To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-17
Prace geodezyjne.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 610461-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 322 960 600
faks: 32 296 06 05
e-mail: informatyk@um.sosnowiec.pl
www: http://www.um.sosnowiec.pl/
adres profilu nabywcy: http://www.bip.um.sosnowiec.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Prace geodezyjne.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WZP.271.1.102.2020.MW
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. 2. Przedmiot zamówienia
obejmuje następujące usługi: 1.1.Podział geodezyjny działki z aktualizacją treści mapy w zakresie
opracowania z ewentualną koniecznością ustalenia przebiegu granic lub wznowienia/wyznaczenia
punktów granicznych przed dokonaniem przyjęcia granic do podziału działki. W przypadku podziału
działki – Wykonawca dostarczy mapę z projektem podziału, wykaz zmian gruntowych, protokół z
przyjęcia granic działki oraz wykaz synchronizacyjny, w przypadku gdy w księdze wieczystej działka
podlegająca podziałowi posiada inne oznaczenie, położenie lub inną powierzchnię niż w ewidencji
gruntów i budynków. Wykonawca dostarczy wstępny projekt podziału, protokół z badania księgi
Firefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=a0472...
4wieczystej oraz opinię z Wydziału Planowania Przestrzennego (WPP), a w przypadku wydzielania
pasów drogowych także opinię z Wydziału Administracji Drogowej (WDR) oraz w przypadku, gdy
będzie to konieczne również opinię innych podmiotów. W przypadku, gdy nie jest wymagany wstępny
projekt podziału – Wykonawca dostarczy mapę z projektem podziału, wykaz zmian gruntowych oraz
wykaz synchronizacyjny, w przypadku gdy w księdze wieczystej działka podlegająca podziałowi
posiada inne oznaczenie, położenie lub inną powierzchnię niż w ewidencji gruntów i budynków. W
przypadku wydzielenia pasów drogowych – Wykonawca dostarczy także opinię WDR oraz w
przypadku, gdy będzie to konieczne również opinię innych podmiotów. W przypadku wydzielenia
działek przeznaczonych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego pod drogę publiczną– Wykonawca złoży do operatu geodezyjnego wykaz zmian gruntowych do zmiany użytku
gruntowego, a drugi egzemplarz tego wykazu dostarczy Zamawiającemu; -w przypadku działki
wymagającej ustalenia przebiegu granic działki lub wznowienia znaków granicznych/wyznaczenia
punktów granicznych przed dokonaniem podziału działki – Wykonawca dostarczy mapę z projektem
podziału, wykaz zmian gruntowych oraz wykaz synchronizacyjny, w przypadku gdy w księdze
wieczystej działka podlegająca podziałowi posiada inne oznaczenie, położenie lub inną powierzchnię
niż w ewidencji gruntów i budynków oraz kopię protokołu z czynności ustalenia przebiegu granic
działki lub wznowienia znaków granicznych/wyznaczenia punktów granicznych działki podlegającej
podziałowi, opatrzonego stosowną klauzulą; -w przypadku gdy konieczne będzie połączenie działek
przed ich podziałem – Wykonawca dostarczy stosowne dokumenty tj. wykaz zmian danych
ewidencyjnych opatrzony stosowną klauzulą. 1.2. Identyfikacja nieruchomości objętej księgą
wieczystą, hipoteczną, zbiorem dokumentów i sporządzenie wykazu zmian do celów wieczystoksięgowych. 1.3. Identyfikacja działki wywłaszczonej lub przejętej na rzecz Skarbu
Państwa/ jednostki samorządu terytorialnego w innym trybie i sporządzenie wykazu zmian do celów
wieczystoksięgowych. W przypadku identyfikacji działki wywłaszczonej lub przejętej na rzecz Skarbu
Państwa/jednostki samorządu terytorialnego w innym trybie – Wykonawca dostarczy mapę do celów
prawnych z naniesionymi granicami dawnej własności wraz z kopią wykazu, opatrzonego stosowną
klauzulą sporządzonego na potrzeby prowadzonego postępowania. 1.4. Ustalenie przebiegu granic
działek ewidencyjnych w trybie § 37 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa
w sprawie ewidencji gruntów i budynków z dnia 29 marca 2001 r. (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r.,
poz. 393). W przypadku ustalenia przebiegu granic działki w trybie § 37 ww. Rozporządzenia
Wykonawca dostarczy kopię protokołu ustalenia przebiegu granic działek do celów ewidencji gruntów,
opatrzonego stosowną klauzulą. 1.5. Wznowienie znaków granicznych lub wyznaczenie punktów
granicznych. W przypadku wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych –
Wykonawca dostarczy Wykonawca dostarczy kopię protokołu z czynności wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych, opatrzonego stosowną klauzulą. 1.6. Sporządzenie mapy do celów prawnych –
np. mapa do ustalenia służebności. 1.7. Sporządzenie dokumentacji do celów prawnych dla
nieruchomości nie podlegających podziałowi (wyciągi z wykazów zmian gruntowych, protokoły
badania ksiąg wieczystych, wykazy synchronizacyjne). 1.8. Naniesienie przez Geodetę na mapach
informacji o stanie zajęcia działki pasem drogowym w dacie 31.12.1998 r. 1.9. Sporządzenie projektu
podziału działki w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. przepisy wprowadzające
ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. z 1998 r., Nr 133, poz. 872). 1.10. W przypadku
trwałej stabilizacji znaków granicznych – Wykonawca dostarczy kopię protokołu z wyznaczenia i
utrwalenia na gruncie nowych punktów granicznych znakami granicznymi, opatrzonego stosowną
klauzulą. 3. Zamawiający zobowiązuje się zlecić wykonanie prac geodezyjnych w zakresie
wskazanym w ofercie. Faktyczna ilość zleconych prac może różnić się od wskazanych ilości w Tabeli
wyceny stanowiącej Załącznik nr 1A do SIWZ. Wykonawca z tego tytułu nie może dochodzić żadnych roszczeń. 4. Wykonawca udziela Zamawiającemu 24 miesięczną gwarancję na wykonane opracowania
geodezyjne. Okres gwarancji jest liczony od chwili podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 71.35.40.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Termin wykonania
przedmiotu zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2023 r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 428881.85 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Mularz GEODEZJA MULARZ PIOTR
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sokolska nr 4
Kod pocztowy: 41-219
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 366786.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 668978.55
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- "Dostawa samochodu specjalnego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 1116G od m. Poddąbie do m. Machowinko (gmina Ustka)
- Odbudowa mostu w km 0+364 w ciągu DP 1624 O w miejscowości Markowice
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla inwestycji pn. Budowa warsztatów szkolnych
- Wykonanie dokumentacji projektowo-technicznej budowy budynków komunalnych, drogi gminnej i sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w miejscowości Pustków Żurawski
- wykonanie prac geodezyjnych w zakresie utworzenia baz danych obiektów topograficznych (BDOT500), baz danych sieci uzbrojenia terenu GESUT oraz EGiB ewidencji gruntów i budynków
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





