To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-22
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie w latach 2021 - 2022.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 616499-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48627429652
faks: +48627429665
e-mail: przetargi@powiatpleszewski.pl
www: powiatpleszewski.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie w latach 2021 - 2022.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): NR.272.11.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i sukcesywna dostawa samochodowych tablic rejestracyjnych zwyczajnych jednorzędowych, dwurzędowych, jednorzędowych zmniejszonych, motocyklowych, ciągnikowych, motorowerowych, indywidualnych i zabytkowych oraz odbiór i złomowanie tablic wycofanych. 2. Szacuje się następujące ilości dostaw tablic rejestracyjnych: tablice zwyczajne jednorzędowe – 35.000 szt; tablice zwyczajne dwurzędowe – 100 szt; tablice motocykl – ciągnik – 1.800 szt; tablice motorower – 250 szt; tablice indywidualne – 100 szt; tablice zabytkowe – 40 szt; tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe i dwurzędowe – 250 szt; samochodowe jednorzędowe zmniejszone – 200 szt. 2. Wskazane ilości tablic są ilościami szacunkowymi. Wykonawcy nie będą przysługiwały wobec zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości tablic niż określona w niniejszej Specyfikacji. W przypadku, gdy maksymalna wartość umowy zostanie osiągnięta przed upływem terminu 31.12.2022r, umowa ulega rozwiązaniu z dniem realizacji ostatniej dostawy. 3. Zamawiający przewiduje i dopuszcza zmiany ilości tablic dla poszczególnych pozycji (zwiększenie/zmniejszenie) w ramach ustalonej kwoty całkowitego wynagrodzenia.4. Dostarczane tablice rejestracyjne muszą być zgodne ze wzorami i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby zamawiającego, w szczególności z: a). Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U z 2020 r. poz. 110); b). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11. 12. 2017r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych ( t.j. Dz. U z 2017, poz. 2355 ze zm.); c). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r. poz. 546); d). Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 547); e) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012r w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U z 2020r poz. 717 ). W przypadku zmiany powyższych przepisów w trakcie trwania umowy wykonawca obowiązany będzie wykonać i dostarczyć tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia zamówienia przez Zamawiającego. 5. Ilości dostarczanych tablic będą określane każdorazowo przez zamawiającego zleceniami jednostkowymi. 6. Miejsce dostaw tablic rejestracyjnych: Wydział Komunikacji w Starostwie Powiatowym w Pleszewie, ul. Poznańska 79,63 – 300 Pleszew. 7.Wykonawca udzieli zamawiającemu na czas trwania umowy licencję na korzystanie z oprogramowania umożliwiającego składanie zamówień drogą elektroniczną. 8. Terminy realizacji dostaw: maksymalnie 7 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia na dostawę partii. 9. Wykonawca musi udzielić minimum 12 miesięcy gwarancji na dostarczone tablice. 10. Odbiór i złomowanie tablic. 1).Odbiór i złomowanie tablic musi odbywać się zgodnie z przepisami prawa określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach ( t.j Dz. U. z 2020 r. poz. 797 ); 2). Odbiór i likwidacja wycofywanych tablic będzie się odbywała na koszt wykonawcy; 3). Wykonawca będzie zobowiązany do odbierania i złomowania tablic rejestracyjnych zebranych przez zamawiającego w czasie przerejestrowywania i wycofywania pojazdów z ruchu w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia wykonawcy; 4). Odbiór i utylizacja wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych odbywać się będzie przynajmniej raz na miesiąc z siedziby zamawiającego; 5). W okresie jednego roku szacuje się odbiór i złomowanie około 12.000 tablic wycofanych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 34.92.84.70
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 309109.54 zł
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Utal Sp. z o.o
Email wykonawcy: tablice@utal.pl
Adres pocztowy: Gruszczyn,ul. Katarzyńska 9
Kod pocztowy: 62-006
Miejscowość: Kobylnica
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 496960.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 496960.00
Waluta: zł
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem na potrzeby Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie.
- Dostawa śmieciarki dwukomorowej
- Dostawy pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2026
- Zakup dwóch agregatów prądotwórczych o mocy 80kW
więcej: przetargi w Pleszewie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





