To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-21
Zakup i dostawa mięsa oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Senior" w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 610918-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 825 718 116
e-mail: dps@senior.com.pl
www: www.senior.com.pl
adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.senior.com.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa mięsa oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Senior" w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DAG.3.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa oraz produktów wędliniarskich w 2021r. do siedziby Zamawiającego.
3.1.1 Asortyment produktów objętych zamówieniem i ich ilość zawiera załącznik nr 1 (oferta cenowa) do niniejszej dokumentacji.
3.1.2 Dostawy oraz rozładunek do pomieszczeń magazynowych będą realizowane transportem Wykonawcy na jego koszt oraz przy udziale pracownika Wykonawcy.
3.1.3 Zamawiający zastrzega, że ilość zakupionych produktów może się różnić o ± 20% od ilości określonej w załączniku nr 1 (oferty cenowej).
3.1.4 Dostawy będą realizowane w dniach uzgodnionych z Zamawiającym w godzinach od 700 do 1500, z częstotliwością zgodną ze złożonym formularzem oferty cenowej stanowiącym załącznik nr 1.
3.1.5 Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości.
3.1.6 Dostarczony towar powinien być świeży, schłodzony, nie mrożony, pakowany próżniowo lub gazowo, z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości, w gatunku I, bez wad fizycznych i jakościowych.
3.1.7 Przedmiot zamówienia musi być wykonany i dostarczony zgodnie z normami i przepisami, w szczególności:
• Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. 2017 Nr 149 poz. 60 z późn. zm.) – w tym HACCP;
• Ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno – spożywczych (Dz. U. z 2018 poz. 664 z późn. zm.);
• Ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. 2018 poz. 650 z późn. zm.);
• Rozporządzeniem (WE) 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z późn. zm.);
• Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 grudnia 2014r. w sprawie znakowania poszczególnych rodzajów środków spożywczych (Dz. U z 2015 poz. 29);
3.1.8 Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć certyfikat wdrożenia systemu bezpieczeństwa żywności pochodzenia zwierzęcego HACCP lub dokument równoważny.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 15.10.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 173737.45 Polska
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: KABANOS sp. jawna Robert Kmiecicki, Zdzisław Czuba
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pod Borem 8
Kod pocztowy: 26-004
Miejscowość: Bieliny
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 177515.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 184596.29
Waluta: Polska
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych przystosowany do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- "Dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do rozrywania worków".
- "Wybór organizatora kształcenia prowadzącego kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa opieki długoterminowej"
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich dla Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza w Szczecinie
- Mięso i wędliny na potrzeby Kuchni szpitalnej
- Zakup i dostawa wędlin, mięsa i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Kształcenia Zawodowego przy Zespole Szkół w Czudcu w 2026 roku".
- Sukcesywan dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Siemianowicach Śląskich od stycznia do grudnia w 2026r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.