To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-28
Dostawa elektronicznych kart przedpłaconych przeznaczonych dla prokuratorów i pracowników prokuratur okręgu płockiego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 617108-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 242 674 560
faks: 242 674 580
e-mail: budzet@plock.po.gov.pl
www: http://www.plock.po.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa elektronicznych kart przedpłaconych przeznaczonych dla prokuratorów i pracowników prokuratur okręgu płockiego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PO VII WB 261.9.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego 316 sztuk elektronicznych kart podarunkowych (płatnicze karty przedpłacone na okaziciela) o łącznej wartości nominalnej 217.400,00 zł zwanych dalej „kartami elektronicznymi” lub
„kartami”. 2) Zakup kart jest finansowany ze środków Zakładowego Funduszu Środków Socjalnych. 3) Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji kart tylko w jednej sieci sprzedaży; b) karty muszą zapewniać możliwość ich realizacji we wszystkich punktach handlowych, usługowych i gastronomicznych na terenie całego kraju, posiadających czytniki kart elektronicznych; c) karty muszą posiadać okres ważności co najmniej do dnia 31 grudnia 2021 roku; d) karty muszą być zabezpieczone kodem PIN; e) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania żadnych prowizji od zawieranych transakcji w punktach sprzedaży; f) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania żadnych opłat ani prowizji od wytworzenia i dostawy kart oraz od doładowania i aktywacji kart; g) Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat z tytułu użytkowania kart przez użytkowników (tzn. prowizji od każdej transakcji realizowanej za pomocą karty, opłaty rocznej za użytkowanie karty itp.) obniżającej indywidualny limit karty; h) wymaga się by karty posiadały możliwość sprawdzenia stanu konta w bankomacie (lub dodatkowo w aplikacji mobilnej i/lub stronie internetowej) bez ponoszenia kosztów z tego tytułu. 4) Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt: a) posegregować karty według wartości nominalnej i dostarczyć nieaktywne karty do siedziby Zamawiającego; b) zasilić i aktywować karty w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania stosownego wniosku od Zamawiającego. 5) Wykonawca zapewnia: a) możliwość dokonywania zapłaty częściowo kartą elektroniczną, a częściowo gotówką; b) możliwość zastrzeżenia karty elektronicznej na wypadek zagubienia lub kradzieży.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.16.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 217400.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi.svc.pl@sodexo.com
Adres pocztowy: ul. Rzymowskiego 53
Kod pocztowy: 02-697
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 217400.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 217400.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Remont parkingu dwupoziomowego przy Orlen Arenie w Płocku w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja parkingu przy Orlen Arenie"
- DOSTAWA GRYZONI I KRÓLIKÓW W ROKU 2024
- DOSTAWA POKARMU DLA RYB, GADÓW I PTAKÓW W ROKU 2024
- Konserwacja i usuwanie awarii (w tym zagrożeń awarią) w budynkach i na terenach stanowiących własność MTBS Sp.z o.o.
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego InfoMedica/Asseco Medical Management Solution (AMMS) w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem"
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.