eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodziceŚwiadczenie serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Świebodzice



Ogłoszenie z dnia 2020-12-22

Ogłoszenie nr 510551784-N-2020 z dnia 2020-12-22 r.
Gmina Świebodzice:

Świadczenie serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Świebodzice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Świebodzice, krajowy numer identyfikacyjny 89071833700000, Rynek 1, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: +48746669543
faks: +48746669509
e-mail: jakub.stolicki@swiebodzice.pl
www: www.bip.swiebodzice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Świebodzice

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RS.271.13.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego serwisu sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Świebodzice w zakresie:
1)oględzin sieci oświetlenia drogowego,
2)wymiany niesprawnych źródeł światła,
3)utylizacji zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany,
4)lokalizacji i naprawy uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej,
5)utrzymywania tabliczek zaciskowo – bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej,
6)utrzymania w sprawności technicznej opraw oświetleniowych,
7)wymiany uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach,
8)wymiany uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowania zabezpieczeń do wymaganego poboru mocy,
9)bieżącej kontroli i utrzymywania rozdzielnic oświetleniowych w sprawności technicznej,
10)kontroli prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia,
11)odnawiania i uzupełniania brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo – zabezpieczeniowych,
12)naprawy lub wymiany słupów, których stan techniczny stwarza zagrożenie oraz uszkodzonych w wyniku działania osób trzecich lub w wyniku zjawisk atmosferycznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 50.23.21.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 669775.61 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: TAURON Nowe Technologie S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Pl. Powstańców Śląskich 20
Kod pocztowy: 53-314
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 802353.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 802353.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 802353.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.