To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-16
Wykonywanie przewozów pasażerskich w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Medyka z wjazdem do Miasta Przemyśla
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 607808-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 16 671 53 91
faks: 16 671 53 91
e-mail: ug_medyka@poczta.onet.pl
www: www.medyka.itl.pl/bip
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Wykonywanie przewozów pasażerskich w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Medyka z wjazdem do Miasta Przemyśla
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BiD.271.20.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Medyka z wjazdem do Miasta Przemyśla w okresie od 1.01.2021 do 31.12.2023 r., który obejmuje następujące linie komunikacyjne: 1. Medyka – Przemyśl, 2. Przemyśl – Medyka, 3. Jaksmanice – Przemyśl, 4. Przemyśl – Jaksmanice, 5. Hureczko – Hurko – Przemyśl, 6. Przemyśl – Hurko – Hureczko. Rozkład jazdy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Dopuszcza się tolerancję w godzinach odjazdów ± 5 minut. Szacunkowa liczba wozokilometrów objętych niniejszym zamówieniem wynosi: • 303 348 wozokilometrów w 2021 roku, • 301 808 wozokilometrów w 2022 roku, • 301 815 wozokilometrów w 2023 roku, co w skali trzech lat daje wynik 906 971 wozokilometrów. Podane ilości wozokilometrów są orientacyjnymi. Wykonawca musi we własnym zakresie zweryfikować ich poprawność. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby wozokilometrów (maksymalnie o 10%) w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest także do świadczenia autobusami usługi okresowego przewozu regularnego wykonywanego w ramach lokalnego transportu zbiorowego wynikającej z: • zamknięć dróg spowodowanych: awariami, remontami i inwestycjami, • okoliczności związanych z uroczystościami i imprezami masowymi. Wymagania organizacyjne: 1. Wykonawca powinien posiadać tabor samochodowy odpowiedni do realizacji zadania, 2. Wykonawca zastosuje ulgi dla pasażerów do biletów jednorazowych i biletów miesięcznych zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 295), ulgi do biletów jednorazowych zgodnie z ustawami: ustawą z dnia 24 stycznia 1991 r. o kombatantach oraz niektórych osobach będących ofiarami represji wojennych i okresu powojennego (Dz. U. z 2020 r. poz. 517 t. j.), ustawą z dnia 3 maja 1996 r. o wykonywaniu mandatu posła i senatora (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1799), ustawą z dnia 23 maja 1974 r. o zaopatrzeniu inwalidów wojskowych i wojennych oraz ich rodzin (Dz. U. z 2020 r. poz. 1790 z późn. zm.). 3. Wszelkie zmiany w rozkładzie jazdy będą możliwe tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego. 4. Wykonawca przestrzegać będzie punktualnego i regularnego kursowania taboru. 5. Wykonawca dostarczy na linie komunikacyjne tabor sprawny technicznie, właściwie oznakowany i czysty zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz pojazdów. 6. Wykonawca umieści na urządzeniach przystankowych czytelny rozkład jazdy. Do obowiązków wykonawcy należy: • druk biletów i zorganizowanie systemu sprzedaży biletów miesięcznych i jednorazowych, • zapewnienie w pojazdach ciągłej sprzedaży biletów, • wyposażanie przystanków w aktualne rozkłady jazdy. Ceny biletów jednorazowych stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Ceny biletów jednorazowych nie mogą wzrosnąć w trakcie trwania umowy ponad ceny stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. II. Wymagania określone w art. 29 ust. 3a Pzp oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy Pzp.: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności: kierowców pojazdów - wszyscy zatrudnieni przez Wykonawcę lub współpracujący z wykonawcą kierowcy oraz sam Wykonawca, jeżeli osobiście wykonuje przewozy, w okresie wykonywania usługi spełniają wymogi dotyczące uprawnień do kierowania pojazdami, do których kierowania wymagane jest prawo jazdy kategorii D oraz kwalifikacji zawodowych w zakresie kategorii D prawa jazdy, określone w rozdziale 7a ustawy o transporcie drogowym. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: • dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, • datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, • rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. III. Wymagania (określone w przedmiocie zamówienia) związane z realizacją zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 4 Pzp Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 60.11.20.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1115574.33 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa Mariusz Franków
Email wykonawcy: mariusz@eurobus.net.pl
Adres pocztowy: Malawa 23/1
Kod pocztowy: 37-740
Miejscowość: Bircza
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1204820.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1204820.28
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przewóz uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Twardogóra w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Miasta i Gminy Prabuty
- Przewóz uczniów do/z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Karniewie w roku szkolnym 2025/2026
- Wykonanie usługi polegającej na przewozie dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Pawłów
- Świadczenie usług w zakresie lokalnego transportu zbiorowego na terenie Gminy Andrespol i Miasta Łodzi - Regularna obsługa linii autobusowej nr 201
- Przewozy uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Leśna w roku szkolnym 2025/2026, 2026/2027 oraz 2027/2028
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.