eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu w ramach projektu "Poprawa zintegrowanej mobilności miejskiej w elbląskim obszarze funkcjonalnym".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-29

Ogłoszenie nr 510557734-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
Gmina - Miasto Elbląg:

Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu w ramach projektu "Poprawa zintegrowanej mobilności miejskiej w elbląskim obszarze funkcjonalnym".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 – 2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 599699-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540213629-N-2020, 540216374-N-2020, 540221198-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina - Miasto Elbląg, krajowy numer identyfikacyjny 17074771500000, Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 552353536
faks: 552393334
e-mail: dzp@umelblag.pl
www: www.umelblag.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu w ramach projektu "Poprawa zintegrowanej mobilności miejskiej w elbląskim obszarze funkcjonalnym".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.271.59.2020.AS

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia:
Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu w ramach projektu „Poprawa zintegrowanej mobilności miejskiej w elbląskim obszarze funkcjonalnym”.

Przedmiot główny:
CPV: 45.23.31.40-2
Nazewnictwo wg CPV: Roboty drogowe

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Elbląg

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo rowerowych w Elblągu w ramach projektu „Poprawa zintegrowanej mobilności miejskiej w elbląskim obszarze funkcjonalnym”.

Zamawiający informuje, że zadanie realizowane będzie przy współudziale środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko- Mazurskiego na lata 2014 – 2020.

2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez firmę NEOX Sp. z o.o., ul. Wały Piastowskie 1/1508, 80-855 Gdańsk, tj.:
A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA
1) PRZEDMIARY ROBÓT:
a) PRZEDMIAR I KOSZTORYS OFERTOWY
Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap I
Nazwa kosztorysu: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap I
Nazwa obiektu lub robót: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap I - branża drogowa
ADRES: ul. Kościuszki - m. Elbląg
Zamawiajacy: GMINA – MIASTO ELBLĄG, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg
b) PRZEDMIAR I KOSZTORYS OFERTOWY
Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap II
Nazwa kosztorysu: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap II
Nazwa obiektu lub robót: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap II - branża drogowa
ADRES: ul. Agrykola - m. Elbląg
Zamawiajacy: GMINA – MIASTO ELBLĄG, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg
c) PRZEDMIAR I KOSZTORYS OFERTOWY
Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap III
Nazwa kosztorysu: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap III
Nazwa obiektu lub robót: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap III - branża drogowa
ADRES: ul. Kościuszki - m. Elbląg
Zamawiajacy: GMINA – MIASTO ELBLĄG, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg
d) PRZEDMIAR I KOSZTORYS OFERTOWY
Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap IV
Nazwa kosztorysu: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap IV
Nazwa obiektu lub robót: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap IV - branża drogowa
ADRES: ul. Agrykola - m. Elbląg
Zamawiajacy: GMINA – MIASTO ELBLĄG, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg
e) PRZEDMIAR I KOSZTORYS OFERTOWY
Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap I
Nazwa kosztorysu: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap I
Nazwa obiektu lub robót: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap I - branża sanitarna
ADRES: ul. Agrykola i Kościuszki - m. Elbląg
Zamawiajacy: GMINA – MIASTO ELBLĄG, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg
f) PRZEDMIAR I KOSZTORYS OFERTOWY
Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap I
Nazwa kosztorysu: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap I
Nazwa obiektu lub robót: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap I - branża mostowa
ADRES: ul. Kościuszki - m. Elbląg
Zamawiajacy: GMINA – MIASTO ELBLĄG, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg
g) PRZEDMIAR I KOSZTORYS OFERTOWY
Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap I
Nazwa kosztorysu: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap I
Nazwa obiektu lub robót: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap I - branża elektryczna - oświetlenie
ADRES: ul. Kościuszki - m. Elbląg
Zamawiajacy: GMINA – MIASTO ELBLĄG, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg
h) PRZEDMIAR I KOSZTORYS OFERTOWY
Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap II
Nazwa kosztorysu: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap II
Nazwa obiektu lub robót: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap II - branża elektryczna - oświetlenie
ADRES: ul. Agrykola - m. Elbląg
Zamawiajacy: GMINA – MIASTO ELBLĄG, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg
i) PRZEDMIAR I KOSZTORYS OFERTOWY
Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap III
Nazwa kosztorysu: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap III
Nazwa obiektu lub robót: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap III - branża elektryczna - oświetlenie
ADRES: ul. Kościuszki - m. Elbląg
Zamawiajacy: GMINA – MIASTO ELBLĄG, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg
j) PRZEDMIAR I KOSZTORYS OFERTOWY
Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap IV
Nazwa kosztorysu: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap IV
Nazwa obiektu lub robót: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu – etap IV - branża elektryczna - oświetlenie
ADRES: ul. Agrykola i Kościuszki - m. Elbląg
Zamawiajacy: GMINA – MIASTO ELBLĄG, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg

2) PROJEKTY:
a) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY
ADRES: drogi publiczne m. Elbląg dz. 3 4 22 23 obręb 6, 7 9/4 9/5 189 195 213/6 213/4 212 200 385 383/3 383/7 383/6 374 386 395/26
obręb 9, 142/1 72/1 72/2 52 54/2 58 137 134 obręb 18, 4/2 obręb 16, jednostka ewidencyjna 286101_1, M. Elbląg
INWESTOR: Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg
NAZWA OPRACOWANIA: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu
b) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY
ADRES: drogi publiczne m. Elbląg dz. 3 4 22 23 obręb 6, 7 9/4 9/5 189 195 213/6 213/4 212 200 385 383/3 383/7 383/6 374 386 395/26 obręb 9, 142/1 72/1 72/2 52 54/2 58 137 134 obręb 18, 4/2 obręb 16, jednostka ewidencyjna 286101_1, M. Elbląg
INWESTOR: Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg
BRANŻA: DROGOWA
NAZWA OPRACOWANIA: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu
c) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY
ADRES: drogi publiczne m. Elbląg dz. 3 4 22 23 obręb 6, 7 9/4 9/5 189 195 213/6 213/4 212 200 385 383/3 383/7 383/6 374 386 395/26 obręb 9, 142/1 72/1 72/2 52 54/2 58 137 134 obręb 18, 4/2 obręb 16, jednostka ewidencyjna 286101_1, M. Elbląg
INWESTOR: Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg
BRANŻA: SANITARNA- KANALIZACJA SANITARNA I WODOCIĄG
NAZWA OPRACOWANIA: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu
d) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY
ADRES: drogi publiczne m. Elbląg dz. 3 4 22 23 obręb 6, 7 9/4 9/5 189 195 213/6 213/4 212 200 385 383/3 383/7 383/6 374 386 395/26 obręb 9, 142/1 72/1 72/2 52 54/2 58 137 134 obręb 18, 4/2 obręb 16, jednostka ewidencyjna 286101_1, M. Elbląg
INWESTOR: Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg
BRANŻA: ELEKTRYCZNA - OŚWIETLENIE
NAZWA OPRACOWANIA: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu
e) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY
ADRES: drogi publiczne m. Elbląg dz. 3 4 22 23 obręb 6, 7 9/4 9/5 189 195 213/6 213/4 212 200 385 383/3 383/7 383/6 374 386 395/26 obręb 9, 142/1 72/1 72/2 52 54/2 58 137 134 obręb 18, 4/2 obręb 16, jednostka ewidencyjna 286101_1, M. Elbląg
INWESTOR: Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg
BRANŻA: TELETECHNICZNA – KOLIZJE (kanalizacja ORANGE )
NAZWA OPRACOWANIA: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu
f) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY
ADRES: drogi publiczne m. Elbląg dz. 3 4 22 23 obręb 6, 7 9/4 9/5 189 195 213/6 213/4 212 200 385 383/3 383/7 383/6 374 386 395/26 obręb 9, 142/1 72/1 72/2 52 54/2 58 137 134 obręb 18, 4/2 obręb 16, jednostka ewidencyjna 286101_1, M. Elbląg
INWESTOR: Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg
BRANŻA: SANITARNA – KANALIZACJA DESZCZOWA
NAZWA OPRACOWANIA: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu
g) PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY
ADRES: drogi publiczne m. Elbląg dz. 3 4 22 23 obręb 6, 7 9/4 9/5 189 195 213/6 213/4 212 200 385 383/3 383/7 383/6 374 386 395/26 obręb 9, 142/1 72/1 72/2 52 54/2 58 137 134 obręb 18, 4/2 obręb 16, jednostka ewidencyjna 286101_1, M. Elbląg
INWESTOR: Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg
BRANŻA: SANITARNA – GAZOCIĄG
NAZWA OPRACOWANIA: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu
h) PROJEKT ZIELENI
ADRES: drogi publiczne m. Elbląg
INWESTOR: Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg
BRANŻA: ZIELEŃ
NAZWA OPRACOWANIA: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu
i) PROJEKT STAŁEJ ORGANIZACJI RUCHU DROGOWEGO
ADRES: drogi publiczne m. Elbląg
INWESTOR: Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg
BRANŻA: ORGANIZACJA RUCHU
NAZWA OPRACOWANIA: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu

B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH:
1) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WARUNKÓW WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT
ADRES: drogi publiczne m. Elbląg
INWESTOR: Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg
NAZWA OPRACOWANIA: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu
2) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WARUNKÓW WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT
ADRES: drogi publiczne m. Elbląg
INWESTOR: Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg
BRANŻA: ELEKTRYCZNA
NAZWA OPRACOWANIA: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych w Elblągu
3) SPECYFIKACJA TECHNICZNA WARUNKÓW WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT
ADRES: drogi publiczne m. Elbląg
INWESTOR: Gmina - Miasto Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg
BRANŻA: SANITARNA - KANALIZACJA DESZCZOWA
NAZWA OPRACOWANIA: Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych i ciągów pieszorowerowych w Elblągu

Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ.

3. Zakres zamówienia.
Na zakres robót będących przedmiotem zamówienia składa się m.in:
- budowa ścieżki rowerowej w ciągu ulicy Tadeusza Kościuszki na odcinku od ul. Królewieckiej do ul. Wspólnej oraz wzdłuż ul. Agrykoli od ul. Kościuszki do ul. Górnośląskiej,
- budowa kładki dla rowerzystów nad rzeką Kumielą przy ul. Tadeusza Kościuszki,
- przebudowa odcinków jezdni i chodników w zakresie niezbędnym do dostosowania ich do projektowanych ścieżek rowerowych,
- budowa zatok autobusowych,
- budowa i przebudowa oświetlenia ulicznego,
- przebudowa wpustów kanalizacji deszczowej,
- regulacja wysokościowa włazów i pokryw infrastruktury technicznej,
- zabezpieczenie istniejących sieci rurami osłonowymi,
- wycinka drzew i przesadzenia krzewów.

Szczegółowy zakres zamówienia, technologię oraz wymagania wykonania robót budowlanych określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ.

4. Zamawiający informuje, że:
a) zadanie realizowane będzie przy współudziale środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 – 2020,
b) uzyskał decyzję nr 205/2020 udzielającą pozwolenie na budowę oraz dokonał zgłoszenia do właściwych organów o zamiarze wykonania robót budowlanych,
c) powoła inspektorów nadzoru inwestorskiego do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu zamówienia,
d) wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego i zaopiniowaniu przez Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem drogowym. Funkcję tę pełni w imieniu Prezydenta Miasta Elbląga, Departament Zarząd Dróg Urzędu Miejskiego w Elblągu,
e) przedstawicielem Zamawiającego przy realizacji przedmiotu zamówienia jest Kierownik Referatu Inwestycji Drogowych w Departamencie Zarząd Dróg Urzędu Miejskiego w Elblągu,
f) na realizację przedmiotowej inwestycji w latach 2020-2021 dysponuje kwotą w wysokości 1.950.00,00 złotych. Pozostałe wynagrodzenie Wykonawcy, zostanie zapłacone w roku 2022 r. Niezależnie od powyższego, w przypadku pozyskania dodatkowych środków w roku 2021 na tę inwestycję, Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania odpowiednio większej kwoty należnej Wykonawcy w roku 2021, o czym Zamawiający powiadomi Wykonawcę.

5. Obowiązki Wykonawcy:
1) Wykonawca ustanowi Kierownika Budowy oraz kierowników robót branżowych: Kierownika robót branży drogowej, Kierownika robót branży mostowej, Kierownika robót branży wod.-kan., Kierownika robót branży gazowej, Kierownika robót branży elektroenergetycznej, Kierownika robót branży telekomunikacyjnej.
2) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na zmianę Kierownika Budowy lub kierowników robót branżowych. W tym celu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie wraz z:
a) oświadczeniem o przyjęciu obowiązku Kierownika Budowy lub kierownika robót,
b) decyzją o nadaniu uprawnień,
c) zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa,
d) oświadczeniem kierownika budowy lub robót potwierdzonym przez przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu przez osobę pełniącą tę funkcję warunków SIWZ w postępowaniu przetargowym.
3) Wykonawca w ciągu 10 dni od podpisania umowy musi sporządzić i przekazać do akceptacji Zamawiającemu za pośrednictwem inspektora nadzoru inwestorskiego szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy, a także aktualizację harmonogramu na każde żądanie Zamawiającego oraz w przypadkach i na zasadach określonych w § 5 ust. 14. wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
4) Wykonawca zobowiązuje się w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren.
5) Wykonawca zobowiązuje się do:
a) wykonania całego zakresu zleconych robót siłami własnymi lub siłami własnymi i podwykonawców,
b) ochrony urządzeń podziemnych zlokalizowanych na obszarze realizacji inwestycji i odpowiada za ich uszkodzenie,
c) zawarcia umowy z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami § 11 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ - w przypadku powierzenia części zakresu robót podwykonawcom.
6) Materiały drogowe pozyskane z rozbiórki w trakcie prowadzenia robót, nadające się do ponownego wbudowania, oraz destrukt asfaltowy pozyskany z frezowania nawierzchni i gruz betonowy Wykonawca musi odwieźć i protokolarnie przekazać do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się na terenie bazy Elbląskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. przy ul. Kwiatkowskiego w Elblągu lub inne wskazane miejsce w granicach administracyjnych miasta Elbląga. Przekazane materiały Wykonawca musi zinwentaryzować oraz posortować i złożyć na paletach (nie dotyczy frezu i gruzu) zakupionych przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. Demontowane znaki, słupki i urządzenia BRD Wykonawca musi odwieźć i protokolarnie przekazać na magazyn Zamawiającego na terenie firmy AMP Consultant Artur Paź Elbląg ul. Browarna 93. Pozostałe materiały pozyskane z rozbiórek oraz odpady, które nie są przewidziane do ponownego wbudowania stanowią własność Wykonawcy. Wykonawca musi prowadzić roboty rozbiórkowe w sposób umożliwiający maksymalny odzysk materiałów.
7) Wykonawca musi być ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Dowody ubezpieczenia – kopię polisy, Wykonawca musi dostarczyć w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność od szkód i uszkodzeń obiektów budowlanych, budynków, urządzeń i instalacji, nagłych zdarzeń losowych, mogących wystąpić w trakcie budowy realizowanej w ramach niniejszej umowy, w tym odpowiedzialność cywilną w stosunku do osób trzecich za wypadki i awarie spowodowane realizacją robót budowlanych i nienależytym wykonaniem obowiązków umowy.
8) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie tej części robót, które prowadzone będą w pasie drogowym pod ruchem. Wykonawca wykona oznakowanie drogi w miejscu wykonywanych robót, na ulicach stanowiących objazdy i tymczasowych dojazdach. Musi być ono zgodne z projektem organizacji ruchu wykonanym własnym staraniem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. Projekty czasowej organizacji ruchu na czas realizacji przebudowy wykonane przez Wykonawcę muszą zawierać niezbędne ustalenia, uzgodnienia oraz zatwierdzenia niezbędne dla tego typu projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaopiniowaniu i zaakceptowaniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz Policję muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem. Wykonawca na podstawie projektów czasowych organizacji ruchu musi opracować schematy objazdów, które Zamawiający przekaże od mediów informując mieszkańców o zaplanowanych objazdach i utrudnieniach w ruchu. W przypadkach gdy technologia robót powodować będzie konieczność wprowadzenia zmian lub zabezpieczeń w funkcjonowania komunikacji miejskiej (np. wykonanie tymczasowych przystanków wraz z peronami i dojściami) Wykonawca uzyska stosowane uzgodnienie z Zarządu Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. oraz wykona niezbędne prace na swój koszt. O każdej zmianie w organizacji ruchu, w tym o wprowadzeniu każdego z etapów projektu tymczasowej organizacji ruchu Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego i Inspektora nadzoru inwestorskiego z min. 5 dniowym wyprzedzeniem, a w przypadku zmian w komunikacji miejskiej min. 14 dni.
9) Wykonawca robót zobowiązany jest w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność ulic, dojazdy i dojścia do posesji w obrębie objętym przedmiotem zamówienia.
10) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi Ustawy Prawo Budowlane (Art.10) - będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych oraz w Polskich Normach, zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia warunków dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać pisemna akceptację inspektora nadzoru inwestorskiego, przez zatwierdzenie kart materiałowych.
11) Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby:
a) zminimalizować czas wyłączenia jezdni z ruchu,
b) zminimalizować utrudnienia w ruchu drogowym,
c) zminimalizować utrudnienia wynikłe ze zmian organizacji ruchu w obrębie stanowiącym zakres inwestycji oraz w rejonach jego wpływu na pozostałą część układu komunikacyjnego Elbląga,
d) zapewnić dojazdy do przylegających nieruchomości,
e) uniknąć kosztów dodatkowej komunikacji miejskiej.
12) Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zaleceń, uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnień wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projektach wykonawczych, a także zaleceń i poleceń inspektorów nadzoru inwestorskiego.
13) Wykonawca będzie wystawiał faktury według polecenia inspektora nadzoru inwestorskiego na podstawie Przejściowych Świadectw Płatności.
14) W przypadku opóźnień w postępie robót w stosunku do zatwierdzonego i obowiązującego szczegółowego harmonogramu robót, Wykonawca w terminie wskazanym przez inspektora nadzoru inwestorskiego i zgodnie z jego poleceniem przedstawi inspektorowi nadzoru inwestorskiego program naprawy opóźnień lub nowy harmonogram z niezmienionym terminem końcowym zakończenia robót. W przypadku przekroczenia wskazanego terminu, inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo złożenia wniosku do Zamawiającego o naliczenie kar zgodnie z § 12 ust.1 pkt 1 ppkt 4 wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
15) Wykonawca od dnia przekazania terenu budowy do dnia odbioru końcowego (data podpisania protokołu odbioru całości robót) będzie odpowiedzialny za utrzymanie właściwego stanu nawierzchni wszystkich ulicy objętej przedmiotem umowy oraz ulic stanowiących drogi objazdowe i tymczasowych objazdów dopuszczonych do ruchu zgodnie z zatwierdzonymi na czas robót tymczasowymi projektami organizacji ruchu. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie bieżące usuwanie wybojów, zapadnięć, przełomów i innych uszkodzeń nawierzchni jezdni i chodników a także zalegających materiałów i zanieczyszczeń powodujących zagrożenie bezpieczeństwa uczestników ruchu oraz mogących powodować uszkodzenia pojazdów.
16) Po upływie okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca jest zobowiązany zgłosić roboty do odbioru ostatecznego.
17) Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z firmami branżowymi, które mają swoje urządzenia w obszarze inwestycji i będą siłami własnymi realizować ich remonty lub wymieniać w trakcie realizacji inwestycji oraz z właścicielami sąsiadujących posesji.
18) Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z firmami zewnętrznymi, które zgłoszą zamiar realizacji robót budowlanych w obszarze inwestycji, uzgadnianie warunków wykonania tych robót z robotami budowlanymi w ramach realizacji inwestycji. W przypadku, gdy konieczne będzie przekazanie firmie zewnętrznej fragmentu terenu budowy, należy ustalić z inspektorem nadzoru inwestorskiego w uzgodnieniu z Zamawiającym sposób postępowania w tym zakresie, w tym określenie zasad, warunków, terminów oraz innych wytycznych związanych z przejęciem/oddaniem terenu budowy przez firmę zewnętrzną i ponownym przekazaniem dla Wykonawcy. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza zmiany w szczegółowym harmonogramie robót, po ich zaopiniowaniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego i zatwierdzeniu przez Zamawiającego.
19) Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania wpisów w dzienniku budowy, w szczególności w zakresie zgłoszeń do odbioru robót podlegających zakryciu oraz zakończenia poszczególnych zakresów - etapów prac wyszczególnionych w szczegółowym harmonogramie robót. Opisane wpisami czynności Wykonawca wyprzedzająco zgłosi inspektorowi nadzoru inwestorskiego.
20) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania recept na mieszanki mineralno – asfaltowe i betonowe oraz uzyskania akceptacji formalnej wraz z badaniami weryfikującymi te recepty od inspektora nadzoru inwestorskiego. Zweryfikowane jak wyżej recepty podlegają zatwierdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego.
21) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania badań kontrolnych wbudowanych mieszanek mineralno – asfaltowych i betonowych z próbek pobranych przez Wykonawcę przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie ich wbudowania i uzyskania od inspektora nadzoru inwestorskiego weryfikacji poprawności właściwości i parametrów technicznych mieszanek pod względem ich zgodności z zatwierdzonymi receptami, projektem i wymaganiami specyfikacji technicznych oraz zgodności obowiązującymi przepisami.
22) Wykonawca w trakcie robót budowlanych stosować będzie wyłącznie materiały zgodne z dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi i zatwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego. W przypadku gdy w trakcie weryfikacji składu i właściwości mieszanek mineralno – asfaltowych, z próbek pobranych w trakcie wbudowywania stwierdzone zostaną niezgodności składu i właściwości użytego materiału w stosunku do zatwierdzonych recept, tj. wbudowany materiał nie będzie spełniał założonych wymagań, Zamawiający może odstąpić od zapłaty za wykonane roboty polegające na wbudowaniu tego materiału i w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru inwestorskiego nakazać Wykonawcy ponowne wykonanie tych robót. W takich przypadkach Wykonawca pokryje koszty ponownych badań i weryfikacji próbek pobranych w trakcie wbudowywania mieszanki mineralno – asfaltowej.
23) Wykonawca przed przystąpieniem do robót musi przy udziale gestorów sieci zinwentaryzować studnie infrastruktury podziemnej w celu zweryfikowania zakładanego w dokumentacji projektowej zakresu koniecznych prac do wykonania prawidłowej regulacji urządzeń oraz w celu określenia stanu tych urządzeń i umożliwienia ewentualnej wymiany pokryw lub innych elementów na wniosek gestora sieci. Zakres tych prac musi zostać przedstawiony do zaakceptowania Zamawiającemu i inspektorowi nadzoru inwestorskiego. Po wykonaniu zakresu zatwierdzonych prac na urządzeniach i studniach infrastruktury technicznej, muszą być zgłoszone do odbioru firmom branżowych i inspektorowi nadzoru inwestorskiego.
24) Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, obejmującą w szczególności:
a) wykonanie bieżących pomiarów geodezyjnych, wytyczenia, domiarów i szkiców wykonanych elementów dróg i infrastruktury technicznej oraz pozostałych pomiarów zakresów poszczególnych robót na potrzeby sporządzenia i weryfikacji dokumentów rozliczeniowych PŚP, potwierdzających ilości wykonanych robót z wyodrębnieniem poszczególnych elementów pozycji obmiarowych,
b) wykonywanie (w tym na żądanie inspektora nadzoru i Zamawiającego) niezbędnych pomiarów wysokościowych poszczególnych warstw nawierzchni oraz rzędnych elementów drogowych w zakresie weryfikacji i zgodności ich wykonania z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną, w tym umożlwiających weryfikację parametrów technicznych takich jak: grubość warstw, równość nawierzchni, spadki podłużne i poprzeczne oraz innych wymogów i warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakimi powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,
c) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej wykonanych nawierzchni drogowych, elementów uzbrojenia i innych elementów w zakresie objętym robotami budowlanymi, ze wskazaniem charakterystycznych rzędnych niwelety nawierzchni i innych elementów drogowych, zmian materiałów nawierzchni drogowych, zmian w zakresie geometrii elementów drogi, elementów odwodnienia, oświetlenia, urządzeń infrastruktury technicznej i zieleni. Inwentaryzacja powykonawcza zostanie wykonana przez Wykonawcę w formie mapy zbiorczej oraz oddzielnie dla każdej branży w ilości 2 kompletów w wersji papierowej i 1 egzemplarza w formie cyfrowej na pamięci USB (pendrive) w formacie pdf i dwg. Niezależnie od powyższego Wykonawca przedłoży inwentaryzację powykonawczą zrealizowanych elementów do Miejskiego Ośrodka Geodezji i Kartografii zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
d) wykonanie inwentaryzacji odrębnych elementów wskazanych przez Zamawiającego związanych z realizacją ewentualnych robótdodatkowych/koniecznych/zamiennych.

6. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę na roboty budowlane będzie jednym
z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych.

8. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych.

9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
a) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego,
b) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,
przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia.

10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

12. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych.

13. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.
Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.
Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.40

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2847689.01 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 5
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Firma Budowlano – Drogowa MTM SA
Email wykonawcy: biuro@mtm-sa.com.pl
Adres pocztowy: ul. Hutnicza 35
Kod pocztowy: 81-061
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3885551.46

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3885551.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4295621.93
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.