eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-18

Ogłoszenie nr 510548106-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.
Stawy Milickie S.A.:

DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 606795-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Stawy Milickie S.A., krajowy numer identyfikacyjny 21461756000000, Ruda Sułowska 20, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 713 847 110
faks: 713 847 110
e-mail: biuro@stawymilickie.pl
www: www.stawymilickie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - spółka akcyjna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PN-7/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej dla pracowników spółki Stawy Milickie Spółka
Akcyjna obejmująca: 1) Część I – odzież i obuwie robocze, 2) Część II – obuwie robocze, 3) Część III -
buty robocze/wędkarskie przeznaczone dla wędkarzy i rybaków do użytku przy wszelkich pracach
rybackich. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia został zawarty w
Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że wszelkim wymienionym w dokumentacji wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Wykonawca powinien zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż wymienione. 4.
Szczegółowe postanowienia dotyczące warunków wykonania przedmiotu zamówienia zostały zawarte we
wzorze umowy stanowiącej Załącznik Nr 5 do SIWZ. 5. Przed realizacją dostaw Wykonawca musi
uzyskać akceptację Zamawiającego dotyczącą koloru (odcienia) przedmiotu zamówienia. Podany kolor
opisany jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. 6.
Przed realizacją dostaw Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego dotyczącą koloru
(odcienia) wzoru graficznego. Wzór graficzny stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający wymaga,
aby Wykonawca przedstawił próbki wzoru graficznego przed haftem, nadrukiem na przedmiocie
zamówienia. Zamawiający ma prawo zaakceptować minimalne różnice w wielkości haftu spowodowane
jakością - możliwość niewielkiej zmiany wymiarów, aby logo było wyraźne. 7. Wykonawca zobowiązuje
się do obmiaru każdego pracownika przed dokonaniem zamówienia towarów, celem maksymalnego
wykluczenia wszelkich reklamacji dot. rozmiaru. 8. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania
prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych – w zakresie
określonym w pkt 1. W przypadku, w którym w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż realizowana
umowa wymaga zapewnienia dodatkowej dostawy przedmiotu zamówienia przewidzianego w
szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zamówienie z prawem opcji), powyżej minimalnego
wolumenu zamawianego asortymentu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia,
Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. W przypadku skorzystania z prawa
opcji z asortymentu wskazanego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia rozliczenie będzie
następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak
zamówienie podstawowe. O zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę
odrębnym pismem lub emailem. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy
wykorzystane zostaną ilości pierwotne (minimalne), wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu
zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 18.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa odzieży i obuwia roboczego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 122510.90 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Lamax Grzegorz Gawlik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: uL. Starościńska 12C
Kod pocztowy: 51-129
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 150688.41

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 150688.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 150688.41
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa obuwia roboczego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 13633.86 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Artur Kazubski Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ARTEX WORLD TRAVEL
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bohaterów Westerplatte 1/9
Kod pocztowy: 63-900
Miejscowość: Rawicz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 16769.64

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 16769.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24961.62
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa butów roboczych/wędkarskich przeznaczonych dla wędkarzy i rybaków do użytku przy wszelkich pracach rybackich

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 26660.30 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Artur Kazubski Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ARTEX WORLD TRAVEL
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bohaterów Westerplatte 1/9
Kod pocztowy: 63-900
Miejscowość: Rawicz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 32792.18

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 32792.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 35254.26
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.