eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fredropol › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Fredropol w 2021 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-17

Ogłoszenie nr 510546935-N-2020 z dnia 2020-12-17 r.
Gmina Fredropol:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Fredropol w 2021 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 604944-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540225967-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Fredropol, krajowy numer identyfikacyjny 53882800000000, Fredropol 15, 37-734 Fredropol, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 166 719 818
faks: 166 719 818
e-mail: gminafredropol@home.pl
www: www.fredropol.pl, www.bip.fredropol.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Fredropol w 2021 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): KI.271.4.202020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

CZĘŚĆ I.
Przedmiotem
zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie
zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Fredropol, na których
zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu,
przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów
komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 2. Dostarczenie do nieruchomości
zamieszkałych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 3. Na terenie Gminy Fredropol
obowiązywał będzie system mieszany pojemnikowo - workowy zbiórki odpadów komunalnych.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1.Teren Gminy Fredropol wynoszący 16 000 ha obejmuje 24
miejscowości: Aksmanice, Darowice, Gruszowa, Huwniki, Kalwaria Pacławska, Pacław, Kłokowice,
Koniuszki, Koniusza, Kopysno, Kormanice, Fredropol, Kupiatycze, Leszczyny, Makowa, Młodowice,
Młodowice Osiedle, Kniażyce, Nowe Sady, Nowosiółki Dydyńskie, Posada Rybotycka, Rybotycze,
Sierakośce, Sólca. Liczba aktualnie zamieszkałych mieszkańców Gminy (zgodnie ze złożonymi
deklaracjami na dzień 30.09.2020r.) wynosi 3 956 osoby, z czego: - w zabudowie jednorodzinnej 3582 osób,
- w zabudowie wielorodzinnej 374 osób Wielkości te mogą ulec zmianie o około 2 % w skali roku. Łączna
liczba gospodarstw domowych (zgodnie ze złożonymi deklaracjami na dzień 30.09.2020r.) wynosi 1356, z
czego ; - liczba gospodarstw posiadających kompostownik na bioodpady wynosi – 692 liczba mieszkańców
– 2150. W roku 2020 na terenie całej gminy Fredropol odbywa się selektywne gromadzenie odpadów od
wszystkich mieszkańców. 4. Szacowana masa odpadów, które mogą zostać odebrane i zagospodarowane w
czasie trwania zamówienia na 2021 roku, to około 883 Mg odpadów komunalnych. Do określenia
szacunkowej masy odpadów, przyjęto średnią miesięczną ilość odebranych odpadów w gminie Fredropol w
ciągu 12 miesięcy 2019 roku, która wynosi 73,58 Mg. Wyliczenia dokonano na podstawie danych zawartych
w sprawozdaniach przedsiębiorców odbierających odpady komunalne z nieruchomości zamieszkałych.
Wyliczenie: 883 Mg za rok 2019 :12 m-cy = 73,58 Mg (średnia miesięczna). Podana ilość odbioru odpadów
stanowi wielkość orientacyjną i Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej lub większej
ilości odpadów. Ilości te zostały podane w celu sporządzenia oferty. Faktycznie ilości odpadów mogą nie
pokrywać się z podanymi przez Zamawiającego. 5. Odpady komunalne segregowane i niesegregowane
powinny być zbierane w systemie indywidualnym "u źródła" w pojemnikach lub workach plastikowych do
tego celu przeznaczonych o odpowiedniej wytrzymałości zapewniającej bezpieczny z punktu widzenia
technicznego i sanitarnego transport. 6. Odpady segregowane powinny być odbierane w sposób
wyodrębniony od odpadów zmieszanych, innym środkiem transportu w celu niedopuszczenia do zmieszania
poszczególnych rodzajów odpadów. 7. Na terenie Gminy Fredropol obowiązywał będzie system mieszany
pojemnikowo - workowy zbiórki odpadów komunalnych. 8. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór
i zagospodarowanie odpadów z budynków nieruchomości zamieszkałych: 1) Niesegregowanych
(zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 oraz bioodpadów stanowiących odpady komunalne
gromadzone w pojemnikach lub workach odbieranych z częstotliwością - co najmniej raz na dwa tygodnie,
w łącznej ilości rocznej minimum 26 razy, z tym że w okresie od kwietnia do października częstotliwość
odbierania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz bioodpadów z budynków
wielolokalowych (osiedla) nie może być rzadsza niż raz na tydzień, tj.: przez okres siedmiu miesięcy w
ośmiu miejscowościach, czyli dodatkowo jeszcze w łącznej ilości 15 razy w tym okresie. 2) Segregowanych
odpadów komunalnych gromadzonych w odpowiednio oznakowanych workach lub pojemnikach i
wystawionych na trasie odbioru podanych niżej rodzajów odpadów i z częstotliwość odbioru odpadów - co
najmniej raz na dwa tygodnie, w łącznej ilości rocznej minimum 26 razy. a) metal i tworzywa sztuczne, w
tym opakowania wielomateriałowe papier i tektura b) szkło kolorowe i bezbarwne c) papier i tektura d)
bioodpady 3) Pozostałych odpadów zebranych cztery razy w roku: a) odpady wielkogabarytowe, b) zużyty
sprzęt elektryczny i elektroniczny, c) zużyte opony (tj. samochodowe oraz z maszyn rolniczych
wykorzystywanych w gospodarstwach domowych) 4) Pozostałych odpadów zebranych dwa razy w roku
(okres wiosenny i jesienny): a) odpady niebezpieczne powstałe w gospodarstwach domowych
(przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie, akumulatory itp.), 5) Odpadów budowlanych i
rozbiórkowych powstających w gospodarstwach domowych odbieranych na indywidualne zgłoszenie, za
pośrednictwem Zamawiającego, wraz z podstawieniem kontenera na przedmiotowe odpady. Ilość odpadów
nie przekroczy 10 ton w skali roku. 9. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w
następujących pojemnikach: 1) W zabudowie jednorodzinnej o minimalnej pojemności 110 l - 120 l lub
worki w kolorze czarnym o podwyższonej wytrzymałości i pojemności 110 l - 120 l, 2) W zabudowie
wielorodzinnej pojemnik o minimalnej pojemności 1100 l lub ich wielokrotność, jak również dopuszcza się
możliwość gromadzenia odpadów w workach lub pojemnikach o pojemności 110 - 120 l, 3) W przypadku
odbioru odpadów komunalnych z zabudowy wielorodzinnej pojemniki 1100 l dostarczy Wykonawca w
formie użyczenia. W tym 8 kompletów koszy na odpady segregowane ( po 4 z każdej frakcji, w
odpowiedniej kolorystyce lub oznakowaniu). 10. Odpady zbierane w sposób selektywny, takie jak metal i
tworzywa sztuczne, w tym opakowania wielomateriałowe, szkło bezbarwne i kolorowe, papier i tektura,
gromadzone będą w następujących pojemnikach i workach: 1) W zabudowie jednorodzinnej o minimalnej
pojemności 110 l - 120 l, lub worki o pojemności 110 l - 120l; 2) W zabudowie wielorodzinnej o minimalnej
pojemności 1100 l lub ich wielokrotność jak również dopuszcza się możliwość gromadzenia odpadów w
workach lub pojemnikach o pojemności 110 - 120 l, oraz pojemnikach typu "Igloo" o pojemności 2,5 m3 3)
Do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji, w tym bioodpadów worki o podwyższonej
wytrzymałości i minimalnej pojemności 110 l; 4) Do gromadzenia odpadów budowlanych i rozbiórkowych
pochodzących ze strumienia odpadów komunalnych pojemnik o minimalnej pojemności 120 l lub worki o
grubości dostosowanej do ilości i rodzaju odpadów; 5) Worki do gromadzenia odpadów komunalnych winny
posiadać następujące kolory i naniesioną informację o rodzajach odpadów, które można w nich umieścić.: a)
kolor niebieski z napisem „Papier” - papier i tektura, b) kolor żółty z napisem „Metale i tworzywa sztuczne”
– metal, tworzywa sztuczne i opakowaniowe wielomateriałowe, c) kolor zielony z napisem „ Szkło” - szkło
bezbarwne i kolorowe, d) kolor brązowy z napisem „Bio” - odpady ulegające biodegradacji, w tym
bioodpady. W przypadku bioodpadów, w tym odpadów zielonych na terenie gminy występuje
kompostowanie przy zabudowach jednorodzinnych, w związku z czym worki brązowe częściowo
wykorzystywane są również na popiół z palenisk domowych, który nie jest przeznaczony na kompostowanie.
6) Przed rozpoczęciem realizacji zadania wykonawca wyposaży właścicieli nieruchomości w worki na
odpady selektywne ( metal i tworzywa sztuczne, w tym opakowania wielomateriałowe, szkło, łącznie białe i
kolorowe, papier i tektura oraz bioodpady ) - w komplecie 4 worków na rodzaj wymieniony w pkt 5) a,b,c,d.
Po każdorazowym odbiorze odpadów selektywnie zebranych, Wykonawca wyposaży właścicieli
nieruchomości, od których odebrano ww. odpady w worki w takiej samej ilości i rodzaju jakie zostały
odebrane. 11. Wykonawca jest zobowiązany dotrzeć do osób wytwarzających odpady lub do miejsc ich
gromadzenia i zabrać odpady zgromadzone w pojemnikach lub workach z terenu nieruchomości
zamieszkałych. 12. Odbiór odpadów z nieruchomości zamieszkałych następować będzie według
harmonogramu sporządzonego przez Wykonawcę wyłonionego w drodze przetargu, który po zatwierdzeniu
przez Zamawiającego zostanie doręczony w formie ulotki właścicielom nieruchomości. 13. Przy odbiorze
odpadów segregowanych Wykonawca każdorazowo sprawdza: 1) Prawidłowość oznaczenia worków z
odpadami segregowanymi. 2) Rzetelność segregacji odpadów. 3) W przypadkach, niedopełnienia przez
właściciela nieruchomości obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, wykonawca
odbierający odpady komunalne przyjmuje je jako niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i
niezwłocznie powiadamia o tym fakcie Urząd Gminy oraz właściciela nieruchomości. Na tę okoliczność
Wykonawca sporządzi np.: dokumentacje fotograficzną, notatkę, powiadomienie itp. umożliwiającą wydanie
przez Zamawiającego decyzji administracyjnej ustalającej wysokość stawki opłaty podwyższonej. 4)
Uchylanie się od obowiązku zgłoszenia Urzędowi Gminy Fredropol informacji dotyczącej zaistniałych
nieprawidłowości w sposobie segregacji odpadów, będzie stanowić naruszenie umowy. 5) W stosunku do
podmiotów odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości odbiorca jest obowiązany
prowadzić kontrolę, o której mowa w ust. 1 ustawy, co najmniej raz na dwa lata. 14. Wykonawca
zobowiązany jest do utrzymania miejsc po odbiorze odpadów komunalnych w należytej czystości (sprzątanie
miejsc po zabraniu worków z odpadami oraz pojemników i kontenerów, w przypadku rozsypania śmieci
wynikłego z winny Wykonawcy). 1)Wykonawca w przypadku nieodebrania z nieruchomości odpadów w
wyniku awarii samochodu, przeoczenia lub z innej przyczyny niemożliwej do przewidzenia na etapie
ogłoszenia o zamówieniu, zobowiązany jest do odebrania odpadów w możliwym najkrótszym terminie. 15.
Zgodnie z art. 9e ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z
2019r. poz. 2010 z pozn. zm.) oraz niektórych innych ustaw z dnia 19 lipca 2019r. (Dz. U. z 2019r. poz.
1579) podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest zobowiązany do: 1)
Przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, selektywnie zebranych odpadów
komunalnych bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady do instalacji odzysku lub
unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w
ustawie z dnia 08 stycznia 2013 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.). 2) Wykonawca ma
obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób zapewniający osiągnięcie określonych w
Rozporządzeniu Ministra Środowiska, w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego
użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych: papier i tektura, tworzywa
sztuczne, szkło, metal, w wysokości co najmniej 50 % wagowo rocznie i inne niż niebezpieczne odpady
budowlane i rozbiórkowe co najmniej 70 % wagowo rocznie oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Środowiska w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających
biodegradacji wagowo za dany rok. 3) Osiągnięte przez Wykonawcę poziomy recyklingu, przygotowania do
ponownego użycia i odzysku, obliczane będą na podstawie wzorów zawartych w Rozporządzeniu Ministra
Środowiska, w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi
metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych. Minister właściwy do spraw środowiska określi, w
drodze rozporządzenia, sposób obliczania poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i
odzysku innymi metodami, o których mowa w ust. 1 i 2, kierując się koniecznością możliwości
zweryfikowania ich osiągnięcia przez każdą gminę. 4) W celu osiągnięcia poziomów recyklingu,
przygotowania do ponownego użycia i odzysku wskazanych frakcji odpadów, Wykonawca obowiązany jest
do maksymalnego ułatwienia mieszkańcom nieruchomości pozbywania się odpadów papieru i tektury,
tworzyw sztucznych, szkła, powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych min. poprzez odbieranie
ww. odpadów zebranych w sposób selektywny " u źródła". 5) Przekazywania odebranych od właścicieli
nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, bioodpadów oraz pozostałości z sortowania odpadów
komunalnych przeznaczonych do składowania bezpośrednio do regionalnej lub zastępczej instalacji do
przetwarzania odpadów komunalnych, ze szczególnym uwzględnieniem instalacji właściwej dla regionu
wschodniego, wynikających z Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. 6) Odbiór
odpadów komunalnych przez regionalną lub zastępczą instalację do zagospodarowania odpadów
uwzględnioną w WPGO zapewnia sobie Wykonawca. 7) Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w
ofercie nazwy instalacji, do których zamierza przekazywać odebrane odpady komunalne, na podstawie art.
6d ust 4 pkt. 5 ustawy z dnia 13 września 1996 r o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z
2019r. poz. 2010 z poźn. zm.) 16. Wykonawca jest zobowiązany do ; 1) Sporzadzania rocznych sprawozdań i
przekazywania ich Zamawiającemu w terminie do 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy za
pośrednictwem Bazy Danych o produktach i opakowaniach oraz wykonywania obowiązków wynikających z
aktualnie obowiązujących ustaw i rozporządzeń o gospodarce odpadami. 2) posiadania wpisu do Bazy
danych o produktach i opakowań oraz o gospodarce odpadami (BDO) zgodnie z ustawą z dnia 08 stycznia
2013r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) w okresie objętym przedmiotem zamówienia, 3)
posiadania wpisu do Rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, a wymagany przez art. 7 ustawy o zużytym
sprzęcie elektrycznym i elektronicznym w nawiązaniu do art. 235 ust. 2 ustawy o odpadach, 17. Rozliczanie
świadczonych usług wywozu odpadów komunalnych następować będzie pomiędzy Gminą Fredropol a
Wykonawcą raz w miesiącu, po zakończeniu miesiąca, za który wystawiona jest faktura, z terminem
płatności do 30 dni od przedłożenia faktury wraz z raportem o ilości wywiezionych odpadów z podziałem na
zmieszane i selektywne. 18. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe
gospodarowanie odrębnymi odpadami zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. Dotyczy to
ewentualnego przeładunku odpadów, ich transportu, spraw formalno-prawnych, związanych z odbieraniem i
dostarczeniem odpadów uprawnionemu przedsiębiorcy prowadzącemu działalność w zakresie odzysku lub
unieszkodliwiania odpadów komunalnych. 19. Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub
zniszczenie pojemników wynikłe z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu
poprzedniego należy do Wykonawcy. 20. W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub
zamknięcie drogi), gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru
odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą i może polegać w
szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości,
oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe
wynagrodzenie. 21. Wykonawca przed złożeniem oferty, jeżeli uzna to za konieczne może zapoznać się z
terenem, na którym działalność będzie prowadzona. 22. Zamawiający nie dopuszcza odbierania odpadów
komunalnych zleconych przez Zamawiającego wspólnie z jakimikolwiek innymi odpadami tj.: z odpadami z
nieruchomości niezamieszkałych oraz z odpadami odbieranymi od podmiotów prowadzących działalność
gospodarczą. 23. Wymagania dotyczące sprzętu technicznego i bazy magazynowo-transportowej: 1) W celu
realizacji przedmiotu umowy wykonawca musi dysponować specjalistycznymi środkami technicznymi
umożliwiający odbiór odpadów: a) co najmniej dwoma samochodami specjalistycznymi bezpylnymi o
minimalnej kubaturze 3 m3 przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych; b) co
najmniej dwoma samochodami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów
komunalnych; c) co najmniej jednym pojazdem o ładowności minimalnej 3,5 Mg do odbierania odpadów
bez funkcji kompaktującej; d) co najmniej jednym pojazdem małogabarytowym przystosowanym do
odbierania odpadów komunalnych z posesji o utrudnionym dojeździe, Pojazdy te powinny być: trwale i
czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi adresowymi podmiotu odbierającego
odpady komunalne, być zabezpieczone przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów, ich
konstrukcja winna minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, być wyposażone
w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników w pełni sprawne,
posiadające aktualne badania techniczne e) odbioru odpadów segregowanych nie wolno realizować
pojazdem dokonując mieszania poszczególnych frakcji odpadów selektywnie zebranych. f) W przypadku
awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach
Dodatkowo w części I zamówienia Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt. jeżeli zapewni wywóz
odpadów komunalnych samochodami spełniającymi normy emisji spalin co najmniej euro 5. Szczegółowy
opis przyznawania punktów w tym kryterium reguluje punkt XIV SIWZ. 2) W celu realizacji przedmiotu
umowy wykonawca musi dysponować odpowiednio usytuowaną i wyposażoną bazą magazynowotransportową
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie
szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 poz 122).

CZĘŚĆ II.
1. Przedmiotem
zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych z
nieruchomości niezamieszkałych, administrowanych przez Urząd Gminy Fredropol i położonych na terenie
gminy, na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji. Są to nieruchomości: budynki administracyjne
urzędu, świetlice wiejskie, cmentarze, przystanki autobusowe (opcjonalnie), place zabaw, boiska sportowe.
2. Wykonawca składający ofertę w części II posiadał będzie: - aktualny wpis do Rejestru Działalności
Regulowanej, prowadzony przez Wójta Gminy Fredropol w zakresie odbierania odpadów komunalnych z
terenu Gminy Fredropol, - wpis do Bazy danych o produktach i opakowań oraz o gospodarce odpadami
(BDO) zgodnie z ustawą z dnia 08 stycznia 2013r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.) w
okresie objętym przedmiotem zamówienia, 3. Wykonawca będzie opróżniał pojemniki KP- 7 oraz pojemniki
1100 l umieszczone na cmentarzach w terminie do 3 dni od daty otrzymania zgłoszenia telefonicznego.
Odbiór odpadów z pojemników umieszczonych w świetlicach, oraz na przystankach odbywał będzie się
według ustalonego harmonogramu. 4. Wykonawca zobowiązany jest do utylizacji odpadów i odpowiedniego
ich zagospodarowania. 5. Wykonawca zobowiązany jest do odebrania dodatkowych odpadów komunalnych,
zgromadzonych podczas dwóch imprez gminnych w roku 2020 w miesiącu lipcu i sierpniu, w workach 120 l
(max 60 worków) od Zamawiającego ,o czym Zamawiający poinformuje Wykonawcę z tygodniowym
wyprzedzeniem. - Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do odbioru odpadów komunalnych z
pojemników IGLOO o pojemności 2,5 m3 , przeznaczonych na odpady typu: szkło, plastik, papier w ilości
21 sztuk (7 dla każdego rodzaju odpadów). Ilość odbiorów maksymalnie 6 razy w roku. - Pojemniki znajdują
się w następujących miejscowościach: Rybotycze, Huwniki, Kalwaria Pacławska, Sierakośce, Fredropol,
Osiedle Młodowice, Kniażyce. - Wykonawca zobowiązany będzie również do odbioru dodatkowo zebranych
przez Zamawiającego odpadów komunalnych wg potrzeb na każdorazowe zgłoszenie, tzw. „dzikie
wysypiska” , coroczna akcja „Sprzątania świata”, itp. w ilości 10 Mg. 6. Wykonawca zobowiązany jest do
dostarczenia do miejscowości Kalwaria Pacławska na czas trwania Wielkiego Odpustu 20 pojemników o
pojemności 1100 litrów wraz z późniejszym odbiorem odpadów komunalnych w nich zebranych zgodnie z
harmonogramem przedstawionym poniżej: 11.08.2021r. – dostawa i rozstawienie pojemników w dowolnych
godzinach w ciągu dnia 12.08.2021r. – odbiór odpadów komunalnych – w godzinach wieczornych od
godz.22.00 13.08.2021r. – odbiór odpadów komunalnych - w godzinach wieczornych od godz.22.00
14.08.2021r. – odbiór odpadów komunalnych - w godzinach wieczornych od godz.22.00 16.08.2021r. –
odbiór odpadów komunalnych – w dowolnych godzinach w ciągu dnia. 7. Wykonawca dostarczy
Zamawiającemu kwartalną informację w formie papierowej o ilości wywiezionych pojemników i
kontenerów, w rozbiciu na cmentarze, świetlice, przystanki (opcjonalnie), budynki UG, pojemniki Kalwaria
Pacławska itd. 8. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników będących
własnością Zamawiającego, koszt naprawy i doprowadzenia ich do stanu poprzedniego pokrywa
Wykonawca. 9. Wykonawca jest zobowiązany do: - sporządzania rocznych sprawozdań i przekazywania ich
Zamawiającemu w terminie do dnia 31 stycznia za poprzedni rok kalendarzowy, zgodnie z ustawą o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018r. poz. 1454 z poźn. zm.) oraz o zmianie ustawy o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw z dnia 19 lipca 2019r. (Dz. U. z
2019r. poz. 1579) - wykonywania obowiązków wynikających z aktualnie obowiązujących ustaw i
rozporządzeń w zakresie gospodarowania odpadami, ponadto Wykonawca będzie prowadził i przedkładał
zamawiającemu karty przekazania odpadów sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Odpady
gromadzone są w pojemnikach: - Budynki administracyjne urzędu - 1 poj. 1100 l , - Świetlice wiejskie - 14
poj. 110 - 120 l , 1 poj. 1100 l, - Cmentarze - 10 poj. KP-7, 10 poj. 1100 l - Boisko sportowe w Fredropolu -
1 poj. KP-7 - Boisko sportowe w Huwnikach - worki 120 l - Place zabaw - pojemniki 110-120 l, worki 120 l
- Przystanki (opcjonalnie) - pojemniki 110-120 l, worki 120 l - Kalwaria Pacławska (parking) - 2 poj. 1100 l
Wykonawca zabezpieczy w formie użyczenia na czas świadczenia usługi 20 pojemników 110-120 l, z
przeznaczeniem do umieszczenia w świetlicach wiejskich, 4 pojemniki KP-7 do wykorzystania według
bieżących potrzeb przez Urząd Gminy Fredropol. Wymagania dotyczące sprzętu technicznego oraz bazy
magazynowo - transportowej są tożsame z wymaganiami wymienionymi w opisie części pierwszej zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 90.51.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: część I zamówienia - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Fredropol w 2021 r.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 869590.10 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PUK Empol Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: os. Rzeka 133
Kod pocztowy: 34-451
Miejscowość: Tylmanowa
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 869590.10

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 869590.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 869590.10
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: część II zamówienia - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Fredropol w 2021 r

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 122028.83 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: FBSerwis Karpatia Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Odległa 8
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 122028.83

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 122028.83
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 122028.83
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.