Ząbki

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 601325-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540219286-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Ząbki, krajowy numer identyfikacyjny 52728500000000, ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 225 109 700
faks: 225 109 888
e-mail: zamowienia.publiczne@zabki.pl
www: www.zabki.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku Urzędu Miasta Ząbki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZPU.271.28.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot
zamówienia obejmuje modernizację pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta w celu dostosowania
istniejących pomieszczeń biurowych do nowej lokacji Referatów. Roboty budowlane objęte przedmiotem
zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do ich wykonywania poza godzinami pracy Urzędu Miasta
Ząbki. 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: wyburzenia istniejących ścianek
murowanych, wykonanie poszerzenia istniejących otworów drzwiowych, wyrównania sufitów do
pełnej wysokości pomieszczeń, zerwanie płytek z istniejących ścian, zerwanie tapet z istniejących
ścian, skucie marmolitu z istniejących ścian, zerwanie posadzek, demontaż istniejącej armatury,
demontaż istniejących urządzeń elektrycznych, demontaż i zaślepienie istniejących podejść inst.
wodno-kanalizacyjnej, zaślepienie otworów wentylacyjnych, demontaż drzwi, wykonanie
nowych ścianek działowych z bloczków gazobetonowych, wykonanie nowych ścianek z płyty
gipsowo-kartonowej na profilach stalowych, wyrównanie ścian płytą GKBI w toalecie dla
niepełnosprawnych, wyrównanie ścian płytą GKB w pokoju biurowym, wykonanie nowych podejść
instalacji wodno-kanalizacyjnej w toalecie dla niepełnosprawnych, wykonanie nowych podejść
instalacji wodno-kanalizacyjnej w toaletach ogólnodostępnych, wykonanie wyłożenia ścian płytkami z
gresu w toaletach, wykonanie nowych posadzek z wykładziny PCV- Marmoleum, wykonanie
nowych posadzek z płytek gresowych, wykonanie nowych sufitów podwieszonych, obsadzenie nowych drzwi do pomieszczeń, szpachlowanie ścian aranżowanych pomieszczeń, malowanie ścian i
sufitów zgodnie z ustaloną kolorystyką, montaż kontuarów pokrytych szkłem, montaż mebli do
zabudowy wykonanie instalacji branżowych (elektryczna, wod-kan, alarmowa). 2. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia stanowią: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
(załącznik nr 5 SIWZ), przedmiary robót (załącznik nr 6 SIWZ), dokumentacja (załącznik nr 7 SIWZ). 3.
W przypadku wystąpienia w treści SIWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat oraz
systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne
Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez
Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można
uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje
dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków
towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych
parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania
stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie
wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych
producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie
poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Równoważność została
opisana w przedmiarach robót załączonych do niniejszej specyfikacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.21.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 531251.73 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 18

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ZK-BUD Zbigniew Kurek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żymirskiego 107
Kod pocztowy: 05-205
Miejscowość: Klembów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 460184.54

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 399185.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1356690.56
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.