To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
"Termomodernizacja budynku przedszkola ze świetlicą w miejscowości Bałtów".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Nazwa projektu lub programu: 2. Zamówienie jest realizowane z dofinansowaniem ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i Gospodarka Niskoemisyjna, działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego
Numer ogłoszenia: 545281-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 081 8814226, 8814269
faks: 818 814 226
e-mail: ugzyrzyn@post.pl
www: https:// ugzyrzyn.bip.lubelskie.pl/index.php?id=648.
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https:// ugzyrzyn.bip.lubelskie.pl/index.php?id=648.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Termomodernizacja budynku przedszkola ze świetlicą w miejscowości Bałtów".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): G.271.B.5.2019
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja budynku przedszkola ze świetlicą w miejscowości Bałtów”.
2. Zamówienie jest realizowane z dofinansowaniem ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i Gospodarka Niskoemisyjna, działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego.
3. Lokalizacja budynku - działka nr 76/2, obręb: 061411_2.0001 Bałtów, j. ewid.: 061411_2 Żyrzyn, pow. puławski, woj. Lubelskie.
4. Budynek będzie pełnił funkcje świetlicy wiejskiej i punktu przedszkolnego.
5. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
Zakres robót podzielono na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane z uwagi na realizację projektu z dofinansowaniem, który obejmuje:
I. Koszty kwalifikowane obejmują wykonanie:
1. Robót ogólnobudowlanych w tym
- wymianie i ociepleniu podłóg na gruncie;
- ociepleniu stropu poddasza
- ociepleniu ścian zewnętrznych
- wymiana okien i drzwi zewnętrznych.
- roboty wykończeniowe zewnętrzne
2. Wymiana instalacji c. o. i c. w. u. wraz z kotłem gazowym kondensacyjnym.
3. Montaż systemu zarządzania – wdrożenie inteligentnego systemu pomiaru, monitoringu i zarządzania wykorzystaniem energii w budynku.
4. instalacja systemów oświetlenia LED w całym budynku.
5. Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 4 kW, na dachu budynku.
II. Koszty niekwalifikowane obejmują wykonanie:
1. Robót ogólnobudowlanych w tym:
- roboty rozbiórkowe;
- uzupełnienie tynków wewnętrznych;
- wykonanie gładzi;
- wykonanie sufitów podwieszanych;
- wykonanie okładzin ścian z glazury;
- wymiana drzwi wewnętrznych;
- remont łazienek;
- malowanie ścian wewnętrznych;
2. Wymiana pokrycia dachowego wraz z orynnowaniem i elementami więźby dachowej.
3. Wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej.
4. Wymiana instalacji elektrycznej.
5. Wykonanie instalacji wentylacji.
Rozliczenie robót przebiegać będzie oddzielnie dla kosztów kwalifikowanych i oddzielnie dla kosztów niekwalifikowanych tj. odrębnym protokołem odbioru oraz odrębną fakturą.
6. Parametry techniczne budynku:
1) powierzchnia zabudowy: 295,93 m2,
2) powierzchnia użytkowa istniejąca: 231,39 m2,
3) powierzchnia użytkowa projektowana: 231,39 m2,
4) kubatura budynku: 695,9 m3.
7. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez: Nadzory Inwestorskie Stanisław Krzowski, stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
1) dokumentacja projektowa,
2) STWiOR.
3) pomocniczo przedmiary robót.
9. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz.917 ):
1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów budowlanych),
2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisani umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę, jak i podwykonawców,
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 skutkuje sankcjami określonymi
w § 25 ust. 1 lit. j-k umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
10. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.
Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
11. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202).
12. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne
z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
13. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe
i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W załączonej dokumentacji projektowej projektant zamieścił załącznik (oświadczenie) wyjaśniający równoważność użytych nazw materiałów budowlanych.
14. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
15. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.26.26.90
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 525536.34 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Andrzej Wiśniewski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Oś. Unitów Podlaskich 1 m 38
Kod pocztowy: 21-400
Miejscowość: Łuków
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 599974.61
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 792211.87
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI ŻYRZYN
więcej: przetargi ŻYRZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont konserwatorski elewacji budynku schroniska, budynek klasztorny dawnego Zespołu Klasztornego Reformatów, Solec nad Wisłą.
- "Remont sanitariatów w budynku Internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Głubczycach"
- Wykonanie prac remontowych w budynkach zlokalizowanych w rejonie działania SOI Szczecin Podjuchy
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Oddymianie w XXXIII Liceum Ogólnokształcącym Dwujęzycznym im. Mikołaja Kopernika przy ul. J. Bema 76" w Warszawie - numer postępowania: 49/ZP/25
- Rekonstrukcja i adaptacja historycznych cel oraz holu w budynku B na podstawie projektu architektoniczno-konserwatorskiego.
- Remont budynków remiz OSP Dobre i OSP Krzywosądz
więcej: Remont starych budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.