To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-29
Dostawa wyposażenia do Środowiskowego Domu Samopomocy w Krynickich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 762889-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 857 188 100
faks: 085 7188100 w. 44
e-mail: gospodarka@zabludow.pl
www: http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa wyposażenia do Środowiskowego Domu Samopomocy w Krynickich
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.23.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Środowiskowego Domu Samopomocy w Krynickich, Krynickie 72/2, 16-060 Zabłudów. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 części (zadania): Zadanie 1 - Rolety, zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 5 do SIWZ. Zadanie 2 - Meble, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 6 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ wraz z rysunkami (załączniki nr 8.5-8.10 do SIWZ). Zadanie 3 - Meble kuchenne, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w Załączniku nr 7 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 8 do SIWZ wraz z rysunkami (załączniki nr 8.1-8.4 do SIWZ). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale III SIWZ oraz Załącznikach nr 5 - 8 do SIWZ (w tym 8.1-8.10) 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Rolety
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W zakresie zadania 1 najkorzystniejszą ofertą jest oferta Wykonawcy TRONUS POLSKA SP. Z O.O., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa - cena brutto: 37 392,00 zł. Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi: 14 073,47 zł i nie może zostać zwiększona do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
NAZWA: Meble
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 149245.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: PB Tenders Jakub Pawulski
Email wykonawcy: firma@pbtenders.pl
Adres pocztowy: ul. Kotomierska 1
Kod pocztowy: 85-568
Miejscowość: Bydgoszcz
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 183571.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 250649.40
Waluta: pln
NAZWA: Meble kuchenne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 24170.73 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Eneri Damian Sulewski
Email wykonawcy: eneri.sulewski@gmail.com
Adres pocztowy: Boczki-Świdrowo 42
Kod pocztowy: 19-200
Miejscowość: Grajewo
Kraj/woj.: podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29730.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 72324.00
Waluta: pln
INNE PRZETARGI ZABŁUDÓW
więcej: przetargi ZABŁUDÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli biurowych do Oddziału ZUS w Płocku i terenowych jednostek organizacyjnych
- "Budowa żłobka w miejscowości Skaryszew"
- Adaptacja i modernizacja budynku przy ul. Rycerskiej 4 w Sieradzu na potrzeby utworzenia dodatkowych 36 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w Gminie Miasto Sieradz
- Modernizacja Oddziału Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu
- WE.ZP.261.12.2025 Dostawa wraz z wniesieniem i montażem mebli oraz dostawa i montaż foteli i krzeseł biurowych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Warszawskiej
- Zakup, dostawa oraz montaż mebli medycznych i socjalnych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.