To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-22
Wynajem i serwis odzieży roboczej dla pracowników MPGK sp. z o.o. w Jeleniej Górze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 603965-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 075 6420100; 6420113
faks: 075 6420105
e-mail: mpgk@mpgk.jgora.pl
www: www.mpgk.jgora.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wynajem i serwis odzieży roboczej dla pracowników MPGK sp. z o.o. w Jeleniej Górze
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): P3/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem odzieży roboczej dla pracowników MPGK sp. z o.o. w Jeleniej Górze w następującym asortymencie:
1)koszule flanelowe; 2)koszulki z krótkim rękawem; 3)bluzy robocze; 4)spodnie ogrodniczki; 5)czapki z daszkiem; 6)bluzy robocze z taśmą odblaskową; 7)spodnie ogrodniczki z taśmą odblaskową; 8)kurtki ocieplane z taśmą odblaskową; 9)spodnie ogrodniczki ocieplane z taśmą odblaskową; 10)czapki ocieplane; 11)odzież dla spawacza; 12)odzież kwasoochronna.
oraz jej serwis: pranie, czyszczenie, dezynfekcja, suszenie, prasowanie, konserwacja i transport do siedziby MPGK sp. z o.o. w Jeleniej Górze.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymogami Zamawiającego dotyczącymi sposobu realizacji usługi zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 18.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 783479.52 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Impel Rental Pro Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy: cc.rental@impel.pl
Adres pocztowy: ul. Ślężna 118
Kod pocztowy: 53-111
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 963679.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1176389.48
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Zakup sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Patomorfologii w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej
- Dostawa serwerów z macierzą i oprogramowaniem na potrzeby realizacji zadań związanych z projektem pn. "Cyberbezpieczny Urząd Miasta Jelenia Góra"
- Dostawa samochodu 9-osobowego do przewozu osób ze szczególnymi potrzebami w ramach projektu "Dostępny samorząd 2.0"
- Usługi sprzątania obiektu Filharmonii oraz terenów zewnętrznych w 2026 roku
- Dostawa sprzętów, narzędzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rządowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeń"
- Obsługa serwisowa systemu sterowania automatycznymi słupkami blokującymi zlokalizowanymi w zabytkowej części miasta Jeleniej Góry
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania specjalnego i wyposażenia osobistego
- Zakup i dostawa wyposażenia ratowniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
- Doposażenie Miasta Łaskarzew w sprzęt ratowniczy i techniczny w ramach programu ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Dostawa obuwia, odzieży roboczej, rękawic roboczych oraz odzieży indywidualnej dla pracowników Polkowickiej Doliny Recyklingu Sp. z o.o. na rok 2026 z podziałem na dwie części.
- Zakup sprzętu z otrzymanej dotacji od Wojewody Świętokrzyskiego w ramach zadań ochrony ludności i obrony cywilnej
- "Realizacja zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej terenie gm. Skarżysko Kościelne w roku 2025"- powt. II
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





