eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Zakup sortów mundurowych - część I



Ogłoszenie z dnia 2024-05-23

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup sortów mundurowych - część I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl i lgasienica@tpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sortów mundurowych - część I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05cc08c4-18cb-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335837

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209441/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sorty Mundurowe - MUNDUR POLOWY

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05cc08c4-18cb-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania do Platformy e-Zamówienia.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia (pkt 5 powyżej), sporządza się w postaci elektronicznej, w
formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych
wymagań dla systemów teleinformatycznych
z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 5, przekazywane
w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności z
uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
„Formularza do komunikacji”).
6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca, w celu utrzymania w
poufności tych informacji, przekazuje
je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący
tajemnicę przedsiębiorstwa”.
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w Dziale XI SWZ) odbywa się drogą
elektroniczną za pośrednictwem formularzy
do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie
pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości
(przycisk „dodaj załącznik”).
8. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny,
wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz
z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
Pozostałe wymagania zostały opisane w dziale VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OPISANO W SWZ ORAZ ZAŁĄCZNIKACH

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): OPISANO W SWZ ORAZ ZAŁĄCZNIKACH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/438/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Część 1: Bluza z długim rękawem damska i męska – ilość 75.
2.1.1. Bluza ze zintegrowanym kapturem rozpinana na całej długości.
2.1.2. Wykonana z lekkiego elastycznego materiału tupu „stretch” rozciągliwego w czterech kierunkach.
2.1.3. Materiał o gładkiej fakturze od strony zewnętrznej i wewnętrznej, wykonany z włókna poliamidu (zawartość min. 95 %).
2.1.4. Materiał o właściwościach hydrofobowych zapewniających ochronę przed wiatrem i wodą wykończony impregnacją DWR.
2.1.5. Krój techniczny, rękawy wyprofilowane pomagające w zapobieganiu ograniczenia ruchów.
2.1.6. Wykończenie kaptura, rękawów oraz dołu bluzy wykonane z elastycznego materiału.
2.1.7. Wyposażona w minimum jedną kieszeń.
2.1.8. Bluza męska:
2.1.8.1. kolorystyka zielona z możliwymi motywami w innych stonowanych kolorach,
2.1.8.2. waga max 210 g dla rozmiaru męskie L
2.1.9. Bluza damska:
2.1.9.1. kolorystyka zielona z możliwymi motywami w innych stonowanych kolorach,
2.1.9.2. waga max 180 g dla rozmiaru damskie M
2.1.10. Zapotrzebowanie zamawiającego na ilości oraz rozmiary przed wymaganą weryfikacją rozmiarów damskich i męskich:
ROZMIARY DAMSKIE: XS S M L XL 2XL 3XL 4XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 3 6 7
2 2 20
ROZMIARY MĘSKIE: S M L XL 2XL 3XL 4XL 5XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 4 11 19 10 7 2 2 55
2.5. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 30 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
2.5.1. Zamawiający wymaga dla każdego z produktów dostępności w rozmiarach:
2.5.1.1. Rozmiary damskie od XS do XL
2.5.1.2. Rozmiary męskie od S do 2XL
2.6. Wykonawca, do oferty, musi załączyć w taki sam sposób jak ofertę co określa dział XII SWZ:
2.6.1. Do każdego produktu kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w pkt. 7.6. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów.
2.6.2. Karta nie podlegają uzupełnieniu, a nie złożenie jej zgodnie z wymogami w SWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 pkt 1 ust 5 PZP

2.7. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzież branżowa

18235000-5 - Pulowery, swetry rozpinane i podobne wyroby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie zakupu w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości pracowników w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:
Dla części 1 do 4 szt. . Wartość maksymalna opcji wyniesie 1350,00 zł netto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczany produkt

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Punkty za dostarczony produkt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.2. Część 2: Spodnie polowe damskie i męskie – ilość 78.
2.2.1. Spodnie z długimi nogawkami, wykonane z elastycznego materiału typu softshell rozciągliwego w czterech kierunkach.
2.2.2. Materiał gładki, wykonany z polamidu, elastanu i poliestru.
2.2.3. Materiał o właściwościach hydrofobowych zapewniających odporność na wiatr i wodę poprzez wykończenie materiału impregnacją DWR.
2.2.4. Krój spodni techniczny, nogawki posiadające profilowanie na kolanach.
2.2.5. Spodnie wyposażone w pasek gumowy ułatwiający samoczynne dopasowanie do użytkowania.
2.2.6. Wyposażone w rozporek zabezpieczony patką i rozpinany na suwak.
2.2.7. Dolna część nogawek wyposażona w zamek błyskawiczny (od krawędzi do połowy łydki).
2.2.8. Wyposażone w dwie kieszenie na biodrach zapinane na zamek.
2.2.9. Spodnie męskie:
2.2.9.1. kolorystyka zielona,
2.2.9.2. waga max 280 g dla rozmiaru męskie L
2.2.10. Spodnie damskie:
2.2.10.1. kolorystyka czarna,
2.2.10.2. waga max 260 g dla rozmiaru damskie M
2.2.11. Zapotrzebowanie zamawiającego na ilości oraz rozmiary przed wymaganą weryfikacją rozmiarów damskich i męskich:
ROZMIARY DAMSKIE: XS S M L XL 2XL 3XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 4 5 6 1 16
ROZMIARY MĘSKIE: S M L XL 2XL 3XL 4XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 4 11 24 9 8 1 5 62
2.5. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 30 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
2.5.1. Zamawiający wymaga dla każdego z produktów dostępności w rozmiarach:
2.5.1.1. Rozmiary damskie od XS do XL
2.5.1.2. Rozmiary męskie od S do 2XL
2.6. Wykonawca, do oferty, musi załączyć w taki sam sposób jak ofertę co określa dział XII SWZ:
2.6.1. Do każdego produktu kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w pkt. 7.6. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów.
2.6.2. Karta nie podlegają uzupełnieniu, a nie złożenie jej zgodnie z wymogami w SWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 pkt 1 ust 5 PZP

2.7. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzież branżowa

18234000-8 - Spodnie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie zakupu w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości pracowników w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:
Dla części 2 do 4 szt. . Wartość maksymalna opcji wyniesie 1200,00 zł netto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczany produkt

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Punkty za dostarczony produkt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.3. Część 3: Kurtka polowa damska i męska – ilość 71.
2.3.1. Kurtka ocieplana z kapturem rozpinana na zamek na całej długości.
2.3.2. Kaptur zintegrowany.
2.3.3. Kurtka ocieplona izolacją syntetyczną poliestrową o lekkiej konstrukcji.
2.3.4. Materiał zapewniający zwiększoną oddychalność oraz termoregulację.
2.3.5. Materiał zewnętrzny wyposażony w warstwę zapewniającą odporność na wiatr oraz chroniącą przed deszczem oraz dodatkowo wzmocniony warstwą odporną na ścieranie.
2.3.6. Kurtka techniczna przeznaczona do różnego rodzaju górskiej aktywności w zmiennych warunkach pogodowych.
2.3.7. Rękawy wyposażone w mankiety wykonane z materiału typu stretch.
2.3.8. Wyposażona w dwie boczne kieszenie zapinane na zamek.
2.3.9. Kurtka męska:
2.3.9.1. kolorystyka w odcieniu brązu z możliwością wstawek w kolorach stonowanych
2.3.9.2. waga max 450 g dla rozmiaru męskie M
2.3.10. Kurtka damska:
2.3.10.1. kolorystyka w odcieniu z możliwością wstawek w kolorach stonowanych,
2.3.10.2. waga 380 g dla rozmiaru damskie M.
2.3.11. Zapotrzebowanie zamawiającego na ilości oraz rozmiary przed wymaganą weryfikacją rozmiarów damskich i męskich:
ROZMIARY DAMSKIE: XS S M L XL 2XL 4XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 3 7 8 1 19
ROZMIARY MĘSKIE: S M L XL 2XL 3XL 4XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 3 12 19 9 3 1 5 52
2.5. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 30 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
2.5.1. Zamawiający wymaga dla każdego z produktów dostępności w rozmiarach:
2.5.1.1. Rozmiary damskie od XS do XL
2.5.1.2. Rozmiary męskie od S do 2XL
2.6. Wykonawca, do oferty, musi załączyć w taki sam sposób jak ofertę co określa dział XII SWZ:
2.6.1. Do każdego produktu kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w pkt. 7.6. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów.
2.6.2. Karta nie podlegają uzupełnieniu, a nie złożenie jej zgodnie z wymogami w SWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 pkt 1 ust 5 PZP

2.7. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzież branżowa

18223200-0 - Kurtki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie zakupu w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości pracowników w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:
Dla części 3 do 4 szt. . Wartość maksymalna opcji wyniesie 2500,00 zł netto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczany produkt

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Punkty za dostarczony produkt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.4. Część 4: Bluza polowa damska i męska – ilość 77.
2.4.1. Bluza z długimi rękawami zapinana na zamek na całej długości. Przeznaczona do aktywności górskich w różnych warunkach.
2.4.2. Wykonana z materiału typu grid o kostkowej konstrukcji rozciągliwego w 4 kierunkach zapewniającego swobodę ruchów.
2.4.3. Materiał termiczny zapewniający doskonałą izolację cieplną oraz regulację wilgotności.
2.4.4. Wyposażona w panele boczne wykonane z materiału typu stretch oraz panele typu stretch na ramionach zabezpieczone powłoką DWR.
2.4.5. Wyposażona w dwie boczne kieszenie zapinane na zamek.
2.4.6. Bluza męska:
2.4.6.1. bez kaptura
2.4.6.2. kolorystyka w odcieniu zieleni, z możliwością wstawek w kolorach stonowanych,
2.4.6.3. waga max 390 g dla rozmiaru męskie M
2.4.7. Bluza damska:
2.4.7.1. z kapturem,
2.4.7.2. kolorystyka w odcieniu zieleni, z możliwością wstawek w kolorach stonowanych
2.4.7.3. waga 340 g dla rozmiaru damskie M
2.4.8. Zapotrzebowanie zamawiającego na ilości oraz rozmiary przed wymaganą weryfikacją rozmiarów damskich i męskich:
ROZMIARY DAMSKIE: XS S M L XL 2XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 3 8 4 15
ROZMIARY MĘSKIE: S M L XL 2XL 3XL 4XL RAZEM ILOŚCI
ILOŚCI 4 24 15 10 7 2 62

2.5. Podane rozmiary są wstępnym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dokładne zamówienie co do rozmiarów będzie podane po dostarczeniu przez wykonawcę pełnego zakresu rozmiarów dla danego zadania celem przymierzenia przez pracowników TPN oraz weryfikacji realnego zapotrzebowania na dany sort. Wykonawca ma dostarczyć rozmiarówkę w terminie do 30 dni od podpisania umowy na własny koszt, następnie odebrać asortyment w terminie 7 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego również na własny koszt.
2.5.1. Zamawiający wymaga dla każdego z produktów dostępności w rozmiarach:
2.5.1.1. Rozmiary damskie od XS do XL
2.5.1.2. Rozmiary męskie od S do 2XL
2.6. Wykonawca, do oferty, musi załączyć w taki sam sposób jak ofertę co określa dział XII SWZ:
2.6.1. Do każdego produktu kartę/karty produktu PRODUCENTA wraz z dokumentacją fotograficzną, o której mowa w pkt. 7.6. Dział XI SWZ w której będą podane wszystkie wymagane parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (m.in. materiał z którego jest wykonane, jego gramaturę, fason, oraz pozostałe parametry zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia), wraz ze zdjęciami proponowanych produktów oraz podać dostępne rozmiary dla każdego z produktów.
2.6.2. Karta nie podlegają uzupełnieniu, a nie złożenie jej zgodnie z wymogami w SWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 226 pkt 1 ust 5 PZP
2.7. Wymagana gwarancja na dostarczone produkty: min. 12 miesiące, liczone od dnia dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18110000-3 - Odzież branżowa

18235000-5 - Pulowery, swetry rozpinane i podobne wyroby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie zakupu w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości pracowników w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia:
Dla części 4 do 4 szt. . Wartość maksymalna opcji wyniesie 1350,00 zł netto.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na dostarczany produkt

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Punkty za dostarczony produkt

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-31 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pomocą Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-31 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.