Ogłoszenie z dnia 2020-12-18
Zakup 9 ozonatorów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: „Wsparcie placówek pomocy społecznej w Elblągu w celu przeciwdziałania COVID-19” w ramach RPO Warmia Mazury 2014-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 552353536
faks: 552393334
e-mail: dzp@umelblag.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup 9 ozonatorów
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakup 9 ozonatorów
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 33.19.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających udzielenie zamówienia bez zastosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych: Zgodnie z art. 6a ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, "do zamówień na usługi lub dostawy niezbędne do przeciwdziałania COVID-19 nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. Poz. 1843 oraz z 2020r. Poz. 1086), jeżeli zachodzi wysokie prawdopodobieństwo szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby lub jeżeli wymaga tego ochrona zdrowia publicznego." Zgodnie z § 24¹ Umowy o dofinansowanie projektu „Wsparcie placówek pomocy społecznej w Elblągu w celu przeciwdziałania COVID-19” w ramach RPO Warmia Mazury 2014-2020 z dnia 4 listopada 2020 roku, stosowanie przepisów PZP jest wyłączone jeżeli zachodzi wysokie prawdopodobieństwo szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby lub jeżeli wymaga tego ochrona zdrowia.
Przedmiotowy wydatek w ramach projektu realizowanego w trybie nadzwyczajnym dotyczy zapobiegania i ograniczenia negatywnych skutków wystąpienia COVID-19 w obszarze pomocy społecznej, zgodnie z zawartą umową. Realizowany projekt zakłada m.in. doposażenie stanowisk pracy w środki ochrony indywidualnej i sprzęt niezbędny do walki z pandemią, przygotowanie miejsc ewakuacji i izolacji dla osób bezdomnych oraz zakup i przeprowadzanie testów COVID-19. Termin realizacji projektu ustalony został na okres do 31 grudnia 2020 roku. Z uwagi na krótki okres czasu od podpisania umowy do dnia zakończenia realizacji projektu, niemożliwym jest przy dokonywaniu zamówień przeprowadzenie postępowania na dostawy i usługi zgodnie z ustawą PZP i zachowanie wszystkich wymaganych przepisami terminów.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 23780.52 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: FHU „BITOM” Tomasz Biadacz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Fitznerów 1/108
Kod pocztowy: 41-100
Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 29250
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 29250
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonanie zabiegów agrotechnicznych i pielęgnacja terenów zielonych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Dostawa i wdrożenie systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
- 16/2024 dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w 7 pakietach w okresie 12 miesięcy
- Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci w wieku od 0 do podjęcia nauki w szkole - zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Obiektów Basenowych MOSiR w Elblągu
- Zabezpieczenie scenotechniki podczas plenerowej imprezy masowej pn. "Dni Elbląga2024"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NAJEM ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK
- Dostawa sprzętu i wyrobów medycznych
- RZP-21/KS/2024 - Drobne wyroby i preparaty medyczne.
- Dostawa wyrobów medycznych z podziałem na 3 zadania.
- Dostawa materiałów zużywalnych do biopsji mammotomicznej wraz z dzierżawą urządzenia do wykonywania biopsji.
- Dostawa czujników SpO2, do oksymetrii mózgowej i do nieinwazyjnego pomiaru hemoglobiny oraz czujników temperatury i rektalno-przełykowych wraz z oprzyrządowaniem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.