eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Remont dachu w budynku przy ul. Romana Maya 87 w Poznaniu.



Ogłoszenie z dnia 2020-12-21

Ogłoszenie nr 510549946-N-2020 z dnia 2020-12-21 r.
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.:

Remont dachu w budynku przy ul. Romana Maya 87 w Poznaniu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000, ul. Matejki 57, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska

telefon: 61 8964800; 8694801
faks: 61 8694809
e-mail: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl
www: www.zkzl.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dachu w budynku przy ul. Romana Maya 87 w Poznaniu.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont dachu w budynku przy ul. Romana Maya 87 - likwidacja przyczyn zalewania poddasza. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie roboty określone w przedmiarze i czynności opisane w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.26.19.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 50417.09 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Blacharsko Dekarski i Remontowo Budowlany Sławomir Bednarczyk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Andrychowska 53
Kod pocztowy: 61-333
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 51840.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 51840.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 51840.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 PZP - konieczność wymiany pokrycia i konstrukcji dachu budynku mieszkalnego z uwagi na zdarzenie nagłe polegające na zerwaniu dachówek i jednoczesne pogorszenie stanu technicznego konstrukcji dachu na skutek silnego wiatru (a więc zdarzenia niezależnego od Zamawiającego). Na skutek powyższego zdarzenia następuje zalewanie lokali mieszkalnych, co prowadzi do stanu zagrożenia zdrowia i życia Najemców. Niezbędna jest niezwłoczna naprawa dachu poprzez likwidację przyczyn zalewania poddasza i tym samym lokali mieszkalnych co zwłaszcza w obecnym okresie jesiennym i z uwagi na zbliżającą się zimę może się nasilać. Pilność zadania podkreśla również fakt, że przy nagłych ulewach mogło by dojść do znacznego zalania pomieszczeń, a to z kolei stwarza ryzyko jeszcze większego pogorszenia stanu technicznego nie tylko dachu ale i całego budynku, co może prowadzić do realnego zagrożenia zdrowia i życia najemców. Zamówienie o charakterze awarii, której Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia i tym samym niezwłoczne zawarcie umowy z Wykonawcą, co przekreśla możliwość zachowania terminów określonych dla innych trybów zamówienia (np. przeprowadzenie pełnej procedury przetargowej).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.