eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wola Mysłowska › BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH NA TERENIE GMINY WOLA MYSŁOWSKA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-22

Ogłoszenie nr 510552068-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.
Gmina Wola Mysłowska:

BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH NA TERENIE GMINY WOLA MYSŁOWSKA

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: w ramach Osi priorytetowej 4 Energia przyjazna środowisku Działanie 4.1 Wsparcie wykorzystania OZE Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, konkurs nr RPLU.04.01.00-IZ.00-06-001/19
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 763520-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540549555-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wola Mysłowska, krajowy numer identyfikacyjny 71158254600000, Wola Mysłowska 57, 21-426 Wola Mysłowska, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 257 542 522
faks: 257 542 516
e-mail: urzad@wolamyslowska.com.pl, inwestycje@wolamyslowska.com.pl
www: www.wolamyslowska.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH NA TERENIE GMINY WOLA MYSŁOWSKA

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): GOŚ. 271.38.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

( Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony również w dodatku nr 1 w SIWZ)
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Wola Mysłowska na działkach osób fizycznych. Urządzenia montowane będą na dachach budynków mieszkalnych i niemieszkalnych oraz na gruncie.
A. Instalacje fotowoltaiczne, wytwarzające energię elektryczną zamontowane zostaną w gospodarstwach domowych w ilości 67 sztuk:
1. instalacje o mocy 1,86 Kw- 7 sztuk – planowane miejsce montażu, w zależności od uwarunkowań technicznych:
• dach budynku mieszkalnego – 6 sztuk
• dach budynku niemieszkalnego – 1 sztuki
2. instalacje o mocy 3,1 Kw– 41 sztuk – planowane miejsce montażu, w zależności od uwarunkowań technicznych:
• dach budynku mieszkalnego – 34 sztuki
• dach budynku niemieszkalnego – 4 sztuki
• grunt – 3 sztuki
3. instalacje o mocy 4,34 Kw– 19 sztuk – planowane miejsce montażu, w zależności od uwarunkowań technicznych:
• dach budynku mieszkalnego – 11 sztuk
• dach budynku niemieszkalnego – 7 sztuk
• grunt – 1 sztuka


UWAGA! Miejsce montażu poszczególnych instalacji może ulec zmianie.

Przedmiot zamówienia pod nazwą : „BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNYCH NA TERENIE GM. WOLA MYSŁOWSKA obejmuje:
• kompleksowe zaprojektowanie – indywidualny projekt dla każdego obiektu wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami w oparciu o dokumentację dołączoną do niniejszego SIWZ,
• dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznych wraz z wszystkimi niezbędnymi elementami do prawidłowego działania instalacji.
• weryfikacja stanu instalacji elektrycznej obiektu,
• wykonanie niezbędnych konstrukcji dla instalacji paneli PV,
• montaż instalacji paneli fotowoltaicznych o zadanej mocy,
• wykonanie zabezpieczeń pod konstrukcje, jak także dla przewodów i zabezpieczenie ich,
• położenie okablowania do podłączenia paneli PV wraz z wykonaniem tras kablowych w pomieszczeniach (jeżeli wykonawca będzie przeprowadzał okablowanie wolnym kanałem wentylacyjnym, niezbędne będzie uzyskanie przez niego opinii kominiarskiej),
• zamontowania rozdzielnicy dla obsługi paneli PV – AC/DC,
• zamontowanie zabezpieczeń przepięciowych, w tym rozłączników prądowych po stronie AC i DC
• podłączenia rozdzielnicy paneli PV do systemu elektroenergetycznego inwestora,
• montaż instalacji odgromowej,
• wykonanie prac pomocniczych budowlanych (przebicia, otwory montażowe, przejścia instalacyjne przez przegrody budowlane, wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywania robót budowlanych),
• uwzględnienie monitoringu instalacji (odczytów zdalnych) –które muszą być wyświetlane na stronie www Gminy w zakresie takich parametrów jak: uzysk instalacji oraz ograniczenie emisji CO2,
• wykonanie prac porządkowych mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego,
• przeprowadzenie rozruchu instalacji,
• kontrole, próby, uruchomienie i regulacja instalacji,
• przeprowadzenie badań instalacji fotowoltaicznej,
• przeprowadzenie badań instalacji elektrycznej w odniesieniu do instalacji PV (ochrony przeciwporażeniowej; rezystancji izolacji; rezystancji uziemienia; impedancji pętli zwarcia – jeśli dotyczy),
• inne niewyszczególnione prace niezbędne do prawidłowego funkcjonowania całej instalacji.
• sporządzenie instrukcji eksploatacji instalacji,
• przeszkolenie właścicieli nieruchomości z zasad obsługi, użytkowania, konserwacji i bezpieczeństwa związanymi z użytkowaniem zainstalowanej instalacji fotowoltaicznej,
• sporządzenie protokołu z przeszkolenia z wyszczególnieniem co było przedmiotem szkolenia i przekazanie instrukcji,
• posiadanie przez wykonawcę serwisu urządzeń,czas dojazdu serwisanta będzie nie dłuższy niż 96 godz. od powiadomienia serwisu.
• wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi protokołami uruchomienia instalacji fotowoltaicznych
• Przeprowadzenie procedury i sporządzenie dokumentacji (złożenie wniosków do PGE) niezbędnej do zawarcia umowy kompleksowej z PGE przez Zamawiającego oraz osoby fizyczne objęte przedmiotem zamówienie.

1. Szczegółowy zakres zadania określony jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia –dodatek 1 do siwz oraz dokumentacji projektowej –typowe projekty oraz przedmiarach robót Dokumentacja ta stanowią załączniki do niniejszej siwz (zał. 1.)

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.31.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zostało unieważnione zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 w/w ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ wada postępowania ma lub może mieć wpływ na wynik postępowania (postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.