eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-29

Ogłoszenie nr 510557671-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
31 Baza Lotnictwa Taktycznego:

DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 610185-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
31 Baza Lotnictwa Taktycznego, krajowy numer identyfikacyjny 63243177100000, Ul. Silniki 1, 61-325 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 261 548 500
faks: 261 548 555
e-mail: 31blt.przetargi@ron.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - JEDNOSTKA WOJSKOWA

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP 67/X/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców do magazynu na terenie 31 BLT, ul. Silniki 1 w Poznaniu, na własny koszt i ryzyko Wykonawcy. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 zadania, których szczegółowy opis znajduje się w zał. nr 4 – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zał. nr 3 do SIWZ – formularz cenowy: ZADANIE NR 1 – WARZYWA GRUPY I i II ZADANIE NR 2 – OWOCE GRUPY I 3. Zamawiający nie ogranicza ilości zadań, do których wykonawca może złożyć ofertę, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. 4. Wymagania dotyczące realizacji zamówienia zawarte są w załączniku nr 7 do SIWZ – Projekcie umowy. 5. Przedmiot zamówienia będzie wytworzony i dostarczony zgodnie z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego w załączniku nr 4a i 4b do SIWZ tj. opis przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia pochodzący z bieżącej produkcji, którego termin przydatności do spożycia określa załącznik nr 4a i 4b do SIWZ. 7. Dostawa towaru ma być realizowana 3 razy w tygodniu, tj. poniedziałek, środę, piątek w godzinach od 7.00 do 9.00, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. 8. Wykonawca, zapewni bezpłatny transport oraz wyładunek na własne ryzyko i odpowiedzialność, do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie 31BLT przy ul. Silniki 1 w Poznaniu. 9. Przekazanie towaru nastąpi w magazynie żywnościowym przez przedstawiciela Wykonawcy przedstawicielowi Zamawiającego (magazynier), który sprawdzi zgodność ilościową i jakościową dostarczonego asortymentu z zapotrzebowanym oraz fakturą. 10. W przypadku, gdy dostarczony towar nie będzie zgodny pod względem ilościowym bądź jakościowym z zapotrzebowaniem, fakturą, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru. 11. Należność za dostarczony towar płatna będzie przez Zamawiającego (polecenie zapłaty z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy, nr podany na fakturze) w terminie 30 dni od otrzymania prawidłowej faktury. 12. Zamawiający przewidział zmiany ilościowe przedmiotu umowy oraz warunki tych zmian w projekcie umowy – zał. nr 7 do SIWZ. 13. Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 34 ust. 5 uPzp do wysokości kwoty brutto: Zadanie nr 1 – 109 000,00 zł Zadanie nr 2 – 27 000,00 zł w zakresie asortymentu wymienionego w poszczególnych zadaniach zamówienia podstawowego z terminem realizacji do dnia 31.12.2021r. Wykorzystanie prawa opcji uzależnione jest od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Realizowanie opcjonalnej części będzie wykonywane na podstawie oświadczenia woli Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobligowany podjąć się jej realizacji w ramach przedmiotowej umowy. Realizowanie opcji będzie odbywało się w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w formularzu ofertowym tj. załączniku nr 1 do SIWZ. Zamówienie w ramach opcji będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie za dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Realizacja opcji może, ale nie musi nastąpić, w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i na skutek jego dyspozycji w tym zakresie. Brak realizacji zamówienia w tym zakresie nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. 14. Przedmiot zamówienia będzie oznakowany kodami kreskowymi zgodnie z Wytycznymi Ministra Obrony Narodowej określającymi wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (załącznik do Decyzji Min. ON nr 3 z dnia 3 stycznia 2014 r. zawartej w Dz. Urz. z 2014 r. poz. 11). 15. Wynagrodzenie, za przedmiot zamówienia będzie opłacone przez Zamawiającego na podstawie faktury wystawianej przez Wykonawcę, po przyjęciu towaru, w terminie do 30 dni od daty jej otrzymania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 15.30.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: WARZYWA GR. I i II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 122213.50 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MAGER Sp. z o.o. Sp. k. ul. Chrobrego 105/107, 87-100 Toruń
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 102190.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 102190.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 131006.93
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: OWOCE GRUPY I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 30156.50 pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: MAGER Sp. z o.o. Sp. k. ul. Chrobrego 105/107, 87-100 Toruń
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 27598.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22347.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 40551.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.