To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-16
Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem zestawów i płynów do terapii nerkozastępczej wraz z dzierżawą aparatu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 603966-N-2020
Numer ogłoszenia: 540219115-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48 18 20 120 21
faks: 182 015 351
e-mail: zp@szpital-zakopane.pl
www: www.szpital-zakopane.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem zestawów i płynów do terapii nerkozastępczej wraz z dzierżawą aparatu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP / 21 / 20
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który wykona na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem zestawów i płynów oraz wyrobów medycznych niezbędnych do prowadzenia terapii nerkozastępczej wraz z jednoczesną dzierżawą kompatybilnego aparatu. 2. Zamawiający zastrzega, że dostarczone produkty będące przedmiotem niniejszego zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jednocześnie posiadać aktualne świadectwa rejestracji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 06 września 2001 roku – Prawo farmaceutyczne (j.t. Dz. U. z 2020 roku, poz. 944). 3. Zamawiający zastrzega, że dostarczone wyroby medyczne będące przedmiotem niniejszego zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2020 roku, poz. 186) oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 roku w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 roku, poz. 211). 4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 1 – go roku liczony od daty wykonania dostawy. 5. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Apteki Szpitalnej za pomocą środków komunikacji elektronicznej. 6. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie, najdłużej w terminie 5 dni kalendarzowych (uwaga – parametr dodatkowo oceniany) licząc od dnia złożenia każdorazowego zamówienia częściowego w godzinach od 8:00 do 14:00. W przypadku gdy ostatni dzień dostawa wypada w dniu wolnym od pracy dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. 7. Wymiana towaru wadliwego, nie zgodnego z zamówieniem częściowym, towaru złej jakości nastąpi w ciągi 48 godzin od złożenia reklamacji na koszt i ryzyko wykonawcy. W przypadku gdy ostatni dzień dostawa będącej wynikiem reklamacji wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie w godzinach, o których mowa powyżej. 8. Zamawiający informuje, że podane w punkcie 3.9 przedmiotowej SIWZ ilości poszczególnych zestawów, płynów oraz wyrobów medycznych do prowadzenia terapii nerkozastępczej będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie, zmniejszeniu nie więcej niż o 20 %, w zależności od rzeczywistych potrzeb zamawiającego, a w sytuacjach tego wymagających rezygnacja z całości niektórych pozycji. 9. Wraz z dostawą zestawów, płynów oraz wyrobów medycznych, o których mowa w punkcie 3.9 przedmiotowej SIWZ wykonawca jest jednocześnie zobowiązany wydzierżawić i dostarczyć zamawiającemu na czas obowiązywania umowy w pełni kompatybilny z dostarczonymi zestawami i płynami aparat do prowadzenia terapii nerkozastępczej. Jednocześnie zamawiający zastrzega, że dzierżawiony aparat do prowadzenia terapii nerkozastępczej musi spełniać, pod rygorem odrzucenia oferty, wymagane warunki w zakresie gwarancji i serwisu określone we wzorze formularza oferty przetargowej pozycje nr 1 – 5 (załącznik nr 1 do SIWZ). 10. Zamawiający zastrzega, że dzierżawiony aparat, o którym mowa powyżej musi być dostarczony, zainstalowany i uruchomiony w siedzibie Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem przy ul. Kamieniec 10 przez wykonawcę. 11. Ponadto wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia szkolenia w języku polskim dla minimum 2 pracowników zamawiającego w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji dzierżawionego aparatu, potwierdzonego odpowiednim zaświadczeniem, w siedzibie zmawiającego lub w siedzibie wykonawcy, przy czym całkowite koszty przeprowadzenia szkolenia, ewentualnego dojazdu, delegacji pracowników zamawiającego ponosi wyłącznie wykonawca. 12. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktów o określonych w SIWZ parametrach technicznych, jakościowych, ekspoloatacyjnych i funkcjonalnych, a nie zakup zestawów, płynów oraz wyrobów medycznych i dzierżawy aparatu konkretnego producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SIWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona. 13. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 14. Zamawiający informuje, że produkty lecznicze do terapii nerkozastępczej będące przedmiotem niniejszego zamówienia są wyrobami o ustalonych standardach jakościowych odnoszących się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia jest określony w przepisach międzynarodowych oraz podlega krajowemu nadzorowi: przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych oraz bezpośredniej kontroli jakości przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego działającego poprzez: 1) sprawowanie nadzoru nad jakością produktów leczniczych będących przedmiotem obrotu, 2) skierowanie przez Inspekcję Farmaceutyczną, produktów leczniczych dopuszczonych po raz pierwszy na podstawie ustawy do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, do badań jakościowych w wyspecjalizowanych instytutach i laboratoriach badawczych, 3) skierowanie produktów leczniczych do badań w ramach Państwowej Kontroli Planowej, wg zatwierdzonego harmonogramu oraz zakresu kontroli. Przedmiot zamówienia został ściśle określony poprzez wskazanie nazwy specyfiku, jego postaci oraz dawki jednostkowej, czyli wskazane zostały wszystkie istotne cechy przedmiotu zamówienia. Produkty lecznicze do terapii nerkozastępczej oraz wyroby medyczne będące przedmiotem niniejszego zamówienia są wyrobami jednokrotnego zastosowania, nie generują kosztów związanych z cyklem życia produktu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 33.18.15.10
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 293380.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Frasenius Medical Care Polska S.A.
Email wykonawcy: arkadiusz.kuzma@fmc-ag.com
Adres pocztowy: ul. Krzywa 13
Kod pocztowy: 60-118
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 320090.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 320090.40
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- dostawa ekwipunku skitourowego dla ratowników GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa: żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, mrożonki i owoce)
- Zakup sortów mundurowych - część I
- Produkcja wraz z dostawą 3000 szt. foliowych peleryn przeciwdeszczowych dla dorosłych, z nadrukiem o treściach edukacyjno-informacyjnych
- NADBUDOWA DOLNEGO TARASU I PRZEBUDOWA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO IM. DR. S. JASIŃSKIEGO W ZAKOPANEM - II ETAP
- Dostawa materiałów medycznych - hemostatyki, gąbka hemostatyczna
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.