eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Darłowo › Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego na 2021 rok

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-29

Ogłoszenie nr 510558193-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
Gmina Darłowo:

Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego na 2021 rok

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 614735-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Darłowo, krajowy numer identyfikacyjny 33092091400000, ul. J.H.Dąbrowskiego 4, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: 94 344 63 01
faks: 94 344 63 09
e-mail: przetargi@ugdarlowo.pl
www: www.gminadarlowo.pl; http://ug.darlowo.ibip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego na 2021 rok

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.297.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego na 2021 rok. 2. Przedmiotowe zadanie zostało podzielone na 3 części: 1) Część 1 – Sukcesywny zakup oleju napędowego dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego na 2021 r. Sukcesywny zakup oleju napędowego do autobusów szkolnych, pojazdów samochodowych, sprzętu silnikowego będącego w dyspozycji Gminy Darłowo oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Darłowo w 2021 roku, realizowany w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy. Zamówienie obejmuje następującą szacunkową ilość paliwa: olej napędowy – ok. 60 000,00 litrów. Zamawiający wymaga, aby realizacja zadania odbywała się we wszystkie dni tygodnia, w godz. min. od 06:00 do 20:00 (na przynajmniej jednej stacji), zgodnie z potrzebami Zamawiającego, na wskazanych przez Wykonawcę stacjach paliwowych, które nie mogą być oddalone od siedziby Zamawiającego tj. ul. J. H. Dąbrowskiego 4 o więcej niż 10 km. 2) Część 2 - Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej 95 dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego na 2021 r. Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów samochodowych oraz sprzętu silnikowego będącego w dyspozycji Gminy Darłowo oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu Gminy Darłowo w 2021 roku, realizowany będzie w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy. Zamówienie obejmuje następującą szacunkową ilość paliwa: benzyna bezołowiowa 95 – ok. 5 000,00 litrów. Zamawiający wymaga, aby realizacja zadania odbywała się we wszystkie dni tygodnia, w godz. min.: od 06:00 do 20:00 (na przynajmniej jednej stacji), zgodnie z potrzebami Zamawiającego, na wskazanych przez Wykonawcę stacjach paliwowych, które nie mogą być oddalone od siedziby Zamawiającego tj. ul. J. H. Dąbrowskiego 4 o więcej niż 10 km. 3) Część 3 – Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej 95 dla potrzeb eksploatacji pojazdów będących w dyspozycji Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej na 2021 r. Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej 95 do pojazdów samochodowych będących w dyspozycji Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, działającego na terenie Gminy Darłowo w 2021 roku, realizowany będzie w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw Wykonawcy. Zamówienie obejmuje następującą szacunkową ilość paliwa: benzyna bezołowiowa 95 – ok. 3 500,00 litrów. Zamawiający wymaga, aby realizacja zadania odbywała się we wszystkie dni tygodnia, w godz. min.: od 06:00 do 20:00 (na przynajmniej jednej stacji), zgodnie z potrzebami Zamawiającego, na wskazanych przez Wykonawcę stacjach paliwowych, które nie mogą być oddalone od siedziby Zamawiającego tj. ul. J. H. Dąbrowskiego 4 o więcej niż 10 km. 3. Kody CPV: 09100000-0 Paliwa; 09132100-4 Benzyna bezołowiowa; 09134100-8 Olej napędowy. 4. Zakup paliw będzie się odbywał zgodnie z wymaganiami określonymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 6 do SIWZ). 5. W okresie trwania umowy prognozowane ilości paliw mogą ulec zmianie, na co Zamawiający nie ma wpływu, a wynika to głównie z niemożliwej do przewidzenia ilości poboru paliw. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości zapotrzebowania na paliwo w podanym okresie tj. zmniejszenia lub zwiększenia ilości (+/- 10 %).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 09.10.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Sukcesywny zakup oleju napędowego dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego na 2021 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 225000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowo – Produkcyjne „ROLMASZ” Sp. z o.o.
Email wykonawcy: paliwa@rolmasz.pl
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 1
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 274536.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 273600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 274536.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej 95 dla potrzeb eksploatacji pojazdów samochodowych i urządzeń mechanicznych będących w dyspozycji Zamawiającego na 2021 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18750.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowo – Produkcyjne „ROLMASZ” Sp. z o.o.
Email wykonawcy: paliwa@rolmasz.pl
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 1
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 22878.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22878.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej 95 dla potrzeb eksploatacji pojazdów będących w dyspozycji Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej na 2021 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13125.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowo – Produkcyjne „ROLMASZ” Sp. z o.o.
Email wykonawcy: paliwa@rolmasz.pl
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 1
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 16014.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15960.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16014.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.