eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Druk i dostawa materiałów promocyjnych



Ogłoszenie z dnia 2020-12-28

Ogłoszenie nr 510556479-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.
Akademia Ignatianum w Krakowie:

Druk i dostawa materiałów promocyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Ignatianum w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 35724477700000, Kopernika 26, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska

telefon: 12 399 95 00
faks: 12 399 95 01
e-mail: zp@ignatianum.edu.pl
www: www.ignatianum.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk i dostawa materiałów promocyjnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 215(II)/BZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa materiałów promocyjnych (zwanych dalej również „drukami”), w podziale na cztery części zamówienia:
Część zamówienia nr 1 – 500 szt. okładek dyplomowych
Część zamówienia nr 2 – 300 szt. kalendarzy ściennych trójdzielnych i 150 szt. kalendarzy książkowych
Część zamówienia nr 3 – 2 szt. roll-up 85-200 i 2 szt. roll - up 100-200
Część zamówienia nr 4 – 1000 szt. naklejek i 500 szt. teczek ofertowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 79.82.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Część zamówienia nr 1

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne: Przywołana wyżej regulacja zwalnia Zamawiającego z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie. W przedmiotowym postępowaniu tuż przed otwarciem ofert została podana kwota na sfinansowanie zamówienia na poszczególne części zamówienia, w tym na część nr 1 zamówienia: 4 000,00 zł brutto.
W niniejszym postępowaniu do części nr 1 zostały złożone dwie oferty:
Oferta wykonawcy Copy Shop s.c. Tomasz Chudy, Marcin Kalina ul. Warmijska 1, 30-069 Kraków z ceną brutto wynoszącą 9 999, 90 zł
Oferta Wykonawcy Pegazzz Marcin Kopciuch, ul. Przydworska 27E/2, 30-444 Kraków - Libertów z ceną brutto wynoszącą 15 375, 00 zł
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia w tej części wynoszącej 4 000, 00 zł brutto do kwoty najtańszej lub najkorzystniejszej oferty, wobec czego zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania w części nr 1 przedmiotu zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Część zamówienia nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6067.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 6494.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 6494.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 10210.23
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Część zamówienia nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 656.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 811.80

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 811.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1230.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Część zamówienia nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2502.60 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 3997.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3997.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7724.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie 70 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn.zm.).
Uzasadnienie faktyczne: Przez powszechną dostępność usług należy rozumieć
oferowanie usług o pożądanej charakterystyce przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych dóbr praktycznie nieograniczonej grupie podmiotów zainteresowanych
ich nabyciem. Zamawiane usługi druku są powszechnie dostępne to jest są oferowane
wszystkim podmiotom zainteresowanym ich nabyciem przez liczne podmioty gospodarcze
funkcjonujące na rynku, co umożliwia łatwy do nich dostęp zasadniczo nieograniczonej
grupie nabywców. Przez „ustalone standardy jakościowe” należy rozumieć typy usług niewymagające indywidualnego podejścia, znormalizowane, odpowiadające przeciętnym
standardowym, a nie specyficznym wymaganiom Zamawiającego. „Ustalone standardy
jakościowe” mogą być rozumiane jako „przeciętne typy, wzorce, gatunki, wyroby
odpowiadające przeciętnym wymaganiom”. W związku z powyższym można przez to
rozumieć zarówno standardy wynikające z przyjętych dla danych usług norm określonych przepisami prawa dot. przedmiotu świadczenia, jak i wymagań przyjętych jako normy w powszechnym odbiorze rynkowym, niezależnie od faktu, kto będzie ich wykonawcą. Taki standardowy charakter mają proste usługi poligraficzne (druk). Zamawiane usługi druku cechuje typowość gwarantująca Zamawiającemu porównanie cen takiego samego rodzaju typowych, standardowych usług druku oferowanych przez różnych wykonawców – jedynym elementem różnicującym jest cena usługi. W sprawie przesłanek trybu zapytania o cenę Urząd Zamówień publicznych wydał „Wytyczne dotyczące interpretacji przesłanek pozwalających na przeprowadzenie zamówienia w trybie negocjacji z ogłoszenie, dialogu konkurencyjnego, negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki i zapytania o cenę”, w których stwierdził, że „rynek takich usług to m.in. proste usługi poligraficzne”. Powszechna
dostępność i ustalone standardy występują łącznie przedmiotowym zamówieniu, a wartość tego zamówienia nie przekracza kwot wartości zamówień ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). W związku z powyższym zachodzą przesłanki zastosowania trybu zapytania o cenę, zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.