eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławAktualizacja terminowa licencji Enova365 na okres 1 roku tj. od 30.11.2020 r. do 29.11.2021 r.



Ogłoszenie z dnia 2020-12-17

Ogłoszenie nr 510547621-N-2020 z dnia 2020-12-17 r.
Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu:

Aktualizacja terminowa licencji Enova365 na okres 1 roku tj. od 30.11.2020 r. do 29.11.2021 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wrocław - Zarząd Geodezji, Kartografii i Katastru Miejskiego we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 93193483900000, al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 32 72 100
faks: 71 32 72 390
e-mail: grodzkad@zgkikm.wroc.pl
www: https://bip.zgkikm.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Aktualizacja terminowa licencji Enova365 na okres 1 roku tj. od 30.11.2020 r. do 29.11.2021 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZGKIKM.EA.260.2.14.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Aktualizacja terminowa licencji Enova365 na okres 1 roku tj. od 30.11.2020 r. do 29.11.2021 r.
Szczegółowa specyfikacja dotycząca zamówienia zawarta jest w załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 48.70.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 9469.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Comp-Tech Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sikorskiego 20A
Kod pocztowy: 55-120
Miejscowość: Oborniki Śląskie
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 13261.64

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 13261.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13261.64
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone było w trybie zamówienia z wolnej ręki o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 214 tys. euro na podstawie z art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. „Prawo zamówień publicznych” (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.).

W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, stanowiącego część nr 3 w ramach ogłoszonego przez Zamawiającego postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Dostawa komputerów wraz z monitorami, wsparcia gwarancyjnego (wsparcie typu 9x5 SBD) dla półki do macierzy IBM v3700 Storwize oraz aktualizacji terminowej licencji Enova365 na okres 1 roku” post. ZGKIKM.EA.260.2.12.2020, nie została złożona żadna oferta, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.