eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Piątkowisko, wraz z odejściami działka nr ewid. 662/1; 661/15

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-16

Ogłoszenie nr 510545856-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.
Gmina Pabianice:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Piątkowisko, wraz z odejściami działka nr ewid. 662/1; 661/15

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 605541-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Pabianice, krajowy numer identyfikacyjny 47205780400000, Torowa 21, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 042 2139660, 2139676
faks: 422 139 660
e-mail: gmina@pabianice.gmina.pl, sekretarz@pabianice.gmina.pl
www: www.bip.pabianice.gmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej we wsi Piątkowisko, wraz z odejściami działka nr ewid. 662/1; 661/15

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): OŚN.271.3.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji
sanitarnej we wsi Piątkowisko wraz z odejściami działka nr ewid. 662/1; 661/15. Budowa obejmuje w szczególności układ sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z odejściami bocznymi z włączeniem do istniejącej studni na działce nr 662/1 Długość łączna sieci i odgałęzień do posesji budowanych metodą
wykopową i bezwykopową wynosi L = 557,38 m. Sieć zgodnie z warunkami technicznymi
zaprojektowano z rur kanalizacyjnych, kielichowych, łączonych na uszczelki gumowe PVC-U, litych,
SN 8, SDR 34 o średnicy ø 200 x 5,9 mm, odgałęzienia boczne do działek prywatnych ø 160 x 4,7
mm.Przejścia kanalizacji pod przepustami pomiędzy rowami wykonywać zgodnie z notatkąsłużbową
nr 2 przewiertem sterowanym, przejścia pod rowami wykonywać metodąwykopową z odtworzeniem
rowu po wykonaniu robót. Przewierty sterowane wykonywać rurami PE100RC do przewiertów. 3.2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej oraz w
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ. 3.3.
Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny robot na podstawie SIWZ i załączników do
SIWZ, a w szczególności na podstawie danych zawartych w dokumentacji projektowej oraz
przedmiarach robót. 3.4.Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, oraz potrzebami
Zamawiającego, Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zobowiązuje się
do:a)szczegółowego zapoznania się z załączoną dokumentacją projektową, jak
równieżprzeprowadzenia szczegółowej wizji w terenie odcinków dróg objętych przedmiotem
zamówienia;b)wykonania każdego rodzaju robót zgodnie z opracowanym projektem budowlanym
oraz wizjąlokalną przeprowadzoną w terenie oraz zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej;c)zapewnienia ilości i rodzaju sprzętu gwarantującego wykonanie zadania, d)dostawy
wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń zgodnie z wymaganiami
zawartymi w dokumentacji projektowej,e)przygotowania na dzień umownego zakończenia robót
atestów materiałowych, badańlaboratoryjnych, pomiarów, potwierdzonych przez kierownika budowy i
inspektora nadzoru. f)zastosowania wyrobów, które zostały dopuszczone do obrotu oraz
powszechnego i jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach
budowlanych i posiadają wymagane parametry, atesty, g)przyjęcia podczas trwania robót
odpowiedzialności od następstw i wyników działalności w zakresie: organizacji robót budowlanych,
ochrony środowiska, warunków BHP, warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego związanego z
prowadzeniem robót budowlanych, zabezpieczeniem terenu budowy od następstw prowadzonych
robót, h)poinformowania właścicieli lub zarządców sieci o przystąpieniu do wykonania robót i
dokonania inwentaryzacji istniejącej infrastruktury, regulacja, zabezpieczenie i przebudowa urządzeń
podlega odbiorowi przez ich właścicieli bądź zarządców, koszty związane z nadzorami branżowymi
ponosi wykonawca, Wykonawca odpowiada za wszystkie spowodowane przez jego działania
uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i sieci urządzeń podziemnych, i)wywozu gruzu, nadmiaru
ziemi i ewentualnych odpadów powstałych w trakcie robót we własnym zakresie i na własny koszt,
zabezpieczenia we własnym zakresie miejsca odwozu urobku na odkład, uwzględnienia w kosztach
realizacji inwestycji kosztów wycinki, transportu i utylizacji m. in. drzewostanu i innych składników
roślinnych oraz wszelkiego rodzaju odpadów budowlanych (materiały z rozbiórki w tym drzewa stają
się własnością Wykonawcy), j)organizacji zaplecza budowy i jego utrzymania, k)odpowiedzialności za
wszelkie uszkodzenia w obrębie budowy, spowodowane jego działalnością, l)wykonania robót
budowlanych w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu drogowego
i pieszego, m)zabezpieczenia we własnym zakresie miejsca odwozu urobku na odkład, n)pełną
obsługę geodezyjną,o)opracowanie dokumentacji powykonawczej, w ilości 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej, p)organizację i zabezpieczenie placu budowy, utrzymanie
zaplecza budowy, wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, a także wykonanie innych
możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów, czynności mogących wystąpić w związku z
prowadzonymi robotami, q)uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę
odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z
nimi,r)uzyskanie wszelkich przewidzianych prawem decyzji środowiskowych jeżeli będą
konieczne,s)złożenie zawiadomienia o zakończeniu robót do właściwego organu lub uzyskanie
ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 3.5.Wycena kosztów zamówienia musi również
uwzględniać oznakowanie placu budowy wg sporządzonego we własnym zakresie projektu zgodnie z
instrukcją oznakowania. 3.6.Zamawiający wymaga przed złożeniem oferty dokonanie przez
Wykonawców wizji lokalnej w terenie gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy
związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do
prawidłowego wykonania umowy. 3.7.Jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony
został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia materiałów, to Zamawiający dopuszcza
możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zachowaniem
nie gorszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie
materiałów/urządzeńrównoważnych należy rozumieć materiały/urządzenia gwarantujące realizacje
robot zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające uzyskanie parametrów
technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Urządzenia równoważne
powinny spełniać wymagania określone w SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robot oraz projekcie budowlanym. Obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa po stronie
Wykonawcy.3.8.Kody CPV:−45100000 – 8 Przygotowanie terenu pod budowę,−45231300 – 8 Roboty
budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków −45232410 - 9
Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej −45232451-8 Roboty odwadniające i nawierzchniowe,
3.9.Wykonanie dokumentacji powykonawczej w ilości 2 (dwóch) kompletów wersji papierowej i
jednej elektronicznej. Wykonawca dostarczy kompletną dokumentację powykonawczą, wykonaną
przez uprawnione do tego osoby. 3.10.Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za
realizację przedmiotu zamówienia to RYCZAŁT. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia
należy uwzględnić łącznie wszystkie dane z dokumentacji projektowej, specyfikacji , oraz wnioski
wypływające z wymaganej do przeprowadzenia wizji lokalnej. 3.11.Okres rękojmi na wykonane
roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały wynosi 60 miesięcy. Minimalny okres
gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały wynosi 36
miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu końcowego.Wydłużenie przez Wykonawcę okresu
gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane urządzenia i materiały powyżej 36 miesięcy jest jednym z kryteriów oceny ofert, a Zamawiający informuje, że sposób punktacji za
zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji określony został w Rozdziale XIV specyfikacji
istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Uwaga: Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia
bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot
zamówienia więc powinien te koszty uwzględnić w cenie oferty. 3.12.Wykonawca jest zobowiązany
do zapewnienia odpowiedniego zespołu osób będący w stanie należycie wykonać przedmiotowe
zamówienie w wyznaczonym terminie. 3.13. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z
podwykonawców. Wykonawca:1)jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowymczęść
zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie
przedsiębiorstwa) podwykonawców;2) w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie
zobowiązany, aby podać przed przystąpieniem do wykonania zamówienia - o ile będą znane - nazwy
albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi.
Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach
danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych
podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu
zamówienia; 3)jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na
którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu
wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać
Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w
stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie
postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców
oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w projekcie umowy. Zamawiający wymaga,
zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę (na pełny etat, w oparciu o umowę o pracę w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z
dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.)) osóbwykonujących
następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - roboty związane z budową kanalizacji
sanitarnej, odwodnień, roboty ziemne. Sposób dokumentowana zatrudnienia osób, o których mowa w
art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez
Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu
niespełnienia tych wymagań – określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.23.13.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 292682.93 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zaprojektuj i Wybuduj Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@zaprojektujiwybuduj.pl
Adres pocztowy: Ul. Twarda 18
Kod pocztowy: 00-105
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 390033

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 285360
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 601470
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.