To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 610185-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 261 548 500
faks: 261 548 555
e-mail: 31blt.przetargi@ron.mil.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP 67/X/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców do magazynu na terenie 31 BLT, ul. Silniki 1 w Poznaniu, na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 zadania, których szczegółowy opis znajduje się w zał. nr 4 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zał. nr 3 do SIWZ – formularz cenowy: ZADANIE NR 1 – WARZYWA GRUPY I i II ZADANIE NR 2 – OWOCE GRUPY I 3. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 4. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia zawarte są w załączniku nr 7 do SIWZ – Projekcie umowy. 5. Przedmiot zamówienia będzie wytworzony i dostarczony zgodnie z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4a i 4b do SIWZ tj. opis przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia pochodzący z bieżącej produkcji, którego termin przydatności do spożycia określa załącznik nr 4a i 4b do SIWZ. 7. Dostawa towaru ma być realizowana 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środę, piątek w godzinach od 7.00 do 9.00, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 8. Wykonawca, zapewni bezpłatny transport oraz wyładunek na własne ryzyko i odpowiedzialność, do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie 31BLT przy ul. Silniki 1 w Poznaniu. 9. Przekazanie towaru nastąpi w magazynie żywnościowym przez przedstawiciela Wykonawcy przedstawicielowi Zamawiającego (magazynier), który sprawdzi zgodność ilościową i jakościową dostarczonego asortymentu z zapotrzebowanym oraz fakturą. 10. W przypadku, gdy dostarczony towar nie będzie zgodny pod względem ilościowym bądź jakościowym z zapotrzebowaniem, fakturą, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru. 11. Należność za dostarczony towar płatna będzie przez Zamawiającego (polecenie zapłaty z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy, nr podany na fakturze) w terminie 30 dni od otrzymania prawidłowej faktury. 12. Zamawiający przewidział zmiany ilościowe przedmiotu umowy oraz warunki tych zmian w projekcie umowy – zał. nr 7 do SIWZ. 13. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp do wysokości kwoty brutto: Zadanie nr 1 – 109 000,00 zł Zadanie nr 2 – 27 000,00 zł w zakresie asortymentu wymienionego w poszczególnych zadaniach zamówienia podstawowego z terminem realizacji do dnia 31.12.2021r. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym tj. załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 14. Przedmiot zamówienia będzie oznakowany kodami kreskowymi zgodnie z Wytycznymi Ministra Obrony Narodowej określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (załącznik do Decyzji Min. ON nr 3 z dnia 3 stycznia 2014 r. zawartej w Dz. Urz. z 2014 r. poz. 11). 15. Wynagrodzenie, za przedmiot zamówienia będzie opłacone przez Zamawiającego na podstawie faktury wystawianej przez Wykonawcę, po przyjęciu towaru, w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.30.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: WARZYWA GR. I i II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 122213.50 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MAGER Sp. z o.o. Sp. k. ul. Chrobrego 105/107, 87-100 Toruń
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 102190.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 131006.93
Waluta: pln
NAZWA: OWOCE GRUPY I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30156.50 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MAGER Sp. z o.o. Sp. k. ul. Chrobrego 105/107, 87-100 Toruń
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22347.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 40551.00
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki oraz Departamentu Infrastruktury UMWW w Poznaniu w 2024 roku, z podziałem na części
- Zadanie 55202 "Budowa kompleksowego systemu ochrony kompleksu wojskowego 2744".
- Wykonanie robót budowanych w budynkach NZOZ w Poznaniu w podziale na części
- Świadczenie usług cateringowych dla Departamentu Polityki Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2024r. - II półrocze
- AN/ZP/27/24 Droga testowa na terenie Kampusu Politechniki Poznańskiej ul. Piotrowo w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa i montaż wyposażenie meblowego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym (Przedszkole) w Żółwinie.
- "Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Chorzowie, ul. Sportowa 4 - I/2024
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Prószkowie"
- Dostawa artykułów żywnościowych
- Dostawa Artykułów Spożywczych Dla Domu Pomocy Społecznej w Jarosławiu od 01.07.2024 do 31.12.2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.