eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › wykonanie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-12-23

Ogłoszenie nr 510553416-N-2020 z dnia 2020-12-23 r.
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim:

wykonanie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim, krajowy numer identyfikacyjny 32403300000000, ul. Sądowa 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 625 926 103
faks: 625 926 160
e-mail: sad.ostrow@promax.media.pl
www: www.ostrow.sr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): A-213-4/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Sądowa 2 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewni przez cały okres trwania umowy świadczenie usług w sposób ciągły, jednolity i nieprzerwalny, a w szczególności:
1. Prace powinny odbywać się w dni robocze i w razie potrzeby w dni wolne od pracy w następujących godzinach:
a. Pomieszczenia szczególnie chronione niedostępne po godzinach urzędowania
(dwa pomieszczenia serwerowni, kasa, Kancelaria tajna, pomieszczenia archiwum) – w godzinach urzędowania Sądu. Sprzątanie powinno się odbywać w obecności osoby pracującej w tym pomieszczeniu.
b. Pozostała powierzchnia biurowa oraz inne pomieszczenia ogólnodostępne – w godzinach od 15.15 do 21–ej.
c. Powierzchnie ciągów komunikacyjnych, sale rozpraw – w godzinach od 15.15 do 21–ej.
2. Obowiązki w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, korytarzy, klatek schodowych oraz toalet – w godzinach od 15.15 do 21–ej.
3. Pozostałe wymagania:
a) ze względu na zachowanie poufności informacji, z którymi pracownicy sprzątający mogą mieć styczność w związku z wykonaniem prac, część zamówienia nie możne być powierzona podwykonawcom. Wykonawca w terminie do 5 dni od daty podpisania umowy przedstawi wykaz osób wyznaczonych do realizacji umowy oraz uzyska akceptację Zamawiającego. Każdorazowa zmiana kadrowa będzie wymagać również akceptacji Zamawiającego.
b) osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji umowy nie mogą figurować w Krajowym Rejestrze Karnym. Wraz z wykazem osób zatrudnionych Wykonawca winien przedstawić oświadczenia o niekaralności.
c) wykonawca zapewni ciągłość sprzątania w czasie urlopów wypoczynkowych i zwolnień chorobowych.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) zapewnienia odpowiedniego sprawnego sprzętu technicznego, środków czystości oraz środków higienicznych do realizacji czynności objętych umową, w tym worków na śmieci uwzględniając prowadzoną u Zamawiającego segregację śmieci.
b) zapewnienia środków chemicznych używanych do wykonywania przedmiotu umowy będącymi biologicznie neutralnymi - wszystkie produkty będą należytej jakości i spełniać będą wymagania wynikające z przepisów dotyczących ochrony środowiska
c) zapewnienia środków chemicznych przeznaczonych do używania odpowiednio do każdej z zastosowanych powierzchni i rodzaju wykonywanych czynności
d) wyznaczenia osoby/osób do sprawowania bezpośredniego nadzoru nad pracą osób sprzątających oraz do bieżącego kontaktu z Zamawiającym,
e) zapewnienia, aby osoby sprzątające:
• pobierały i zdawały klucze do pomieszczeń z pomieszczenia ochrony,
• przestrzegały zasady, aby były otwarte tylko pomieszczenia aktualnie sprzątane; pozostałe pokoje powinny być zamknięte,
• zamykały okna po zakończeniu prac, sprawdzały zamknięcia kranów,
• zostały pouczone o sposobie zachowania się w pomieszczeniach, w których dostępne mogą być informacje zawierające dane osobowe, w oparciu o informacje przekazane przez Zamawiającego,
• nie wprowadzały do pomieszczeń osób obcych i członków rodziny,
• nie przemieszczały wewnątrz budynku oraz nie wynosiły na zewnątrz sprzętu biurowego oraz mebli,
• niezwłocznie powiadamiały ochronę o zauważonych przypadkach noszących znamiona kradzieży oraz mogących spowodować pożar, zalanie wodą itp,
• wykonywały wszystkie prace zgodnie z przepisami bhp oraz p.poż.,
• dokonywały zgłoszenia usterek – uszkodzeń, usterek, awarii, zauważonych podczas prac codziennych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 90.91.92.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 176670 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 217304.10

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 217304.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 230256.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie 69-73 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Przedmiotem zamówienia jest usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych. Nie jest to usługa nietypowa, specjalnego przeznaczenia, wymagająca szczególnej kwalifikacji. Zamówienie dotyczy usługi popularnej zaspokajającej potrzeby wszystkich kategorii odbiorców zarówno publicznych, jak i prywatnych. Na rynku lokalnym jest wielu oferentów świadczących usługi będące przedmiotem zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.