eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Przebudowa ulicy Spółdzielczej w Milanówku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-21

Ogłoszenie nr 510550153-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.
Urząd Miasta Milanówka:

Przebudowa ulicy Spółdzielczej w Milanówku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 606490-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540228355-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Milanówka, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 022 7583061 w. 109
faks: 227 248 039
e-mail: przetargi@milanowek.pl
www: https://www.milanowek.pl/bip/menu-przedmiotowe/zamowienia-publiczne-nowe/powyzej-30-000-eur/14104-zp-271-1-24-tom-2020-js-przebudowa-ulicy-spoldzielczej-w-milanowku
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulicy Spółdzielczej w Milanówku

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.1.24.TOM.2020.JS

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia publicznego była Przebudowa ulicy Spółdzielczej w Milanówku, poprzez ułożenie nakładki asfaltowej na istniejącej podbudowie ul. Spółdzielczej (dz. ew. nr 52 obręb 05-17). Planowana przebudowa nie zmienia trasy istniejącej drogi, mieści się w krawędziach istniejącego pasa drogowego i wykorzystuje istniejącą podbudowę dla ułożenia nakładki asfaltowej. Długość przewidywanej nakładki wynosi 192,00 m, natomiast szerokość 5,00 m. 2. Zakres robót przewidzianych niniejszym zamówieniem obejmuje: 1) frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 8cm – około 50m2; 2) rozbiórka istniejącej trylinki – około 55 m2; 3) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10cm – ok. 935,00 m2; 4) ustawienie krawężnika i opornika betonowego na ławie betonowej z oporem – około 458,00 m; 5) ułożenie siatki szklanej powlekanej asfaltem - ok. 935,00 m2; 6) oczyszczenie i skropienie podbudowy pod warstwę wiążącą oraz warstw konstrukcyjnych bitumicznych - ok. 935,00 m2; 7) ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa wyrównawcza AC 16W – gr. po zagęszczeniu 6cm - ok. 935,00 m2; 8) ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa ścieralna AC 11S – gr. po zagęszczeniu 4cm - ok. 935,00 m2; 9) wykonanie koryta pod pobocze chłonne gr. 50cm – ok. 250,00 m2; 10) wykonanie dolnej warstwy kruszywa 16-32 gr. 40cm oraz górnej warstwy kruszywa 4-32 gr. 10cm na poboczu chłonnym – ok. 250,00 m2; 11) wykonanie zjazdów z kostki betonowej na podsypce cementowo – piaskowej wraz z korytowaniem – 15cm i stabilizacją z kruszywa łamanego 15 cm - ok. 172,50 m2; 12) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 3. Wykonawca zobowiązany jest również do wymiany na nowe takich elementów infrastruktury jak: skrzynki od zasuw, hydrantów, kratek ściekowych, włazów na studniach rewizyjnych. Elementy stare Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na wskazane przez Zamawiającego miejsce. 4. Regulację studni betonowych należy wykonać przy pomocy pierścieni regulacyjnych typu AVR, poprzez demontaż istniejącego komina regulacyjnego do pokrywy studni betonowej. Nową regulację wykonać od pokrywy studni do uzyskania wymaganej rzędnej nawierzchni, zamontować nowy właz D 400 do 600 z wypełnieniem betonowym, pozycjonowany bez wentylacji. W przypadku studni rewizyjnych z PVC (315mm lub 425 mm, 600 mm) wymianie podlega właz z teleskopem i uszczelką, a regulację rzędnej włazu uzyskujemy po przez regulację na teleskopie, odciążenie włazu wykonać przy pomocy pierścienia, prefabrykowany betonowy lub z tworzywa, ewentualnie na budowie wykonać podbudowanie z betonu. Nowe skrzynki od zasuw i skrzynki hydrantowe w całości wykonane z żeliwa. 5. Do odbioru końcowego inwestycji Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć protokoły przeglądu powyższych urządzeń potwierdzone przez ich zarządców. Należy wskazać, że wszelkie koszty związane z prowadzeniem prac pod nadzorem właścicieli poszczególnych sieci pokryje Wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia organizacji ruchu na czas trwania robót wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i uzgodnień oraz zorganizowania objazdów (jeżeli wystąpi taka konieczność) i ich oznakowanie. 7. Prace związane z przebudową drogi odbywać się będą przy zachowaniu ruchu kołowego i pieszego. 8. Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał oględzin terenu budowy, którego dotyczy niniejsze postępowanie przetargowe, w celu oszacowania ceny oferty z należytą starannością. 9. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt urządzi teren budowy i zaplecze budowy, a po zakończeniu prac przywróci teren do stanu pierwotnego, oznakuje i zabezpieczy teren budowy. 10. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w związku z nieprawidłowym oznakowaniem terenu budowy oraz wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 12. Wykonawca zapewnia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 13. Wykonawca musi dysponować potencjałem osobowym i technicznym gwarantującym możliwość wykonania całości zamówienia. 14. Wykonawca na czas prowadzenia prac zapewni (w miarę możliwości) dostęp do posesji przyległych dla właścicieli i ich pojazdów oraz służb komunalnych, porządkowych i bezpieczeństwa. Ponadto, do obowiązków Wykonawcy należeć będzie powiadomienie Mieszkańców przebywających na posesjach przyległych do terenu prowadzenia prac o terminie ich rozpoczęcia, (z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem) poprzez wrzucenie zawiadomień do skrzynek pocztowych oraz ustawienie w widocznym miejscu tablicy. Treść zawiadomień i tekst na tablicy podlegać będzie akceptacji Zamawiającego. W sytuacji braku możliwości zapewnienia dostępu do poszczególnych posesji (z uwagi na uwarunkowania związane z postępem prac) właściwi mieszkańcy zostaną powiadomieni o tym fakcie przez Wykonawcę, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. W przypadku niedotrzymania obowiązku powiadomienia mieszkańca, Wykonawca poniesie wszelkie konsekwencje wynikające z roszczeń Mieszkańców, w tym związane ze zmianą harmonogramu prac w związku z koniecznością udostępnienia możliwości dojazdu do danej posesji. 15. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dalej w treści jako ,,STWiORB'' – stanowiąca łącznie załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dalej w treści jako ,,SIWZ’’. 16. W przypadku, gdy w STWiORB (o której mowa powyżej), pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, należy rozumieć, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazania te należy traktować jako przykładowe pod względem parametrów technicznych i funkcjonalnych. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania w ofercie rozwiązań równoważnych, wskazując, że minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji technicznej z zastrzeżeniem, że każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów i propozycje projektanta, na podstawie których dokonał on stosownych obliczeń, rozmieszczenia itp., a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. 17. W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego powinno ono spełniać następujące warunki: 1) wszystkie urządzenia zastosowane w systemie równoważnym oraz system jako całość muszą być zaakceptowane przez przedstawiciela Zamawiającego, 2) na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wykonać zamiennie obliczenia dokumentujące uzyskanie nie gorszych efektów niż w rozwiązaniu określonym w dokumentacji technicznej, 3) co najmniej 2 tygodnie przed rozpoczęciem robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji dokumentację o stopniu szczegółowości nie mniejszym niż w STWiORB załączonej do SIWZ. 18. W przypadku, określonym w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, kiedy opisując przedmiot zamówienia Zamawiający odniósł się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 19. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie rozwiązania równoważnego. 20. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub usługi lub roboty budowlane, w tym rozwiązania/materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (karta materiałowa itp.) wystawionych lub publikowanych przez producenta danego materiału. W takiej sytuacji na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów stwierdzających, że proponowane materiały równoważne nie są gorsze od materiałów podanych w dokumentacji technicznej oraz uzyskanie zgody Zamawiającego na ich wprowadzenie. 21. Zamawiający – zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano-drogowych, w tym szczególności prace związane robotami budowlano - drogowymi, w tym w szczególności prace związane z budową nawierzchni drogowej z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy; były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub jego Wykonawcę. Na okoliczność powyższego Wykonawca (lub Podwykonawca) nie później niż przed zawarciem umowy z Zamawiającym przekaże Zamawiającemu wykaz osób skierowanych do realizacji w/w czynności ze wskazaniem imienia i nazwiska danej osoby oraz wymiaru czasu pracy (pełen etat/część etatu). Osoby te muszą brać udział w realizacji zamówienia zarówno w dacie zawarcia umowy z Zamawiającym ja i na każdym etapie jej realizacji, przy czym na każde ewentualne żądanie Zamawiającego (w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie krótszym niż 3 dni robocze), Wykonawca przedstawi Zamawiającemu (do wglądu) dowody potwierdzające spełnianie wymagań dotyczących wykonywania w/w czynności przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 22. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zobowiązał Podwykonawców do zatrudnienia wskazanych osób na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy oraz do dokumentowania i przekładania stosownych dokumentów umożliwiających przeprowadzenie kontroli Podwykonawcy poprzez zastosowanie odpowiednich zapisów np. w zawieranych między Stronami umowach. Wykonawca odpowiada za wykonanie tego obowiązku również w stosunku do Podwykonawców. 23. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dowodów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę pracowników w określonym charakterze, skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego, lub nieprzedłożenie ich w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umów o pracę. 24. Wszelkie szczegółowe warunki weryfikacji wypełnienia obowiązku określonego w ust. 2 jak również sankcje z tytułu jego niewypełnienia lub zaistnienia uchybień w jego realizacji precyzują zapisy Wzoru umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 216480.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: P.P.U.H EFEKT Sp. z o.o. Budowa i Naprawa Dróg
Email wykonawcy: : pp@efekt-firma.pl
Adres pocztowy: ul. Szomańskiego 8
Kod pocztowy: 02-495
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 196800.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 196800.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 440000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.