To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-17
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Remont ul. Kasprowicza w Nowym Targu" (długość ulicy około 800 mb).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Numer ogłoszenia: 605572-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 182 611 244
faks: 182 662 312
e-mail: krzysztof_iskra@um.nowytarg.pl
www: www.nowytarg.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Remont ul. Kasprowicza w Nowym Targu" (długość ulicy około 800 mb).
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.24.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Remont ul. Kasprowicza w Nowym Targu” (długość ulicy około 800 mb). 2. Roboty budowlane obejmują w szczególności: 1/ na zlecenie Gminy Miasto Nowy Targ: a/ tymczasową organizację ruchu, b/ roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne, w tym frezowanie nawierzchni bitumicznych, c/ czyszczenie, wymianę i uzupełnienie elementów odwodnienia (studzienek ściekowych, przykanalików, kanałów deszczowych, studni i studzienek rewizyjnych,), d) profilowanie i zagęszczanie podłoża, e/ wykonanie warstw podbudowy z kruszywa naturalnego i łamanego, f) ułożenie krawężników, obrzeży i ścieków ulicznych (z kostki betonowej) na ławie betonowej, g) chodniki o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, bezfazowej gr. 8cm, h) zatoki postojowe o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr.8cm, i) jezdnię o nawierzchni bitumicznej, j) budowę i przebudowę zjazdów, k) budowę pętli do zawracania z jezdnią o nawierzchni bitumicznej, l) bariery ochronne i bariero poręcze, ł) roboty wykończeniowe z humusowaniem i obsianiem trawą skarp i trawników, m) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu wraz uzyskaniem jej zatwierdzenia i wykonaniem pionowego i poziomego oznakowania drogowego n) zabezpieczenie teletechniki i elektryki rurami ochronnymi, o) oświetlenie uliczne - demontaż istniejącego wraz z napowietrzną linią zasilająca (oprawy zamontowane na słupach TAURON), montaż nowych opraw LED z nowymi wysięgnikami i wykonaniem napowietrznej linii zasilającej na słupach TAURON (w trakcie remontu ulicy sieć energetyczna będzie remontowana przez TAURON), 2/ Na zlecenie Miejskiego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Targu Sp. z o.o.: - Dobudowa studni na kanale sanitarnym w ul. Kasprowicza w Nowym Targu oznaczonych w projekcie wykonawczym jako ks2, ks3, ks7, ks10, ks11, ks12, ks13, ks14, ks15, ks16, ks19, ks20, ks21, ks22, ks25, ks26, ks27, ks29, ks30, ks31, ks32, ks33, ks35, ks36, ks41, ks42 wraz z odcinkami kanalizacji Ø160 PCV o łącznej długości 298 m z w/w studni do granic nieruchomości, - Przebudowa sieci wodociągowej na długości około 800 m wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa: 1/ w zakresie robót drogowych wykonana przez mgr inż. Piotra Kowalczyka, Pracownia Inżynierii Drogowej ul. Podhalańska 4/29, 34-400 Nowy Targ, 2/ w zakresie dobudowy studni na kanale sanitarnym oraz przebudowy sieci wodociągowej wraz z odgałęzieniami do granic nieruchomości wykonana przez EKKOM Sp. z o.o ul. dr. Józefa Babińskiego 71B, 30-394 Kraków. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/rozliczenie budowy kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do przetargu, w kwocie nie wyższej niż umowna, 2/ za roboty nie wykonane jako zbędne, choć objęte kosztorysem ofertowym oraz specyfikacją wynagrodzenie nie przysługuje, 3/ wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne w oparciu o harmonogram rzeczowo finansowy w tym poprzez faktury częściowe wystawione na podstawie protokołów odbioru częściowego. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy. 4/ w trakcie realizacji przedmiotowego remontu będzie modernizowana na zlecenie TAURON sieć energetyczna i budowana sieć gazowa na zlecenie zakładu gazowniczego. Wykonawca musi udostępnić przejęty plac budowy na potrzeby realizacji tych robót, będzie je koordynował z własnymi robotami. Koszty związane z koordynacją robót oraz utrudnieniami związanymi z równoległym prowadzeniem prac ponosi wykonawca i muszą być uwzględnione w oferowanej cenie, 5/ zamawiający może żądać od wykonawcy dostarczenia dodatkowych dokumentów, albo też sporządzania ich w określonej formie w związku z potrzebami zamawiającego, 6/ roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, zgłoszeniem robót budowlanych/pozwoleniem na budowę nie wymagających pozwolenia na budowę oraz z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, 7/ wykonawca jest odpowiedzialny za zapewnienie bezpiecznych warunków na placu budowy i w jego otoczeniu. Wykonawca musi zapewnić dojazd pojazdom służb specjalnych i bezpieczną niezbędną komunikację do nieruchomości, 8/ wykonawca na własny koszt poinformuje przez środki masowego przekazu o terminie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu i utrudnieniach w ruchu wynikających z wykonywania przedmiotowych robót budowlanych, 9/ podczas realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w taki sposób, aby ograniczyć do minimum przerwy w dostawie wody do odbiorców wody z miejskiej sieci wodociągowej oraz aby mieszkańcy mogli bez przerwy korzystać z kanalizacji sanitarnej. Należy przewidzieć ciągłą dostawę wody dla mieszkańców i użytkowników sieci oraz w przypadku konieczności – ciągły odbiór ścieków, stosując tzw. by-pasy (obejścia terenowe poza siecią), beczkowozy lub inne. W przypadku konieczności wyłączenia dostawy wody – Wykonawca zobowiązany będzie do skutecznego informowania odbiorców, Straży Pożarnej oraz Terenowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej na co najmniej 24 godz. wcześniej o planowanych wyłączeniach dostawy wody trwających dłużej niż 1 godzinę, 10/ wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót przedstawiony w przedmiocie zamówienia, także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do realizacji zamówienia, 11/ wykonawca poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotowych robót budowlanych, w tym również: koszty tymczasowej organizacji ruchu koszty badań i sprawdzeń (w tym nawierzchni i podbudowy), zaopatrzenia w konieczne media, opłaty za nadzory i inne na rzecz gestorów sieci, itd. i muszą one być uwzględnione w oferowanej przez wykonawcę cenie, 12/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca (oznacza to również poniesienie przez niego kosztów z tym związanych), 13/ wykonawca zabezpiecza miejsce i ponosi koszty wywozu ziemi, gruzu, elementów z rozbiórki itd., łącznie z ich składowaniem, zagospodarowaniem czy też utylizacją, 14/ zamawiający może zakwalifikować materiały pochodzące z rozbiórki (w tym materiał z frezowania asfaltu – destrukt, ziemię, gruz, znaki drogowe, kostkę z rozbiórki itp.) do wykorzystania na własne potrzeby, w takim wypadku wykonawca ponosi koszty transportu tych materiałów (z załadunkiem i wyładunkiem) na miejsce wskazane przez zamawiającego na odległość do 5 kilometrów od placu budowy, 15/ wykonawca na własny koszt uzyska stosowny projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót (z opiniami i zatwierdzeniem) i poniesie koszty jej wprowadzenia i usunięcia, 16/ wykonawca również na własny koszt wykona projekt stałej organizacji ruchu (z opiniami i zatwierdzeniem) i na jego podstawie wykona tę organizację, 17/ na studniach kanalizacyjnych włazy żeliwne z logo „Wodociągi-Kanalizacja Nowy Targ” (należy uwzględnić przy wycenie), 18/ na chodnikach do uwzględnienia w oferowanej cenie pasek z kostki czerwonej (ażurowy co druga kostka) wzdłuż krawężnika. Analogicznie należy uwzględnić oznaczenie zjazdów (paski ciągłe prostopadłe do krawężnika), 19/ wykonawca jest zobowiązany do dokonywania przebudowy kolidującej infrastruktury z zachowaniem warunków technicznych oraz ustaleń zawartych w porozumieniach zamawiającego w tej sprawie z gestorami sieci. Ponosi wszelkie koszty na rzecz tych podmiotów (nadzór, dokumentacja powykonawcza, odbiory techniczne itd.) wynikające z realizacji przedmiotu umowy, 20/ wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu umowy, gdy wystąpi taka konieczność, musi umożliwić w obrębie przejętego placu budowy realizację robót innym podmiotom (w przypadku np. rozbudowy przebudowy, remontu elementów sieci, wykonania nowych przyłączy itd.). O takiej konieczności rozstrzygać będzie zamawiający. Wykonawca określać będzie zasady prowadzenia takich robót. Ewentualne koszty spowodowane utrudnieniami z tego tytułu ponosi wykonawca, 21/ wykonawca zapewni pełna obsługę geodezyjną inwestycji aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno- Kartograficznej wraz z założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi. Operat geodezyjny należy dostarczyć również w wersji cyfrowej w plikach dwg. i pdf., 22/ na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie robót: drogowych wraz z odwodnieniem drogi i oświetlenia ulicznego zostanie zawarta umowa pomiędzy: Gminą Miasto Nowy Targ na rzecz której będzie wykonana ta część zamówienia, a wykonawcą, 23/ na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie robót na sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej będzie zawarta umowa pomiędzy: Miejskim Zakładem Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Targu sp. z o.o., na rzecz którego będzie wykonana ta część zamówienia a wykonawcą, 24/ wykonawca jest zobowiązany do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie – posiadających świadectwa i certyfikaty, 25/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, 26/ wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, 27/ wykonawca udzieli minimum 5 letniego okresu rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały, 28/ zadanie współfinansowane z Funduszu Dróg Samorządowych (dotyczy zakresu drogowego realizowanego przez Gminę Miasto Nowy Targ), 29/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty, lub pochodzenie lub normy, specyfikacje, systemy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”. Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikach tj. projektach, opisach technicznych, rysunkach, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały i urządzenia, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.32.23
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4263944.23 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Kiernia Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ratułów 208
Kod pocztowy: 34-407
Miejscowość: Ciche
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3584143.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4893129.49
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Dostawa i montaż 5 kompletnych cyfrowych syren alarmowych z instalacją antenową i radiotelefonem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu
- Zakup z dostawą używanej zamiatarki kompaktowej
- Dostawa wody zmineralizowanej butelkowanej dla pracowników i pacjentów szpitala
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego
- Dostawa 3 agregatów prądotwórczych o mocy minimalnej 50 kW w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Skoszewy Zachód oraz Wschód przy autostradzie A1 woj. łódzkie.
- Remonty bieżące dróg, chodników i placów o nawierzchniach innych niż asfaltowe
- Remont drogi powiatowej nr 1105 O w m. Smogorzów - etap II.
- Remont drogi powiatowej nr 1108 O na odcinku Baldwinowice - DK39
- Rozbudowa drogi krajowej nr 74 w m. Paradyż - budowa sygnalizacji świetlnej
- Przebudowa drogi na dz. 208 i 688 Wapowce droga I w km 0+620 - 0+812 w m. Wapowce
więcej: Wymiana nawierzchni drogowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





