eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻyrzynPrzebudowa ciągu dróg gminnych: nr 112993L od km 0+503,50 do km 2+869,20 w miejscowościach Żyrzyn - Wola Osińska oraz nr 107454L od km 0+004,50 do km 0+720,00 w miejscowości Żyrzyn.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-21

Ogłoszenie nr 510550827-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.
Wójt Gminy Żyrzyn:

Przebudowa ciągu dróg gminnych: nr 112993L od km 0+503,50 do km 2+869,20 w miejscowościach Żyrzyn - Wola Osińska oraz nr 107454L od km 0+004,50 do km 0+720,00 w miejscowości Żyrzyn.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 544348-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Żyrzyn, krajowy numer identyfikacyjny 55094700000000, ul. Powstania Styczniowego 10, 24-103 Żyrzyn, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 081 8814226, 8814269
faks: 818 814 226
e-mail: ugzyrzyn@post.pl
www: https://ugzyrzyn.bip.lubelskie.pl/index.php?id=677.

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ugzyrzyn.bip.lubelskie.pl/index.php?id=677.
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ciągu dróg gminnych: nr 112993L od km 0+503,50 do km 2+869,20 w miejscowościach Żyrzyn - Wola Osińska oraz nr 107454L od km 0+004,50 do km 0+720,00 w miejscowości Żyrzyn.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): G.271.B.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem inwestycji jest:
Przebudowa ciągu dróg gminnych: nr 112993L od km 0+503,50 do km 2+869,20 w miejscowościach Żyrzyn - Wola Osińska oraz nr 107454L od km 0+004,50 do km 0+720,00 w miejscowości Żyrzyn.

Zakres inwestycji dla drogi gminnej nr 112993L obejmuje m.in.:
 Roboty przygotowawcze i pomiarowe;
 Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne- 12.646,86m2;
 Wykonanie ulepszonego podłoża z piasku stabiliz. cem. o Rm=2,5MPa- 12.646,86m2;
 Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5mm o gr. 15cm na całej szerokości jezdni- 12.646,86m2
 Wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej na całym odcinku objętym opracowaniem poprzez wykonanie :
• warstwy wiążącej z bet. asfaltowego o gr. 4cm – 11.945,15m2
• warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm– 11.708,58m2
 Wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5mm gr. 15cm o szer. 0,75m – 3428,63m2;
 Wykonanie obustronnego pobocza ziemnego o szer. 0,75m – 119,93m2;

Rozwiązania w planie sytuacyjnym
Przedmiotem niniejszego opracowania przebudowa drogi 112993L stanowiącej połączenie pomiędzy drogą powiatową nr 1519L w miejscowości Żyrzyn z drogą powiatową nr 1520L w miejscowości Wola Osińska.. Początek odcinka znajduje się w km 0+503,50 tj. koniec istniejącej nawierzchni asfaltowej (ulicy Plebańskiej), zaś koniec w km 2+869,20 tj. krawędź drogi powiatowej nr 1520L.
Zaprojektowano drogę z jezdnią asfaltową o szerokości 5,0m i przekroju szlakowym z obustronnymi poboczami ulepszonymi kruszywem łamanym o szerokości 0,75m na odcinku od km 0+503,50 do km 1+372,50 oraz od km 1+452,45 do km 2+869,20
Zaprojektowano drogę z jezdnią asfaltową o szerokości 3,5m i przekroju szlakowym z obustronnymi poboczami gruntowymi o szerokości 0,75m na odcinku od km 1+372,50 do km 1+452,45
Droga 112993L posiada następujące skrzyżowania z innymi drogami::
- km 0+806,00 z drogą gminną nr 107454L
- km 2+869,20 z DP 1520L

Parametry techniczne drogi gminnej:
 Klasa techniczna drogi – „ D”
 Kategoria ruchu: KR 1
 Nośność- 80kN/oś
 Przekrój jezdni- szlakowy 1x2 z jezdnią 5,0m od km 0+503,50 do km 1+372,50 oraz od km 1+452,45 do km 2+869,20;
 Przekrój jezdni- szlakowy 1x1 z jezdnią 3,5m od km 1+372,50 do km 1+452,45
 Prędkość projektowa Vp=30km/h
 Długość odcinka drogi – 2365,70mb
 Nawierzchnia jezdni: asfaltowa
 Szerokość jezdni: 5,0m od km 0+503,50 do km 1+372,50 oraz od km 1+452,45 do km 2+869,20; 3,5m od km 1+372,50 do km 1+452,45
 Pobocze : gruntowe ulepszone (częściowo z kruszywa łamanego oraz ziemne) szer. 0,75m ( 2x2365,70m)
 Odwodnienie: powierzchniowe w kierunku poboczy
 Skrzyżowania
• km 0+806,00 z drogą gminną nr 107454L
• km 2+869,20 z DP 1520L

Rozwiązania konstrukcyjne:
W ramach przebudowy przewidziano, w uzgodnieniu z Inwestorem, wykonanie drogi o następującej konstrukcji:

a. Jezdnia asfaltowa

 warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S KR 1/2
wg PN-EN-13108-1 - gr. 4 cm
 warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W KR 1/2
wg PN-EN-13108-1 - gr. 4 cm
 warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0-31,5 mm
stabiliz. mech. - gr. 15 cm
 ulepszone podłoże z piasku stabiliz. cem. o Rm=2,5MPa - gr. 12 cm


Zakres inwestycji dla drogi gminnej nr 107454L obejmuje m.in.:
Zakres inwestycji obejmuje wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni z kruszywa łamanego i wykonanie nowej asfaltowej nawierzchni jezdni. Przebudowa drogi gminnej jest związana ze złym stanem technicznym istniejącej nawierzchni, które wymaga wzmocnienia podbudowy i nowych warstw asfaltowych, w celu poprawy parametrów techniczno- użytkowych drogi i warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Rozwiązania w planie sytuacyjnym
Początek opracowania drogi 107454L znajduje się w km 0+004,50 tj. krawędź pasa drogi gminnej 112993L, zaś koniec w km 0+720,00 tj. koniec zabudowań i istniejącej utwardzonej drogi. Projektowana jezdnia przebiega po śladzie istniejącej drogi.
Na odcinku od km 0+004,50 do km 0+720,00 zaprojektowano drogę z jezdnią asfaltową o szerokości 3,5m i przekroju szlakowym z obustronnymi poboczami gruntowymi o szerokości 0,75m. W km 0+044,30 ( str. lewa) zaprojektowano mijankę o długości 25m i szerokości 5,0m.
Droga 107454L posiada następujące skrzyżowania z innymi drogami::
- km 0+000,00 z drogą gminną nr 112993L
- km 0+216,20 z drogą gminną wewnętrzną.

Parametry techniczne drogi gminnej:
 Klasa techniczna drogi – „ D” dojazdowa
 Kategoria ruchu: KR 1
 Nośność- 80kN/oś
 Przekrój jezdni- szlakowy 1x1 z jezdnią szerokości 3,5m i mijankami
 Mijanki : długości 25m w km 0+044,30 – str. lewa
 Długość odcinka drogi: 715,50mb
 Pobocza: gruntowe ulepszone: szer. 0,75m ( 2x715,5mb)
 Chodniki: brak
 Prędkość projektowa Vp=30km/h
 Odwodnienie: powierzchniowe w kierunku poboczy
 Skrzyżowania
• km 0+000,00 z drogą gminną nr 112993L
• km 0+216,20 z drogą gminną wewnętrzną.

Rozwiązania konstrukcyjne:
W ramach przebudowy przewidziano, w uzgodnieniu z Inwestorem, wykonanie drogi o następującej konstrukcji:
b. Jezdnia asfaltowa

 warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S KR 1/2
wg PN-EN-13108-1 - gr. 4 cm
 warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W KR 1/2
wg PN-EN-13108-1 - gr. 4 cm
 warstwa górna podbudowy z kruszywa łam. 0-31,5mm - gr. 12cm
 istn. droga z kruszywa łamanego o szer. 3-3,2m






2. Wykonawca dokona wytyczenia geodezyjnego dróg i dokona inwentaryzacji powykonawczej na własny koszt.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
1) dokumentacja projektowa,
2) STWiOR.
3) Pomocniczo przedmiary robót
5. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz.1040 ze zm.):
1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, które dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli czynności tzw. pracowników fizycznych (wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów budowlanych),
2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp – Wykonawca, w terminie do 5 dni od daty podpisani umowy, przedłoży Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót są zatrudnione, na podstawie umowy o pracę, zarówno przez Wykonawcę, jak i podwykonawców,
3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: w okresie realizacji zamówienia Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. Niespełnienie wymagań, o których mowa w pkt 1 skutkuje sankcjami określonymi
w § 25 ust. 1 lit. j-k umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.
6. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.
Dz. U. z 2019 r., poz. 1186) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie.
7. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186).
8. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne
z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej.
9. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt
o wskazanych lub lepszych parametrach.
10. Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
11. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/07/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2086610.16 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 8

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: WOD-BUD Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Piłsudskiego 12/1
Kod pocztowy: 23-200
Miejscowość: Kraśnik
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1447969.17

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1447969.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1917890.42
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.