To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-21
Zakup i dostawa stołu operacyjnego ogólnochirurgicznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 609362-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 87 425 45 00
faks: 87 735 20 20; 423 21 50
e-mail: przetargi@szpitalpisz.pl, zaopatrzenie@szpitalpisz.pl
www: www.szpitalpisz.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa stołu operacyjnego ogólnochirurgicznego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): P/19/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa stołu
operacyjnego ogólnochirurgicznego na potrzeby SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu – szt. 1 2. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza realizować
przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda (zgodnie z art. 36b ustawy Pzp) wskazania przez
Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez
Wykonawcę firm podwykonawców. 4. Miejsce dostawy: Blok operacyjny w SPZOZ Szpitalu Powiatowym w Piszu, ul.
Sienkiewicza 2, 12-200 Pisz. 5. CPV: 33192230-3 – Stoły operacyjne 6. Gwarancja minimum 48 miesięcy. W okresie
gwarancji bezpłatne przeglądy dostarczonego stołu operacyjnego, w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi
w dokumentacji technicznej. Gwarancja obejmuje całość wszelkich kosztów związanych z ewentualną naprawą
(materiały, części, praca serwisanta, dojazd itp.). 7. Dostęp do schematów naprawczych. 8. Dostęp do części zamiennych,
podzespołów i akcesoriów przez 10 lat po okresie gwarancyj-nym. 9. Informacja na temat rozwiązań równoważnych: W
opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) gdyby Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez
wskazanie nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje
produkty lub dostawy dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania
lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
Wskazane określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu
wskazać oczekiwane standardy. Przez ofertę równoważną (art. 30 ust. 5 Pzp) należy rozumieć ofertę o parametrach
jakościowych, wydajnościowych nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w
załączniku nr 2 do SIWZ. Pod pojęciem „parametry” rozumie się przeznaczenie, strukturę, wielkość itp. Zamawiający
dopuszcza możliwość zaoferowania preparatów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie
o innych właściwościach niż określone w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 33.19.22.30
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 150000.00 pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Famed Żywiec Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Fabryczna 1
Kod pocztowy: 34-300
Miejscowość: Żywiec
Kraj/woj.: warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 149845.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 149845.68
Waluta: pln
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Wynajem lodowiska mobilnego wraz z zadaszeniem i infrastrukturą techniczną dla potrzeb Miejsko-Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piszu
- Zakup urządzenia do paczkowania wody pitnej
- Usługa bankowa związana z udzieleniem przez bank długoterminowego kredytu w kwocie 5.000.000 zł
- Dostawa plotera do Starostwa Powiatowego w Piszu
więcej: przetargi w Piszu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





