eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa materiałów biurowych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-17

Ogłoszenie nr 510546571-N-2020 z dnia 2020-12-17 r.
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.:

Dostawa materiałów biurowych.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Projekty, z których finansowane będzie zamówienie: 1. ROWES- wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie I, 2. ROWES- wsparcie rozwoju sektora ekonomii społecznej w subregionie II, 3. Dostępna Szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia, 4. Enterprise Europe Network, 5. Generator Kompetencji 2.0 Podniesienie kompetencji i kwalifikacji pracowników przedsiębiorstw MŚP na terenie subregionu rzeszowskiego poprzez dofinansowanie usług rozwojowych, 6. Wsparcie na kapitał obrotowy dla mikro i małych przedsiębiorstw – wsparcie grantowe, 7. Platformy Startowe „Start In Podkarpackie”, 8. Pożyczka Standardowa Innowacyjna 1, 9. Pożyczka Standardowa Innowacyjna 2, 10. Fundusz Pożyczkowy dla MŚP RARR/RPO, 11. Pożyczka Płynnościowa, 12. Mikropożyczka 1, 13. Mikropożyczka 2.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 610669-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., krajowy numer identyfikacyjny 69026033085969, ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239
faks: 178 520 611
e-mail: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP 42/2020/BA

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i sprzętu na potrzeby Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. Dostawy wymienionych asortymentowo i ilościowo materiałów będą odbywały się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego, nie częściej jednak niż 2 razy w miesiącu do siedziby RARR S.A. przy ul. Szopena 51 w Rzeszowie, do pokoju wskazanego przez pracownika, na podstawie zamówień przekazywanych przez przedstawicieli Zamawiającego emailem, określających rodzaj i ilość zamawianego jednorazowo asortymentu. Wielkość, zakres i rodzaj zamawianych materiałów biurowych określa Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Podane w tabeli pojemność/ wielkość opakowań są konieczne do porównania ofert oraz do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Materiały mogą być dostarczane w większych lub mniejszych opakowaniach. Każdy dostarczony artykuł powinien posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa oraz być dopuszczony do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Termin przydatności do użycia dostarczonych artykułów nie może być krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy. W przypadku wycofania z rynku asortymentu określonego w Formularzu cenowym, Zamawiający dopuszcza możliwość dostawy materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych od parametrów materiałów podanych w SOPZ. Podane w SOPZ ilości są ilościami szacunkowymi i Zamawiający nie zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia w całości. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów określonego asortymentu, jednak zmiany te nie mogą spowodować zmniejszenia wartości zamówienia o więcej niż 20 % wartości całkowitej umowy (brutto). Powyższe zmiany nie mogą spowodować zmian cen jednostkowych oraz przekroczenia wartości całkowitej umowy (brutto). Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: 1) Załącznik nr 1 do siwz – Opis przedmiotu zamówienia w tym SOPZ, 2) Załącznik nr 2 do siwz – Wzór umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.19.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 67353.28 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: HURT-PAPIER Ryszard Cebula sp.j.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podkarpacka 57B
Kod pocztowy: 35-082
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 82844.54

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 82844.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 83675.55
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.