Ogłoszenie z dnia 2020-12-23
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 683 851 120
faks: 683 854 686
e-mail: zpb@sulechow.pl
www: https://www.bip.sulechow.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OR.2600.41.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem umowy jest sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego sprzętu komputerowego i oprogramowania w następujących ilościach: Laptop z systemem operacyjnym i wyposażeniem (8 szt.), Pakiet biurowy (8 szt.), Skaner dokumentów (1 szt.), Pendrive szyfrowany 8 GB (5 szt.), Pendrive szyfrowany 32 GB (5 szt.).
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zakup realizowany na podstawie art. 6a ustawy z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 z późn. zm.) oraz art. 20 ustawy z 28 października 2020 r. o zmianie niektórych ustaw w związku z przeciwdziałaniem sytuacjom kryzysowym związanym z wystąpieniem COVID-19 (Dz. U. z 2020 r., poz. 2112).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 40650.41
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: TON COLOR Marek Kołodziejski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ludowa 5 C
Kod pocztowy: 65-742
Miejscowość: Zielona Góra
Kraj/woj.: lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 48100.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 49487.43
Waluta: pln
Przeznaczenie zakupywanego sprzętu:
• Laptopy będą wykorzystane do pracy zdalnej pracowników, którzy z różnych przyczyn nie mogą wykorzystać do tejże pracy swoich prywatnych komputerów, np. ze względów bezpieczeństwa (niepewność bezpieczeństwa komputera prywatnego), konieczności stosowania VPN (którego z założenia nie stosujemy na prywatnym sprzęcie) lub np. braku komputera domowego.
• Skaner dokumentów będzie przeznaczony do Biura Obsługi Interesanta celem wykonywania skanów pism przychodzących do urzędu i bezpośredniej ich rejestracji (wraz ze skanem pisma) w Systemie Obiegu Dokumentów. Umożliwi to pracownikom przebywającym na pracy zdalnej w domu zaznajomić się z treścią pism przychodzących bezpośrednio w Systemie Obiegu Dokumentów (dostęp do systemu funkcjonującego w chmurze po spełnieniu odpowiednich wymagań jest możliwy z domu), bez konieczności wynoszenia oryginałów dokumentów z urzędu (bądź osobistego przekazywania kserokopii).
• Pendrive szyfrowane będą przekazane pracownikom, którzy będą mieli potrzebę zabrania części dokumentów nad którymi pracują w formie elektronicznej na pracę zdalną do domu. Sugeruje się kupno pendrive z klawiaturą numeryczną do szyfrowania, co uniezależni stosowanie pendrive od jakiegokolwiek dodatkowego oprogramowania i umożliwi pracę z dokumentami przechowywanymi bezpośrednio na zaszyfrowanym nośniku. Po odłączeniu pendrive od komputera nośnik pozostaje w formie zaszyfrowanej, co wpłynie pozytywnie na bezpieczeństwo przechowywanych danych i zminimalizuje ryzyko wycieku danych w przypadku kradzieży lub zgubienia nośnika.
Do przeprowadzenia postępowania skorzystano z wyłączenia stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 1086), oraz zastosowano wewnętrzne przepisy Zamawiającego przewidziane do dokonywania zamówień o wartości powyżej 50.000 zł netto.
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie elewacji budynku mieszkalnego położonego w Sulechowie przy ul. Jana Pawła II 40
- Zakup mebli i wyposażenia niemedycznego dla Oddziału Klinicznego Rehabilitacji i Zakładu Fizjoterapii
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa laptopów dla pracowników naukowych Instytutu Automatyki i Robotyki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
- Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





