Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-16
Druk wizytówek na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Numer ogłoszenia: 550219578-N-2020
Numer ogłoszenia: 540219864-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 42 2547408, centrala 2547598
faks: 422 547 418
e-mail: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
www: www.asp.lodz.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Druk wizytówek na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): KBZ.261.15.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi druku i dostawy do Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi dyplomów uzyskania stopnia doktora i świadectw ukończenia studiów podyplomowych, zwanej dalej także „drukiem”.
1. Druk wykonany będzie zgodnie z projektem Zamawiającego wg poniższych założeń:
a) Dyplomy
- format dyplomu A 4 po przycięciu - papier kremowy 250g (+/- 10%)
- druk dyplomu w kolorze - druk odpisów czarno-biały
- kolorystyka dyplomów doktora i odpisów:
C25 M90 Y100 K20
C0 M0 Y0 K100
b) Świadectwa
- papier 210x297 mm (netto), 120g/m2
- zadrukowany dwustronnie (CMYK + 2 Pantony).
- Tło świadectwa po obu stronach jest tożsame,
układ giloszy, transparentne godło Akademii w części centralnej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 79.82.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2012.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: RAVIC Radosław Korneluk
Email wykonawcy: biuro@ravic.pl
Adres pocztowy: ul. Zadraż 12
Kod pocztowy: 94-243
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2662.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2662.95
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie 67 ust.1 pkt 6) ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki.
W przedmiotowym postępowaniu spełniono wszystkie przesłanki dla zastosowania zamówienia z wolnej ręki w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w wyniku przetargu nieograniczonego postępowanie nr KBZ.261.29.2029. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 563006-N-2019 z dnia 2019-06-18 r. 2. Zamówienie było przewidziane w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 3. Zamówienie udzielone zostało w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego. 4. Zamówienie udzielone zostało dotychczasowemu wykonawcy, tj. RAVIC Radosław Korneluk ul. Zadraż 12, 94-243 Łódź. 5. Zamówienie stanowiło nie więcej niż ilości wskazane w podstawowym zamówieniu. 6. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług, gdyż zarówno zamówienie podstawowe, jak i przedmiotowe zamówienie polega na świadczeniu usługi druku dyplomów i świadectw wraz z dostawą. 5. Wobec wypełnienia wszystkich przesłanek z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przedmiotowe zamówienie jest uzasadnione.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Budowa budynku kancelarii leśnictwa, leśniczówki, budynku gospodarczego i altany w leśnictwie Sycowice
- Dostawa pomp baklofenowych
- "Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa przewozu autokarowego dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Usługa doradztwa prawnego dla Projektu Muzeum Otwarte - Faza II modernizacji Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi, budynki "A" i "C" zlokalizowane na Placu Wolności w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawy plansz w formacie B1 oraz teczek do akt studenta dla Akademii Tarnowskiej
- Publikacje nutowe i książkowe na potrzeby PWM (Wznowienia i Nowości) - druk z diapozytywów i plików pdf
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Sukcesywna dostawa druków i formularzy oraz opakowań bezkwasowych do Urzędu Miasta Płocka w 2024r.
- Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych.
- Sukcesywne świadczenie usług poligraficznych wraz z dystrybucją niektórych pozycji asortymentowych oraz montażem banerów na potrzeby "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.