eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-18

Ogłoszenie nr 510548070-N-2020 z dnia 2020-12-18 r.
Bursa Szkolna:

Dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 610370-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Bursa Szkolna, krajowy numer identyfikacyjny 79000289600000, Sikorskiego 7A, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 737 192 083
faks: 0-87 6216986
e-mail: elkbursa@poczta.wp.pl
www: http://bursa.elk.pl/bip_bursa/p,17,zamowienia-publiczne
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BS.D.2401-12/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia stanowią dostawy artykułów spożywczych przeznaczonych do przygotowania żywienia zbiorowego w Bursie Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A, który podzielony został odpowiednio na części:

- część 1 – artykuły ogólnospożywcze;
- część 2 – mięso, wędliny i drób;
- część 3 - nabiał;
- część 4 – warzywa i owoce;
- część 5 – pieczywo.

Formularz asortymentowo-cenowy będący integralną częścią SIWZ zawiera wykaz asortymentu i ilości produktów spożywczych, które stanowią przewidywane zapotrzebowanie na okres trwania umowy.

Dostawa artykułów odbywać się będzie poprzez osobisty odbiór przez Zamawiającego zamówionych artykułów spożywczych na jego koszt i ryzyko lub przez poprzez dostawę artykułów spożywczych na koszt i ryzyko transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, sukcesywnie zgodnie ze składanymi zamówieniami. Przez dostawę artykułów należy rozumieć dostarczenie na własny koszt i ryzyko zamówionej partii artykułów spożywczych do budynku Bursy Szkolnej w Ełku przy ul. Sikorskiego 7A i rozładunek a na żądanie Zamawiającego także wniesienie artykułów do pomieszczeń przez niego wskazanych. Zamawiający każdorazowo przy składaniu zamówienia będzie informował Wykonawcę o formie dostawy.
Zamówienia Zamawiający będzie składał na piśmie z wyprzedzeniem jedno lub dwudniowym – zgodnie z zadeklarowanym terminem dostawy przez Wykonawcę w ofercie lub w uzasadnionych przypadkach w trybie niezwłocznym, czyli w tym samym dniu. Zamawiający ustala, że zamówienia dotyczące poniedziałków oraz dni poświątecznych składane będą w piątek lub dzień poprzedzający dzień lub dni świąteczne. W przypadku zamówień składanych w piątek lub w dniu poprzedzającym święto za dzień następny realizacji dostawy uznaje się najbliższy dzień roboczy. Dopuszcza się możliwość realizacji dostaw w terminie nie dłuższym niż 2 dni od złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy Zamawianego asortymentu tylko w określonych dniach tygodnia.
Wykonawca powinien posiadać atesty i pozwolenia potwierdzające, że poprzez dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem zamówienia, odpowiadają one określonym normom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia odpowiednich dokumentów potwierdzających jakość produktów przy danej dostawie. Dostarczane produkty muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, opakowania i transportu zawarte w obowiązujących przepisach prawnych oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku produktów z długim terminem ważności Zamawiający przy określonym zamówieniu ma prawo określić minimalny termin przydatności do spożycia. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami właściwej i dobrej praktyki higienicznej, dotyczącej głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej i ważnych badań sanitarno-epidemiologicznych, daty przydatności do spożycia i temperatury przewozu produktów żywnościowych zwłaszcza tych szybko psujących się. Dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia zbiorowego Wykonawca winien posiadać wdrożony system analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli HACCP zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019r. poz. 1252 ze zm.). Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016 poz.1154).
Jakość artykułów powinna być zgodna z obowiązującymi normami i niekwestionowana przez Komisję Stołówkową Bursy Szkolnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu bądź przewożenia w nieodpowiednich warunkach. Ocena jakości dostarczanych produktów będzie dokonywana przez Komisję Stołówkową Bursy Szkolnej. Negatywna ocena lub zastrzeżenia jakościowe Komisji wobec dostarczanych artykułów, mogą być przyczyną zerwania umowy na dostawy po wcześniejszym ostrzeżeniu pisemnym o kwestionowanej jakości. Dostawa artykułów o jakości dyskwalifikującej może być przyczyną rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Łączne ilości zamawianych produktów, które dostarczone będą w okresie obwiązywania umowy do Zamawiającego określone w Załączniku nr 1 - Formularzu asortymentowo-m są wartościami szacowanymi. W przypadku rozbieżności miedzy zamówieniami planowanymi a faktycznymi Wykonawca nie będzie rościł z tego tytułu żadnych żądań finansowych niż te wynikające z ilości zamówionych produktów. W przypadku, gdy ilość zamawianych produktów będzie wyższa niż szacowane w SIWZ dostarczane one będą do Zamawiającego po cenach określonych w umowie.

Nazwa i kod zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV):
Pieczywo: CPV: 15811000-6;
Artykuły ogólnospożywcze: CPV: 15800000-6;
Warzywa, owoce: CPV: 15300000-1, CPV: 03142500-3;
Mięso i drób: CPV:15100000-9, 15119000-5, 15131130-5, 15112000-6;
Nabiał: CPV: 15500000-3;

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: artykuły ogólnospożywcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 31508.26 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 41933.73

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 41933.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 45527.61
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Mięso, wędliny i drób

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 183173.44 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 150198.40

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 150498.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 170006.34
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Nabiał

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 121824.72 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 99218.63

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 99218.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 112838.86
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Warzywa i owoce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 278367.56 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 133937.15

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 133937.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 0
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Pieczywo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 37254.64 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 36922.89

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 36922.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 38083.46
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.