To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
dostawa implantów ortopedycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 610985-N-2020
Numer ogłoszenia: 540234563-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 32 41 30 111
faks: 32 41 30 112
e-mail: zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
dostawa implantów ortopedycznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-2200-35/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów ortopedycznych.
Zamówienie składa się z 7 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot
zamówienia: Pakiet 1 – Endoproteza rewizyjna cementowa stawu kolanowego; Pakiet 2 –
Endoproteza modularna stawu ramiennego; Pakiet 3 - Implanty do osteosyntezy drobnych kości;
Pakiet 4 - Endoproteza stawu kolanowego poresekcyjna; Pakiet 5 - Wkład antyluksacyjny;
Pakiet 6 - Systemy płytek blokującokompresyjnych; Pakiet 7 - Systemy płytek blokowanych. 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajdują się w załącznikach nr
3.1 ÷ 3.7 do SIWZ. 3. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne
z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r. poz. 186 z późn.
zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 4. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 5. Każdy
implant winien być wyposażony w etykiety (klejone) zawierające następujące informacje:
numer katalogowy, numer serii, rodzaj sterylizacji, rozmiar danego implantu. Zamawiający
dopuści aby wymóg podawania na etykiecie (klejonej) „rodzaju sterylizacji” dotyczył tylko
implantów, co do których jest wymagana sterylizacja. 6. Okres przydatności do użycia
przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostarczenia ww.
przedmiotu zamówienia do szpitala. 7. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot zamówienia
muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy o
wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2020r. poz. 186 z późn. zm.) oraz z
innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 8. Wykonawca zagwarantuje
nieodpłatne dostarczenie zestawu narzędzi specjalistycznych (instrumentarium) do zakładania
implantów z dostawą do 3 dni roboczych od daty zawarcia umowy oraz wymianę lub naprawę
zużytych lub uszkodzonych w czasie eksploatacji narzędzi. W zakresie jakim dotyczy. Zwrot
instrumentarium nastąpi w ciągu 3 dni roboczych po zakończeniu realizacji umowy lub
wyczerpaniu asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym. Zwrot
następuje staraniem i na koszt Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do stworzenia
w ciągu 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy depozytu zawierającego pełny asortyment
implantów (po 1 sztuce z każdego rodzaju i rozmiaru oraz uzupełnienie po zużyciu
poszczególnych części w ciągu 2 dni roboczych. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać
pełny komplet implantów w okresie realizacji umowy. 10. W ramach realizacji przedmiotu
zamówienia (dostawy implantów), Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia
niezbędnych szkoleń personelu medycznego Zamawiającego: 1. Szkolenia obejmować będą
wyłącznie zakres wiedzy merytorycznej związanej z użyciem produktów, które Wykonawca
dostarcza w ramach przedmiotowej umowy. 2. Harmonogram szkoleń oraz ich zakres
opracuje i przedstawi Wykonawca. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym określi
maksymalną liczbę uczestników, którzy będą uczestniczyć w szkoleniu. 3. Zamawiający
dokona wyboru uczestników spośród swego personelu. Uczestnicy to personel z
doświadczeniem w obszarze ortopedycznym, a zdobyte doświadczenie będą wykorzystywać
w zabiegach z użyciem produktów dostarczanych przez Wykonawcę. 4. Wszystkie szkolenia
Wykonawca przeprowadzi w języku polskim lub innym w uzgodnieniu z Zamawiającym,
zapewniając na swój koszt wszystkie niezbędne środki do realizacji szkolenia (w tym
materiały szkoleniowe), dojazd i przyjazd na miejsce szkolenia oraz zakwaterowanie dla
szkolących się. 5. Wykonawca zapewni prowadzenie szkoleń przez wykwalifikowaną kadrę.
6. Szkolenia zostaną przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego lub w innym miejscu
zaproponowanym przez Wykonawcę, na które Zamawiający wyrazi zgodę. 11. Wykonawca
wystawi fakturę, tylko za te elementy implantów, które zostały wszczepione pacjentowi i
ujęte w protokole zużycia. Faktura będzie zawierała numer karty choroby pacjenta. 12.
Wykonawca przedłoży do umowy dokumenty potwierdzające/dopuszczające, o których
mowa w punkcie 3 i 7 (Deklaracje CE, certyfikaty …). 13. Termin płatności: do 30 dni od
dnia otrzymania prawidłowo wystawionego oryginału faktury.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa implantów
ortopedycznych. Zamówienie składa się z 7 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi
oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet 1 – Endoproteza rewizyjna cementowa stawu
kolanowego; Pakiet 2 – Endoproteza modularna stawu ramiennego; Pakiet 3 - Implanty do
osteosyntezy drobnych kości; Pakiet 4 - Endoproteza stawu kolanowego poresekcyjna;
Pakiet 5 - Wkład antyluksacyjny; Pakiet 6 - Systemy płytek blokująco-kompresyjnych;
Pakiet 7 - Systemy płytek blokowanych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
asortyment i ilości znajdują się w załącznikach nr 3.1 ÷ 3.7 do SIWZ. 3. Przedmiot i
warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010
roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020r. poz. 186 z późn. zm.) oraz z innymi
obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 4. Składane oferty muszą zawierać
pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 5. Każdy implant winien
być wyposażony w etykiety (klejone) zawierające następujące informacje: numer
katalogowy, numer serii, rodzaj sterylizacji, rozmiar danego implantu. Zamawiający
dopuści aby wymóg podawania na etykiecie (klejonej) „rodzaju sterylizacji” dotyczył tylko
implantów, co do których jest wymagana sterylizacja. 6. Okres przydatności do użycia
przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące od daty dostarczenia ww.
przedmiotu zamówienia do szpitala. 7. Wyroby medyczne stanowiące przedmiot
zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Polski zgodnie z
postanowieniami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2020r.
poz. 186 z późn. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie.
8. Wykonawca zagwarantuje nieodpłatne dostarczenie zestawu narzędzi specjalistycznych
(instrumentarium) do zakładania implantów z dostawą do 3 5 dni roboczych od daty
zawarcia umowy oraz wymianę lub naprawę zużytych lub uszkodzonych w czasie
eksploatacji narzędzi. W zakresie jakim dotyczy. Zwrot instrumentarium nastąpi w ciągu 3
dni roboczych po zakończeniu realizacji umowy lub wyczerpaniu asortymentu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym. Zwrot następuje staraniem i na koszt
Wykonawcy. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do stworzenia w ciągu 3 5 dni
roboczych od dnia zawarcia umowy depozytu zawierającego pełny asortyment
implantów (po 1 sztuce z każdego z rodzaju i rozmiaru - po ustaleniu z Zamawiającym -
składający się z rozmiarów najczęściej stosowanych) oraz uzupełnienie po zużyciu
poszczególnych części w ciągu 2 5 dni roboczych. Wykonawca zobowiązany będzie
utrzymać pełny komplet implantów w okresie realizacji umowy. 10. W ramach realizacji
przedmiotu zamówienia (dostawy implantów), Wykonawca zobowiązany będzie do
przeprowadzenia niezbędnych szkoleń personelu medycznego Zamawiającego: 1.
Szkolenia obejmować będą wyłącznie zakres wiedzy merytorycznej związanej z użyciem
produktów, które Wykonawca dostarcza w ramach przedmiotowej umowy. 2.
Harmonogram szkoleń oraz ich zakres opracuje i przedstawi Wykonawca. Wykonawca
w porozumieniu z Zamawiającym określi maksymalną liczbę uczestników, którzy będą
uczestniczyć w szkoleniu. 3. Zamawiający dokona wyboru uczestników spośród swego
personelu. Uczestnicy to personel z doświadczeniem w obszarze ortopedycznym, a
zdobyte doświadczenie będą wykorzystywać w zabiegach z użyciem produktów
dostarczanych przez Wykonawcę. 4. Wszystkie szkolenia Wykonawca przeprowadzi w
języku polskim lub innym w uzgodnieniu z Zamawiającym, zapewniając na swój koszt
wszystkie niezbędne środki do realizacji szkolenia (w tym materiały szkoleniowe),
dojazd i przyjazd na miejsce szkolenia oraz zakwaterowanie dla szkolących się. 5.
Wykonawca zapewni prowadzenie szkoleń przez wykwalifikowaną kadrę. 6. Szkolenia
zostaną przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego lub w innym miejscu
zaproponowanym przez Wykonawcę, na które Zamawiający wyrazi zgodę. 11.
Wykonawca wystawi fakturę, tylko za te elementy implantów, które zostały wszczepione
pacjentowi i ujęte w protokole zużycia. Faktura będzie zawierała numer karty choroby
pacjenta. 12. Wykonawca przedłoży do umowy dokumenty
potwierdzające/dopuszczające, o których mowa w punkcie 3 i 7 (Deklaracje CE,
certyfikaty …). 13. Termin płatności: do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo
wystawionego oryginału faktury. 14. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.18.31.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pakiet 1 – Endoproteza rewizyjna cementowa stawu kolanowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 63937.50 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Stryker Polska sp. z o.o.,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poleczki 35
Kod pocztowy: 02-822
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 67500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 67500.00
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet 2 – Endoproteza modularna stawu ramiennego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 153450.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zimmer Biomet Polska sp. z o.o. ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Płowiecka 75
Kod pocztowy: 04-501
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 161760.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 161760.00
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet 3 - Implanty do osteosyntezy drobnych kości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 69308.25 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Medartis sp. z o.o. ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Legnicka 56
Kod pocztowy: 54-204
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 75845.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 75845.00
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet 4 - Endoproteza stawu kolanowego poresekcyjna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 69359.40 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Stryker Polska sp. z o.o. ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poleczki 35
Kod pocztowy: 02-822
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 73224.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 73224.00
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet 5 - Wkład antyluksacyjny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30000.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Stryker Polska sp. z o.o. ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Poleczki 35
Kod pocztowy: 02-822
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 32400.00
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet 6 - Systemy płytek blokująco-kompresyjnych;
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 15703.05 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Medgal sp. z o.o. ,
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niewodnicka 26A
Kod pocztowy: 16-001
Miejscowość: Księżyno
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 16524.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 16524.00
Waluta: pln
NAZWA: Pakiet 7 - Systemy płytek blokowanych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12828.42 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Medgal sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Niewodnicka 26A,
Kod pocztowy: 16-001
Miejscowość: Księżyno
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 16345.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 20250.00
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Wymiana słupów oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Sosnowca Etap IV"
- "Sprzątanie budynków Sądu Rejonowego w Sosnowcu wraz ze sprzątaniem terenów wokół budynków"
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 32 im. Leona Kruczkowskiego przy ul. Armii Krajowej 93 w Sosnowcu polegająca na dostosowaniu budynku do wymogów ochrony ppoż.
- Zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Sosnowcu
- Zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Sosnowcu
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Przychodni Rejonowo-Specjalistycznej nr 10 przy ul. Hallera 5 w Sosnowcu - ETAP II
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa implantów ortopedycznych i zespoleń kostnych na potrzeby Oddziału Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu
- Dostawa implantów dla Oddziału Ortopedii - uzupełnienie
- Dostawa systemu, w tym płyt i wkrętów do stabilizacji złamań okołoprotezowych
- Dostawa Implantów - kompleksowy zestaw do stabilizacji kręgosłupa piersiowo-lędźwiowego - 24 komplety
- "Dostawa implantów do wykonywania zabiegów ortopedycznych część IV"
- "Dostawa implantów do endoprotez oraz dodatkowego asortymentu wyrobów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.