To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-28
Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 603076-N-2020
Numer ogłoszenia: 540218521-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 85 684 26 79
faks: 85 684 26 79
e-mail: spzoz@onet.eu
www: http://spzoz.hajnowka.pl
adres profilu nabywcy: /https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl https://platforma.eb2b.com.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 2020/PN/AT/02
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Opis przedmiotu zamówienia.30192113-6 wkłady drukujące 30125110-5 tonery do drukarek laserowych i faksów 1.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek atramentowych i laserowych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Hajnówce.
1.2. Formularz asortymentowo - cenowy określa szacunkowe wielkości przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SIWZ.
1.3. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony towar odpowiadać będzie normom jakościowym, nośnik będzie posiadał właściwe zabezpieczenia oraz szczelne opakowanie wewnętrzne. Opakowanie zewnętrzne towaru oznakowane będzie opisem w języku polskim mówiącym o: typoszeregu przeznaczenia, symbolu, producencie, dacie produkcji, terminie przydatności do użycia oraz pojemności nośnika.
1.4. Wykonawca zobowiązuje się na wezwanie Zamawiającego, do odbioru zużytych kaset atramentowych i laserowych własnym transportem i na własny koszt z siedziby Zamawiającego. Odbiór tych materiałów potwierdzany będzie na karcie przekazania odpadu.
1.5. Zamawiający nie dopuszcza tuszy i tonerów regenerowanych oraz posiadających pojemności startowe.
1.6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
1.7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
1.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
1.9. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7. 1.10. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna odbywać się zgodnie z ofertą wykonawcy. 1.11. .Zamawiający zgodnie z dyspozycją z art. 36b ust. 1 uPzp wymaga od Wykonawców którzy zamierzają przy wykonaniu przedmiotu zamówienia posługiwać się podwykonawcą /podwykonawcami/, do określenia w treści ich oferty części zamówienia której wykonanie powierzą podwykonawcy /podwykonawcom/ oraz podania przez Wykonawcę firmy/firm (nazwy) podwykonawcy /podwykonawców/.
1.12. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, zastosowania aukcji elektronicznej, ani też ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
1.13. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum).
1.14. W przypadku, o którym mowa w ust. 1.13, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymogi zawarte w SIWZ jak i przepisy uPzp dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako Wykonawcy składający ofertę wspólną.2.Waluta stosowana w rozliczeniach pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.2.1 Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym prowadzone będą w PLN.2.2 Płatność zostanie dokonana przelewem w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury VAT na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT.
2.2. Za dzień zapłaty rozumie się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.2.3. W przypadku przekroczenia terminu płatności, Wykonawca ma prawo do naliczenia odsetek zgodnie z obowiązującymi przepisami.
3.Wymagany termin realizacji zamówienia:
3.1. Przewidywalny termin realizacji zamówienia obejmuje okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.3.2. Dostawy towaru winny odbywać się na podstawie zamówienia w ciągu 3 dni roboczych od złożenia zamówienia. Jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie.3.3 Dostawy towaru odbywać się będą na koszt i ryzyko Sprzedającego do Magazynu Technicznego SP ZOZ w Hajnówce.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.19.21.13
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 138626.40 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: GOLDEN LINE SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Krakowska 150
Kod pocztowy: 35-506
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 168428.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 190350.60
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Wykonanie termomodernizacji oraz przebudowy dachu w budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Hajnówce
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego lekkiego samochodu dostawczego o napędzie elektrycznym z zabudową wywrotki trójstronnej.
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących i urządzeń wielofunkcyjnych dla GDDKiA Oddział w Olsztynie wraz z podległymi Rejonami oraz odbiór i utylizacja zużytych materiałów eksploatacyjnych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ BIUROWYCH ORAZ AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH
- TP 37/24- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących II
- Dostawa z prawem opcji do siedziby Zamawiającego, przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy, materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów.
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.