eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołdap › Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem (kosiarka z wysięgnikiem) do bieżącego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Gołdapskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-17

Ogłoszenie nr 510547264-N-2020 z dnia 2020-12-17 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi:

Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem (kosiarka z wysięgnikiem) do bieżącego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Gołdapskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 605048-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi, krajowy numer identyfikacyjny 51144094700000, ul. Gumbińska, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 876 150 989
faks: 876 150 989
e-mail: zdp.goldap2@wp.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem (kosiarka z wysięgnikiem) do bieżącego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Gołdapskiego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZDP.272.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem (kosiarka z wysięgnikiem) do bieżącego utrzymania dróg powiatowych Powiatu Gołdapskiego I. Parametry techniczne ciągnika rolniczego 1. Wersja drogowa rok produkcji: 2020 (nowy, nieużywany, gotowy do rejestracji, spełniający wymogi polskich przepisów ruchu drogowego) 2. Pełne wyposażenie
wymagane podczas poruszania się po drogach publicznych. 3. Moc ciągnika minimum 115 KM spełniający normy emisji spalin EURO IV B. 4. Silnik czterocylindrowy, chłodzony cieczą o poj. 4200 cm³ - 4500 cm³. 5. Skrzynia biegów mechaniczna, synchronizowana min. 30P X 30R przełożeń 6. 4 biegi załączane pod obciążeniem (w tym biegi pełzające od 0,2km/h – 0,6km/h przy WOM 540 obr/min). 7. Rewers elektrohydrauliczny, sprzęgło główne w kąpieli olejowej. 8. Hydraulika zewnętrzna – min. 3 pary szybkozłącza. 9. Wydatek pompy hydraulicznej głównej – min. 80 l/min. 10. WOM tylny – min. 540 /540E/ 1000 /obr/min, załączany również z błotników tylnych. 11. Podgrzewacz bloku silnika i skrzyni biegów min. 230 12. TUZ tylny sterowany elektronicznie – udźwig min. 6500 kg, również z błotników tylnych. 13. TUZ przedni – udźwig min. 2000 kg. 14. Balast na przedni TUZ – min. 500 kg. 15. Napęd na 4 koła – 4 x 4 (4WD). 16. Zbiornik paliwa min. 200 litrów. 17. Hamulce zależne dla każdego z kół przedniej i tylnej osi. 18. Ogumienie nisko profilowe szerokie, maximum przód R28, maximum tył R38. 19. Błotniki dynamiczne kół przednich. 20. Układ pneumatyki dla sterowania hamulcami przyczep –
dwuobwodowa. 21. Regulowany zaczep transportowy do przyczepy ze sworzniem przesuwny oraz zaczep dolny. 22. Kabina komfortowa na zawieszeniu hydrauliczno-gazowym, amortyzowana, ogrzewana, klimatyzowana, wentylowana, fotel kierowcy komfortowy pneumatyczny, fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa. 23. Homologacja fabryczna – rejestracja 2 osoby. 24. Tylny TUZ przygotowany do mocowania ramienia hydraulicznego oraz uchwyty w kabinie do mocowania joysticka. 25. Gwarancja
min 12m-cy. Pozostałe parametry: a) Trójkąt ostrzegawczy. b) Gaśnica. c) Apteczka. d) Radio, antena radiowa. e) Dwie lampy sygnalizacyjne (na dachu kabiny). II. Ramię hydrauliczne 1. Ramię fabrycznie nowe 2020 rok 2. Zasięg roboczy z głowicą koszącą min. 5,8 m. 3. Trzypunktowy układ zawieszenia z
tyłu ciągnika. 4. Wysuw wewnętrzny drugiego ramienia min. 0,8m. 5. Połączenia ramy i zbiornika nierozłączne. 6. Chłodnica i zbiornik oleju min. 220 litrów w standardzie. 7. Niezależny od ciągnika układ hydrauliczny. 8. Dwa kierunki obrotu wału roboczego. 9. Sterowanie 100% elektroniczne, proporcjonalne z wolnym startem wału roboczego. 10. Moc na hydromotorze min. 60 KM. 11. Licznik godzin pracy. 12. Pompa główna o pojemności min. 60 cm3 13. Płynna regulacja położenia głowicy w
stosunku do terenu. 14. Ramiona wzmocnione z profilu min. 120 x 120 x 8 mm. 15. Hydrauliczno – gazowy bezpiecznik podnoszenia i opuszczania ramienia. 16. Hydrauliczno – gazowy bezpiecznik najazdowy ramienia. 17. Obrót ramienia w poziomie min 90°. 18. Układ stabilizacji ramienia śrubami rzymskimi. 19. Znak bezpieczeństwa CE. 20. Ciężar max. 1000 kg. III. Głowica do koszenia krzaków i
traw Głowica hydrauliczna przystosowana do cięcia traw i krzaków różnej wysokości w trudnych warunkach terenowych: 1. Fabrycznie nowa rok produkcji – 2020. 2. Moc na wale tnącym min. 55 KM. 3. Szerokość głowicy koszącej 110 - 130 cm. 4. Noże obrotowe 360o wokół własnej osi - min. szt. 18 nie uszkadzające wał roboczy. 5. Dwa komplety zapasowe noży i śrub mocujących. 6. Cięcie i rozdrabnianie krzaków o średnicy min. 9 cm. 7. Czop łożyskowy na wale roboczym min. Ø 60mm. 8. Obroty wału roboczego min. 3100 obr/min. 9. Przepływ oleju min. 115 l/ min. 10. Pokrywa przednia głowicy zabezpieczona łańcuchami, otwierana hydraulicznie. 11. Regulowany kąt pracy w zakresie +/-180°. 12. Regulowana wysokość koszenia 5-11 cm. 13. Znak bezpieczeństwa CE. 14. Ciężar głowicy 300-350 kg. IV. Warunki pozostałe 1. Oferowany przez Wykonawcę pojazd wraz z osprzętem powinien być
kompletny, w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia ( tj. ciągnik rolniczy, ramię hydrauliczne i głowicę do koszenia krzaków i traw) wyposażony we wszystkie płyny eksploatacyjne oraz zatankowany do przewidzianej przez producenta minimalnej pojemności zbiornika pojazdu. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony ciągnik wraz z osprzętem na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. 4. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu
zużyciu ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca powinien zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Serwis stacjonarny powinien znajdować na terenie Polski w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego, dopuszcza się serwis mobilny, z zastrzeżeniem, że: a) maksymalny czas reakcji serwisu z przedstawieniem propozycji usunięcia awarii od momentu zgłoszenia awarii do 24 godzin, b)
wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy, c) Wykonawca zobowiązuje się w ramach gwarancji do usunięcia wad pojazdu lub poszczególnych osprzętów, które ujawniły się w okresie gwarancji w nieprzekraczalnym terminie 10 dni roboczych, d) Wykonawca zapewnia minimum dwa bezpłatne przeglądy okresowe w okresie gwarancji w miejscu garażowania ciągnika/osprzętu, serwis gwarancyjny sprawowany będzie przez autoryzowanych
serwisantów nadzorowany bezpośrednio przez Wykonawcę, e) o w/w przeglądach Zamawiający powiadomi Wykonawcę z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem, f) naprawy gwarancyjne wykonywane będą bezpłatnie w miejscu pracy ciągnika/osprzętu – naprawa do 72 godzin licząc od godziny zgłoszenia, g) w przypadku serwisu mobilnego Zamawiający zastrzega, że kosztem dojazdu może obciążyć Zamawiającego maksymalnie do 100 km. 6. Wszelkie koszty dostawy ciągnika wraz z osprzętem do
Zamawiającego ponosi Wykonawca. 7. Miejsce dostawy zamówienia – Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi, 19-500, ul. Gumbińska 2a. 8. Przed złożeniem oferty, Wykonawca winien zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne do sporządzenia oferty. 9. W cenie oferty należy uwzględnić przeszkolenie 2 operatorów pojazdu/osprzętu pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym. V. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem
Wykonawcy. 4. Określenie przez Wykonawcę numerów telefonów kontaktowych i adresów
korespondencji e-mail oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę (w tym również Podwykonawców) podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. 7. Powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z Odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. VI. Wymagania dotyczące
gwarancji. 1. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 12 miesięcy. (Gwarancja jest jednym z kryteriów oceny ofert, minimalny okres wymagany przez zamawiającego to 12 miesięcy na każdą maszynę, na podstawie złożonego oświadczenia w Formularzu ofertowym może zostać wydłużona do 36 miesięcy); 2. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego. DOSTARCZONY CIĄGNIK MUSI BYĆ WYPOSAŻONY W NASTĘPUJĄCE
DOKUMENTY: 1. Świadectwo homologacji na terenie RP. 2. Fabryczną instrukcję obsługi w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji pojazdu przez Zamawiającego wraz katalogiem części zamiennych. 3. Inne niezbędne dokumenty umożliwiające rejestrację oraz dokumentację potwierdzającą dopuszczenie do eksploatacji i użytkowania, zaświadczenia zgodności, atesty, certyfikaty itp. 4. Dokument określający warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego, książkę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim wraz z instrukcjami BHP. 5. Komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta. Wykonawca musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 16.70.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 358169.80 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Adler Agro Sp. z o. o.
Email wykonawcy: pskrodzki@adleragro.pl
Adres pocztowy: ul. Szosa Baranowicka 62A
Kod pocztowy: 15-521
Miejscowość: Białystok-Zaścianki
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 429024.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 429024.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 466170.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.