To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-23
Detaliczny zakup paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o..
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 608862-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 247 212 285
faks: 247 213 511
e-mail: sekretariat@pgkimleczyca.pl
www: www.pgkimleczyca.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Detaliczny zakup paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o..
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 3/D/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
. Przedmiotem zamówienia jest:
Detaliczny zakup paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o..
Sukcesywny zakup paliw do samochodów, ciągników i innego sprzętu będzie realizowany w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla potrzeb przedsiębiorstwa.
2. Informacje o przedmiocie przetargu
2.1. Zakres rzeczowy obejmuje:
- zakup niżej wymienionych ilości i rodzajów paliw płynnych na okres dwóch lat :
OLEJ NAPĘDOWY - 60 000 litrów/rok x 2 lata = 120 000 litrów
BENZYNA SILNIKOWA BEZOŁOWIOWA 95 - 4500 litrów/rok x 2 lata = 9 000 litrów
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
Kod CPV :
09.00.00.00-3 Paliwa, 09134100-8 Olej napędowy, 09132100-4 Benzyna bezołowiowa
2.2. Zakup będzie realizowany na zasadzie doraźnych, bezgotówkowych tankowań pojazdów do zbiornika, w wybranej stacji Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
Wskazane powyżej wartości są prognozowanym zapotrzebowaniem zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rzeczywista ilość paliw będzie wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji umowy. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będą na podstawie faktycznie zakupionych przez Zamawiającego ilości.
2.3. Wykaz:
1) marek i numerów rejestracyjnych pojazdów, o których mowa w pkt. 2.2, a także nazwisk uprawnionych do tankowania kierowców zamawiającego, będzie zawarty w załączniku do umowy. Każdy z kierowców umieszczonych w wykazie będzie uprawniony do tankowania każdego z pojazdów wymienionych w wykazie.
2.4. Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2014, poz. 1853 z późn. zm.).
Przez wybraną stację sprzedawcy, o której mowa w pkt.2.2, należy rozumieć :
1) stację Wykonawcy, który złożył najkorzystniejsza ofertę, jeżeli stacja ta (znajdująca się w odległości nie większej niż 3 km od siedziby zamawiającego, liczona najkrótszą drogą publiczną ) jest jedyną, jaką ten Wykonawca posiada,
2) stację Wykonawcy z najniższą średnią ceną sprzedaży poszczególnych rodzajów paliw, spośród wszystkich stacji Wykonawcy, jeżeli ten Wykonawca, posiada więcej niż jedną stację paliw (w odległości nie większej niż 3 km od siedziby zamawiającego, liczona najkrótszą drogą publiczną),
3) każdy ze sprzedających może złożyć tylko jedną ofertę.
2.5. Do poszczególnych paliw, wymienionych powyżej, stosuje się wymagania jakościowe, określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015r., w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( t.j. Dz.U z 2015r. poz.1680 z późn. zm.) oraz aktualne normy: PN-EN 228 (dla benzyny bezołowiowej 95) i PN-EN 590 (dla oleju napędowego). W przypadku zmiany obowiązujących norm jakościowych w trakcie trwania umowy, Wykonawca dostosuje jakość paliw do nowych norm.
2.6. Tankowania pojazdów mogą odbywać się każdego dnia tygodnia, w okresie obowiązywania umowy, dlatego też oferta Wykonawcy musi wskazywać stację paliw działającą co najmniej w godzinach od 6:00 do godz. 22:00 w każdy dzień tygodnia.
2.7. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia.
2.8. Cykliczne doręczenie zbiorczych faktur VAT regulujących należności za faktycznie zakupione paliwo.
2.9. Do każdej z faktur, o których mowa w pkt.2.8, Wykonawca dołączy nw. informacje:
1) data, godzina zakupu,
2) rodzaj pobranego paliwa,
3) ilość pobranego paliwa,
4) numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy,
5) dzienna cena sprzedaży paliwa .
2.10. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart „paliwowych”, choć nie jest to warunek konieczny.
Wówczas dowody wydania dokumentujące sprzedaż paliw bezpośrednio do baków samochodów będą wystawiane na każdy pojazd z podaniem odpowiadającego danemu pojazdowi numeru karty paliwowej, bądź dane Okaziciela.
Fakt poboru paliwa przez kierowców będzie potwierdzony dowodem wydania na podstawie faktycznych ilości pobranego paliwa.
Dowody zakupu paliwa będą uwzględniały ilość i asortyment. Dowód wydania przeznaczony jest dla Zamawiającego i będzie podpisywany przez Kierowcę. Potwierdzenie wydania paliwa podpisem przez Kierowcę nie jest wymagane w przypadku kart flotowych.
Dowody wydania dokumentujące sprzedaż paliw bezpośrednio do baków samochodów będą wystawiane na każdy pojazd. Podany będzie również numer karty flotowej oraz numer rejestracyjny przypisany do zatankowanego pojazdu.
Dla ewidencji zakupu paliw będzie przedstawiony Zamawiającemu raport elektroniczny oraz faktura stanowiące zapis przeprowadzonych transakcji.
Załącznik do faktury będzie zawierał: numer karty flotowej, numer rejestracyjny pojazdu, ilość i rodzaj pobranego produktu, miejscowość- numer stacji w której odbywała się transakcja, cena jednostkowa, wartość netto, brutto i po upuście. Dodatkowo raport elektroniczny będzie zawierał dokładną datę transakcji i stan licznika.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 09.00.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 443243.90 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa KWIATKOWSKI
Email wykonawcy: kwiatkowski@kwiatkowski.com.pl
Adres pocztowy: ul.Podleśna 20
Kod pocztowy: 95-035
Miejscowość: Ozorków
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 545190.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 563160.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ŁĘCZYCY
- "Remont drogi powiatowej 2516E w miejscowości Marynki i remont drogi powiatowej 2540E w miejscowości Tolów"
- Budowa dwóch odcinków gminnej sieci wodociągowej w miejscowościach Borek i Borów - Prusinowice
więcej: przetargi w Łęczycy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY WIELGOMŁYNY I WSKAZANYCH JEDNOSTEK
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Kolsko i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r."
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do obiektów Gminy Skwierzyna i Przytoczna oraz ich jednostek, rozliczanych w ramach spółdzielni energetycznej"
- Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Usługowo-Produkcyjnego Gospodarki Wodno-Ściekowej "Isepnica" z siedzibą w Międzybrodziu Bialskim
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Gilowice
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Opolskiego Centrum Edukacji
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





