To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-22
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu pt. "Nowoczesne szkoły- wsparcie kształcenia kompetencji kluczowych na terenie Gminy Bierutów" realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: „Nowoczesne szkoły- wsparcie kształcenia kompetencji kluczowych na terenie Gminy Bierutów” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego"
Numer ogłoszenia: 610779-N-2020
Numer ogłoszenia: 540229517-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 71 314 63 98
faks: 71 314 63 95
e-mail: cuw@bierutow.pl
www: https://cuwbierutow.bip.gov.pl/
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://cuwbierutow.bip.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu pt. "Nowoczesne szkoły- wsparcie kształcenia kompetencji kluczowych na terenie Gminy Bierutów" realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3. Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu pt. „Nowoczesne szkoły- wsparcie kształcenia kompetencji kluczowych na terenie Gminy Bierutów” realizowanego w ramach RPO Województwa Dolnośląskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Dostawa obejmuje: 1. (I)Laptop z oprogramowaniem i (II)pakietem biurowym szt. 14 2."(I) Projektor multimedialny z (II) uchwytem" szt. 2 3. Tablet szt. 3 4. "(I) Projektor multimedialny z (II) uchwytem" szt. 3 5. Laptop szt. 5 6. Tablet szt. 6 7. Laptop szt. 11 8. Tablet szt. 2 Poszczególny asortyment przeznaczony jest dla następujących szkół: Pozycja 1,2,3 SPE w Bierutowie, Pozycja 4,5,6 SPE w Wabienicach, Pozycja 7,8 SPE w Zbytowej. 3.1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę (dowóz, wniesienie, montaż dla poz. 4 opz) sprzętu komputerowego oraz multimedialnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 3.1.2. Przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wprowadzony do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sprawny technicznie - w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach. Dostarczany Sprzęt będzie posiadał wymagane deklaracje CE lub równoważne oraz instrukcje obsługi w języku polskim dostępne przez cały okres realizacji umowy on-line na stronie producenta lub Wykonawcy lub na płycie CD/DVD. 3.1.3. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. 3.1.4. Przedmiot dostawy ma posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 3.1.5. Wykonawca obowiązany jest przekazać zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne, wystawione na rzecz zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia pod adresy wskazane przez Zamawiającego (szkoły z terenu Gminy Bierutów biorące udział w projekcie) w godzinach 8.00-15.00. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. 3.1.6. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 3.1.7. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia. 3.1.8. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: - są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub - nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w załączniku opz lub - dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. W przypadku stwierdzenia ww. okoliczności w trakcie trwania czynności odbiorowych Zamawiający ma prawo odmówić odbioru takiego wyposażenia, a Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. 3.1.9. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 3.1.10. Zamawiający zastrzega minimalny okres gwarancji i rękojmi dla zamówienia - 24 miesiące od dnia odbioru dostawy. Okres ten może zostać przez Wykonawcę wydłużony na zasadach określonych w niniejszej SIWZ i stanowi kryterium oceny ofert. 3.1.11. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności. 3.1.12. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych zamawiającego. 3.2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określony został we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 3.3. Warunki płatności określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 3.4. Zamawiający zastrzega możliwość odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach – zgodnie z art. 145 ustawy pzp. 3.5. Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określają: - Załącznik nr 3 do SIWZ – projekt umowy, - Załącznik nr 6 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia, wraz z CPU Benchmark 3.6. Istotne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.6.1. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. 3.6.2. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 3.6.3. Zamawiający nie będzie udzielał Wykonawcy zaliczek na wykonanie dostaw objętych przedmiotem zamówienia. 3.6.4. W związku z tym, że zamówienie dotyczy dostawy, Zamawiający nie konkretyzuje wymagań określonych w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. 3.6.5. Oferta musi być kompletna. Nieuwzględnienie chociażby jednej z wyszczególnionych w zestawieniach na poszczególne części pozycji asortymentowych spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający zakazuje wprowadzenia przez Wykonawcę zmian w załączniku do SIWZ. W przypadku niejasności związanych z opisem produktu, Wykonawca ma obowiązek zwrócić się do Zamawiającego o udzielenie wyjaśnień.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 118250.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Cezar Cezary Machnio i Piotr Gębka sp. o.o.
Email wykonawcy: przetargi@cezarkomputery.pl
Adres pocztowy: ul. Wolność 8/4 26-600 Radom
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: Radom
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 145447.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 145447.50
Waluta: pln
INNE PRZETARGI BIERUTÓW
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi, świadczone dla mieszkańców Miasta i Gminy Bierutów, obejmujące 5 dzieci w okresie od 10.11.2025r. do 31.12.2025 roku.
- Zapewnienie cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Miejskim, w Bierutowie
więcej: przetargi BIERUTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup 30 zestawów składających się z laptopa i monitora oraz 16 urządzeń wielofunkcyjnych typu 4-w-1 oraz 3 urządzeń typu firewall wraz z licencjami dla ZWK OHP w Szczecinie
- Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych i wyposażenia do trzech oddziałów przedszkolnych i przedszkola na terenie Gminy Żórawina
- Dostawa komputerów przenośnych
- "Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Częstochowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością"
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Nowych Syntez Chemicznych
- Zakup i dostawa laptopów dla administracji Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.