eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrzyn"Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego do Domu Pomocy Społecznej w Żyrzynie"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-21

Ogłoszenie nr 510550913-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.
Wójt Gminy Żyrzyn:

"Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego do Domu Pomocy Społecznej w Żyrzynie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: „Utworzenie placówek świadczących pomoc osobom wykluczonym lub zagrożonym wykluczeniem społecznym na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Puławy"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 551673-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540111473-N-2020 540115747-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Żyrzyn, krajowy numer identyfikacyjny 55094700000000, ul. Powstania Styczniowego 10, 24-103 Żyrzyn, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 081 8814226, 8814269
faks: 818 814 226
e-mail: ugzyrzyn@post.pl
www: https://ugzyrzyn.bip.lubelskie.pl/index.php?id=677

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ugzyrzyn.bip.lubelskie.pl/index.php?id=677
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego do Domu Pomocy Społecznej w Żyrzynie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): G.271.B.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żyrzynie ul. Tysiąclecia 154 A 24-103 Żyrzyn.
2. Zadanie jest realizowane z dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, działanie 13.02 Infrastruktura usług społecznych. Tytuł projektu „Utworzenie placówek świadczących pomoc osobom wykluczonym lub zagrożonym wykluczeniem społecznym na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Puławy"

3. Zamówienie obejmuje:
Lp. Nazwa Ilość
1. Dwukanałowy aparat do elektroterapii
4
2. Aparat do ultradźwięków 2
3. Lampa sollux do światłolecznictwa
2
4. Lampa do naświetlań ze statywem 1
5. Elektroda do fizykoterapii sylikonowo - węglowa 6x6cm 8
6. Elektroda do fizykoterapii sylikonowo - węglowa 7,5x9cm 8
7. Pokrowiec wiskozowy 10x10cm 8
8. Pokrowiec wiskozowy 8x8 cm 8
9. Pas rzepowy 100x10 cm 4
10. Pas rzepowy 40x10 cm 4
11. Aparat do krioterapii azotem 1
12. Materac gimnastyczny miękki 200x120x10 10
13. UGUL kabina do ćwiczeń i zawieszeń podwójna
1
14. Tor do nauki chodzenia 1
15. Schody do nauki chodzenia 1
16. Tablica do ćwiczeń manualnych z oporem 1
17. Tablica do ćwiczeń manualnych bez oporu 1
18. Krzyżak - przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego 1
19. Osprzęt do UGUL-a (zestaw) 2
20. Stół rehabilitacyjny 3-częściowy 2
21. Stół rehabilitacyjny 2
22. Leżanka drewniana z regulowanym podgłówkiem 6
23. Rotor do ćwiczeń kończyn górnych 2
24. Rotor do ćwiczeń kończyn dolnych 2
25. Krzesło rehabilitacyjne do masażu 1
26. Taśma rehabilitacyjna - Żółta (słaby opór) - 1,5m 5
27. Taśma rehabilitacyjna - Czerwona (średni opór) - 1,5m 5
28. Taśma rehabilitacyjna - Zielona( mocny opór) -1,5m 5
29. Taśma rehabilitacyjna - Niebieska (opór extra mocny) -1,5m 5
30. Piłka rehabilitacyjna - żółta - 45cm 3
31. Piłka rehabilitacyjna – czerwona - 55cm 3
32. Piłka rehabilitacyjna- zielona - 65cm 8
33. Piłka rehabilitacyjna – niebieska - 75 cm 5
34. Piłka rehabilitacyjna – srebrna - 85 cm 2
35. Piłeczki z kolcami – jeż - 6cm - pomarańczowa 2
36. Piłeczki z kolcami – jeż - 8cm - zielona 2
37. Piłeczki z kolcami - jeż - 9cm - czerwona 2
38. Piłeczki z kolcami – jeż - 10 cm - niebieska 2
39. Klin rehabilitacyjny 20x15x10cm 5
40. Klin rehabilitacyjny 20x25x10cm 3
41. Klin rehabilitacyjny 30x12x20cm 3
42. Klin rehabilitacyjny 30x15x30cm 2
43. Klin rehabilitacyjny 30x40x16cm 2
44. Klin rehabilitacyjny 40x50x20cm 1
45. Wałek rehabilitacyjny 10x60cm 4
46. Wałek rehabilitacyjny 20x60cm 4
47. Półwałek rehabilitacyjny 60x30x10cm 10
48. Stół do pionizacji 1
49. Pompowana półpiłka do ćwiczeń równowagi 2
50. Piłka lekarska 0,5 kg 5
51. Pika lekarska 1kg 5
52. Piłka lekarska 2kg 2
53. Laska gimnastyczna dł. 100 cm 20
54. Mata do ćwiczeń 20
55. Miękka piłka 20
56. Hantle 1 kg 8
57. Hantle 1,5 kg 4
58. Poduszka sensomotoryczna 10
59. Kostka rehabilitacyjna 50x50x50 cm +/- 5% 1
60. Taśma/guma do ćwiczeń (średni opór) 4
61. Taśma/guma do ćwiczeń (duży opór) 4
62. Taśma/guma do ćwiczeń (bardzo duży opór) 6
63. Aparat do laseroterapii skaner 1
64. Aparat do laseroterapii punktowy 1
65. Aparat do magnetoterapii + leżanka 1
66. wózek inwalidzki o szerokości siedziska 45 cm. 2
67. wózek inwalidzki o szerokości siedziska 48 cm. 2
68. wózek inwalidzki o szerokości siedziska 51 cm. 2
69. wieszak na kroplówki 5
70. Filtr do lampy sollux do światłolecznictwa-czerwony 2
71. Filtr do lampy sollux do światłolecznictwa-niebieski 2
72. Okulary do lampy sollux - pacjent 2
73. Woreczek z piaskiem 21x28 cm 8
74. Kabel pacjenta do elektroterapii- Kanał A 4
75. Kabel pacjenta do elektroterapii- Kanał B 4
76. Złącze uniwersalne "krokodylek mały" gniazdo 2mm 4
77. Złącze uniwersalne "krokodylek mały" gniazdo 4mm 4
78. Pionowy rower treningowy elektromagnetyczny 2
79. Poziomy rower treningowy, elektromagnetyczny 1
80. Orbitrek 1
81. Bieżnia 1
82. Taboret do obsługi pacjenta 4
83. Stolik 3 - półkowy pod aparaty 6
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
5. Miejscem dostawy jest budynek Domu Pomocy Społecznej w Żyrzynie ul. Tysiąclecia 154 A 24-103 Żyrzyn.
6. Zamówienie swoim zakresem obejmuje: sprzedaż z dostawą, rozładunek, wniesienie oraz zamontowanie i ustawienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, a także (o ile dotyczy) jego instalację i uruchomienie.
7. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy dopuszczające do użytkowania w domach pomocy społecznej i mieszkaniach chronionych oraz było wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego. Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające przystosowanie wyposażenia do użytkowania w w/w obiektach w przypadkach kiedy takie dokumenty są wymagane (atesty, certyfikaty).
8. Wymagane jest, aby Wykonawca dostarczył wszelkie dokumenty, niezbędne do legalnego używania oprogramowania (licencje). Dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczenia innej opłaty utrzymującej ich ważności. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia miały legalnie zainstalowane oprogramowanie systemowe.
9. Wykonawca, na co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego uzgadniając datę oraz przewidywaną godzinę dostawy wyposażenia do świetlicy.
10. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach ustalonych z Zamawiającym.
11. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wyposażenie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego.
12. Wykonawca zobowiązany jest dokonać pierwszego uruchomienia i konfiguracji wszystkich dostarczonych urządzeń.
13 Zamówienie obejmuje również transport (na koszt i ryzyko) Wykonawcy.
14. W przypadku wyposażenia wymagającego montażu, złożenia, podłączenia lub instalacji, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu.
15. Jeśli dostarczone wyposażenie lub jego elementy są uszkodzone lub uległy uszkodzeniu podczas transportu, montażu, zostaną przez Wykonawcę wymienione na nowe lub naprawione przed zgłoszeniem zakończenia dostaw do odbioru.
16. Wszystkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt. Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia oraz po zakończeniu prac montażowych jest zobowiązany do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu. Wszystkie zniszczenia w budynku powstałe podczas montażu z winy Wykonawcy będą usuwane przez niego bezpłatnie.
17. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjnej do poszczególnych urządzeń wydanych przez producenta.
18. Okresy gwarancji we wszystkich pozycjach będą liczone od dnia podpisania protokołu odbioru.
19. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego
w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
20. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych
i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
21. W każdym przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach oznakowania określonego
w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne.
22. W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że ofertowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe,
a w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
23. Użycie w SIWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia.
24. W każdym przypadku, w którym Zamawiający żąda aby oferowany sprzęt posiadał deklarację CE oznacza to deklarację wynikającą z dyrektyw tzw. "Nowego Podejścia" Unii Europejskiej.
25. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 33.19.61.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/07/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 147769.39 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Ronomed Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Przyjaźni 52/1 U
Kod pocztowy: 53-030
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 155784.64

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 155784.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 155784.64
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.