To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-21
Dostawa materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 616724-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 95 758 20 71 wew.305
faks: 95 750 14 12
e-mail: zamowienia@szpitalslubice.pl
www: www.szpitalslubice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/N/13/20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych przez okres 12 miesięcy dla Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o. o. z podziałem na 10 części (zadań). Część nr 1: Opatrunki, kompresy, przylepce oraz inne Część nr 2: Kompresy niejałowe Część nr 3: Siatki opatrunkowe, chusty trójkątne, setony Część nr 4: Opaski opatrunkowe Część nr 5: Opatrunki przeciwoparzeniowe Część nr 6: Przylepce, preparaty do odkażania i leczenia ran Część nr 7: Gazy opatrunkowe Część nr 8: Kompresy wyjałowione Część nr 9: Terapia podciśnieniowa ran Część nr 10: Kompresy specjalistyczne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dodatku nr 2 do SIWZ (załącznik nr 1 do oferty) – załącznik jest integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Podane w załączniku nr 1 do oferty wielkości są wielkościami szacunkowymi w skali 12 miesięcy. Mogą one w niewielkim stopniu ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.11.10
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Część nr 1: Opatrunki, kompresy, przylepce oraz inne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 66956.65 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 73832.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 73832.68
Waluta: PLN
NAZWA: Część nr 2: Kompresy niejałowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14068 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 15193.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 18828.72
Waluta: PLN
NAZWA: Część nr 3: Siatki opatrunkowe, chusty trójkątne, setony
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 3214.80 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3471.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4024.30
Waluta: PLN
NAZWA: Część nr 4: Opaski opatrunkowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8989.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9708.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 11836.80
Waluta: PLN
NAZWA: Część nr 5: Opatrunki przeciwoparzeniowe
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający, w trybie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 5, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 5 nie wpłynęła żadna oferta.
NAZWA: Część nr 6: Przylepce, preparaty do odkażania i leczenia ran
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 34375.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 37125.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 37125.22
Waluta: PLN
NAZWA: Część nr 7: Gazy opatrunkowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 5094.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5501.52
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 7507.08
Waluta: PLN
NAZWA: Część nr 8: Kompresy wyjałowione
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8238.39 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8897.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12702.96
Waluta: PLN
NAZWA: Część nr 9: Terapia podciśnieniowa ran
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 17975.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 19413.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 19413.00
Waluta:
NAZWA: Część nr 10: Kompresy specjalistyczne
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zamawiający, w trybie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części nr 10, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu w zakresie części nr 10 nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z SŁUBIC
- Dostawa serwera i macierzy w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczeństwo w powiecie słubickim"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Słubice realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Budowa terenu rekreacyjno-sportowego przy Szkole Podstawowej w Golicach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
więcej: przetargi w Słubicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego
- Dostawy materiałów opatrunkowych
- DOSTAWA LEKÓW I MEDYKAMENTÓW INNYCH
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim.
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I PIELUCHOMAJTEK DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.