eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Druk wizytówek na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-16

Ogłoszenie nr 510546137-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi:

Druk wizytówek na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 550219578-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540219864-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 27579000000000, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 42 2547408, centrala 2547598
faks: 422 547 418
e-mail: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
www: www.asp.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk wizytówek na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): KBZ.261.15.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi druku i dostawy do Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi dyplomów uzyskania stopnia doktora i świadectw ukończenia studiów podyplomowych, zwanej dalej także „drukiem”.
1. Druk wykonany będzie zgodnie z projektem Zamawiającego wg poniższych założeń:
a) Dyplomy
- format dyplomu A 4 po przycięciu - papier kremowy 250g (+/- 10%)
- druk dyplomu w kolorze - druk odpisów czarno-biały
- kolorystyka dyplomów doktora i odpisów:
C25 M90 Y100 K20
C0 M0 Y0 K100
b) Świadectwa
- papier 210x297 mm (netto), 120g/m2
- zadrukowany dwustronnie (CMYK + 2 Pantony).
- Tło świadectwa po obu stronach jest tożsame,
układ giloszy, transparentne godło Akademii w części centralnej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 79.82.30.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 2012.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 0

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: RAVIC Radosław Korneluk
Email wykonawcy: biuro@ravic.pl
Adres pocztowy: ul. Zadraż 12
Kod pocztowy: 94-243
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 2662.95

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 2662.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2662.95
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie 67 ust.1 pkt 6) ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki.

W przedmiotowym postępowaniu spełniono wszystkie przesłanki dla zastosowania zamówienia z wolnej ręki w oparciu o przepisy art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w wyniku przetargu nieograniczonego postępowanie nr KBZ.261.29.2029. Ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 563006-N-2019 z dnia 2019-06-18 r. 2. Zamówienie było przewidziane w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 3. Zamówienie udzielone zostało w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego. 4. Zamówienie udzielone zostało dotychczasowemu wykonawcy, tj. RAVIC Radosław Korneluk ul. Zadraż 12, 94-243 Łódź. 5. Zamówienie stanowiło nie więcej niż ilości wskazane w podstawowym zamówieniu. 6. Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych usług, gdyż zarówno zamówienie podstawowe, jak i przedmiotowe zamówienie polega na świadczeniu usługi druku dyplomów i świadectw wraz z dostawą. 5. Wobec wypełnienia wszystkich przesłanek z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przedmiotowe zamówienie jest uzasadnione.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.