eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzytykBudowa Domu Ludowego wraz z infrastrukturą techniczną w Goszczewicach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-23

Ogłoszenie nr 510554202-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Gmina Przytyk:

Budowa Domu Ludowego wraz z infrastrukturą techniczną w Goszczewicach.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 605729-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy.

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Przytyk, krajowy numer identyfikacyjny 54536600000000, ul. Zachęta 57, 26-650 Przytyk, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 048 6180095 w. 35
faks: 486 180 087
e-mail: budownictwo@przytyk.pl
www: www.bip.przytyk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Domu Ludowego wraz z infrastrukturą techniczną w Goszczewicach.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): B.272.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie zadania pn. Budowa Domu Ludowego wraz z infrastrukturą techniczną w Goszczewicach. 2.Planowana inwestycja zlokalizowana jest na działce nr ewidencyjny gruntów 61/1, obręb Goszczewice, gmina Przytyk. Planowany Dom Ludowy jest budynkiem niskim zaprojektowanym w konstrukcji tradycyjnej murowanej, niepodpiwniczony, parterowy, dach wielospadowy w konstrukcji drewnianej, kryty blachą. Przeznaczenie: świetlica środowiskowa wraz z zapleczem sanitarno-higienicznym i część gospodarczo-garażowa. Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym. Parametry budynku: wysokość , powierzchnia zabudowy: 271,78m2,powierzchnia użytkowa:198,29m2, kubatura: 1559,29m3, szerokość elewacji frontowej 21,30m, kategoria zagrożenia ludzi-ZL III. Budynek będzie wyposażony w niezbędne instalacje, ogrzewanie elektryczne i piec kaflowy, wentylacja grawitacyjna wspomagana mechanicznie. Obiekt będzie posiadał przyłącze wodociągowe, zbiornik na nieczystości ciekłe, w zagospodarowaniu terenu uwzględniono parkingi, miejsca utwardzone; dojścia i dojazdy. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 3.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku wraz ofertą (już w chwili jej składania) Wykonawca zobowiązany jest złożyć informacje o zaoferowanych rozwiązaniach równoważnych oraz wykazać równoważność tych rozwiązań. 4.Zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej : dokumentacją projektową; specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót (pomocniczo). 5.Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonymi w dokumentacji projektowej, 3) zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia, w przypadku jakichkolwiek uszkodzeń powstałych w wyniku prac przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest naprawić te uszkodzenia, 4) uporządkowanie terenu po budowie, 5) likwidacja placu budowy, 6) oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, 7) kosztorys powykonawczy uwzględniający pełen zakres wykonanych robót, sporządzony wg. systematyki przyjętej w przedmiarach załączonych do SIWZ. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 7.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat i obejmuje całość zamówienia. 8.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy P.z.p. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności(tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp. za wyjątkiem obsługi geodezyjnej) w zakresie robót występujących w przedmiocie zamówienia ( za wyjątkiem obsługi geodezyjnej) tj. roboty: budowlane, instalacji elektrycznych i elektrotechnicznych, instalacji wod-kan i wentylacji, brukarskie, były przez Wykonawcę - a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom - zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.). za wyjątkiem przypadków określonych obowiązującymi przepisami prawa ( obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy. *Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 9.Opis przedmiotu zamówienia sporządzono z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 10.Zamawiający informuje, że zamówienie realizowane jest w związku z wykonaniem projektu pn. Budowa Domu Ludowego wraz z infrastrukturą techniczną w Goszczewicach, w części ze środków zewnętrznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.21.50.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

III.3) Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 979144.82 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.P.H.U.INSBUD Marek Sykuła
Email wykonawcy: insbud103@wp.pl
Adres pocztowy: Sucha ul.Kasztanowa 14C
Kod pocztowy: 26-800
Miejscowość: Białobrzegi
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 779950.34

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 779950.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1228770.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 979144.82 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.P.H.U.INSBUD Marek Sykuła
Email wykonawcy: insbud103@wp.pl
Adres pocztowy: Sucha ul.Kasztanowa 14C
Kod pocztowy: 26-800
Miejscowość: Białobrzegi
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 779950.34

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 779950.34
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1228770.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.