To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 613510-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (094) 34-78-637, 34-78-635
e-mail: szp@tu.koszalin.pl
www: http://bip.tu.koszalin.pl/ , https://miniportal.uzp.gov.pl/
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 57/PNOG/SZP-1/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym wSpecyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzach cenowych stanowiących Załączniki nr 2/I -2/VII do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 samodzielnych części (każda część nazywanajest w dalszej części specyfikacji „Zadaniem”) i opisany poniższymi kodami Wspólnego Słownika Zamówień(CPV), z możliwością złożenia oferty na wybraną część: Numer Opis kod CPV Zadanie I Komputerprzenośny, tablet 30213100-6 30213200-7 Zadanie II Zestawy komputerowe, monitory 30213300-830231300-0 Zadanie III Komputery przenośne 30213100-6 Zadanie IV Komputery przenośne 30213100-6Zadanie V Komputery przenośne 30213100-6 Zadanie VI Komputery stacjonarne 30213300-8 Zadanie VIIUrządzenia wielofunkcyjne 30232110-8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr2/I - 2/VII do SIWZ. 2. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć nowy sprzęt komputerowy, będącyprzedmiotem niniejszego postępowania na własny koszt, we wskazane przez Zamawiającego miejsce. 3.Minimalny okres gwarancji na dostarczony sprzed komputerowy wynosi 12 miesięcy. 4. Jeżeli w opisieprzedmiotu zamówienia zostało wskazane bezpośrednio lub pośrednio pochodzenie (marka, znak towarowy,producent, dostawca) elementów składowych urządzenia, oznacza to określenie standardu i właściwościtechnicznych. Zamawiający dopuszcza oferowanie elementów składowych urządzenia równoważnych podwarunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisieprzedmiotu zamówienia - załącznik nr 2/I – 2/VII do SIWZ, tj. spełniających wymagania techniczne,funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie, jakie zostały wskazane w ww. dokumencie lub lepsze. 5. Jeżeliw opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, dopuszczalne jest stosowanieodpowiednich norm równoważnych, o ile zastosowane normy zagwarantują utrzymanie standardów napoziomie nie gorszym niż wymagania określone we wskazanych normach. 6. W przypadku przekroczeniaśrodków finansowych przeznaczonych na realizację poszczególnych pozycji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zawieranej umowy poprzez obniżenie maksymalne do 30% wartości umowy(dotyczy Zadania V). Dokonane pomniejszenie nie będzie wymagało aneksu do umowy, gdyż Zamawiający poinformuje Wykonawcę w dniu ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty, z jakich pozycji ilościowo i wartościowo rezygnuje. Zapis będzie miał zastosowanie tylko do tych pozycji w ofercie, które zostały wycenione w formularzu cenowym. W przypadku skorzystania z prawa pomniejszenia do 30%, umowa będzie określała, z których pozycji Zamawiający rezygnuje odpowiednio pomniejszając wynagrodzenie netto i brutto Wykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie I Komputer przenośny, tablet
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12934.96 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15362.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15362.70
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie II Zestawy komputerowe, monitory
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 28345.53 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 30873.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 30873.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie III Komputery przenośne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 16585.37 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24575.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24575.40
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie IV Komputery przenośne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1843) – Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
NAZWA: Zadanie V Komputery przenośne, tablety
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1843) – Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
NAZWA: Zadanie VI Komputery stacjonarne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14577.24 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21512.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21512.70
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie VII Urządzenia wielofunkcyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5081.30 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9471.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9471.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Roboty utrzymaniowe w m. Lipiany ul. Gorzowska w ciągu DW 119
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Stargardzie
- Zbieranie i wywóz do utylizacji padłych zwierząt wolno żyjących (dzikich) z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- "Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego ".
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
- Sprzedaż i dostawa nowego fortepianu z ławą koncertową i pokrowcem na potrzeby szkoły
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa laptopów dla pracowników naukowych Instytutu Automatyki i Robotyki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





