To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-16
DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH, DRUKAREK ORAZ KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH WRAZ Z OSPRZĘTEM
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 589347-N-2020
Numer ogłoszenia: 540194323-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (032) 7351547, 7351637
faks: 327 351 636
e-mail: inwestycje@nfz-katowice.pl
www: www.nfz-katowice.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH, DRUKAREK ORAZ KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH WRAZ Z OSPRZĘTEM
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 12/pn/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia była dostawa zestawów komputerowych, drukarek oraz komputerów przenośnych wraz z osprzętem dla Śląskiego Oddziału Wojewódzkiego
Narodowego Funduszu Zdrowia, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym zgodnie z formularzem opis przedmiotu zamówienia i wzorem umowy. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 Pakiety: a) PAKIET I -dostawa zestawów komputerowych oraz drukarek b) PAKIET II - dostawa komputerów przenośnych wraz z osprzętem.
Przedmiot zamówienia w Pakiecie I obejmował dostawę: 1) Komputer stacjonarny TYP 2-10 szt. 2) Monitor komputerowy do komputera stacjonarnego TYP 2-10 szt. 3) Komputer stacjonarny TYP 1 - 45 szt. 4) Monitor komputerowy do komputera stacjonarnego TYP 1-45 szt. 5) Drukarki laserowe monochromatyczne - 5 szt. Przedmiot zamówienia w Pakiecie II obejmował dostawę: 1) Komputer przenośny TYP 2-10 szt 2) Komputer przenośny TYP 1 - 60 szt 3) Monitor TYP 2 — 10 szt. 4) Monitor TYP 1 — 60 szt. 3. Realizacja zamówienia w każdym z pakietów na warunkach określonych we wzorze umowy (pakiet I/pakiet II). We wzorze umowy (pakiet I/pakiet II) określono zasady ewentualnej zmiany postanowień umowy. 4. Wykonawca winien był zaoferować 48-miesięczną gwarancję oraz rękojmię za wady na komputery stacjonarne wraz z monitorami oraz 36-miesięczną gwarancję oraz rękojmię za wady na drukarki (dot. Pakietu I) / 36-miesięczna gwarancja oraz rękojmia za wady na komputery przenośne wraz z monitorami (dot. Pakietu II) na warunkach określonych w SIWZ, w tym we wzorze umowy i formularzu opis przedmiotu zamówienia. Bieg okresu gwarancji oraz rękojmi za wady liczony od dnia podpisania protokołu odbioru jakościowego. 5. Miejsce wykonania zamówienia (miejsce dostawy) dla Pakietu I oraz Pakietu II: ul. Kossutha 13,40-844 Katowice. 6. SIWZ, w tym formularz opis przedmiotu zamówienia, zawierała standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust.2a pzp.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.21.30.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa zestawów komputerowych oraz drukarek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 128500.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: F.H.U. "HORYZONT" Krzysztof Lech
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 11 Listopada 21
Kod pocztowy: 38-300
Miejscowość: Gorlice
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 158055.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 247053.27
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych wraz z osprzętem
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w pakiecie II - dostawa komputerów przenośnych wraz z osprzętem, na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 pzp.
W niniejszym postępowaniu w pakiecie II oferty złożyło dwóch Wykonawców.
Zamawiający zobligowany był odrzucić wszystkie (2) złożone oferty; odrzucenie nastąpiło w oparciu o art. 89 ust.1 pkt 2 pzp – treść oferty nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a nie było możliwe zastosowanie przepisu art. 87 ust.2 pkt 3 pzp.
Podczas weryfikacji ofert Zamawiający stwierdził, iż Wykonawca w Ofercie nr 2 (w pakiecie II) załączył niekompletny formularz opis przedmiotu zamówienia – brak treści pkt 3 poz. 18 oraz pkt 4 formularza (przyjęta przez Wykonawcę numeracja stron oferty wskazuje na brak str. 11). W pkt I ppkt 2 SIWZ wymagano załączenia do oferty formularza opis przedmiotu zamówienia. Brak strony nr 11 powoduje, iż Wykonawca nie zawarł w treści oferty części parametrów dot. komputera przenośnego Typ 1 oraz wszystkich parametrów monitora Typ 1. Brak załączenia parametrów technicznych powoduje, że Zamawiający nie ma możliwości oceny czy oferowane przez Wykonawcę monitory i komputery przenośne spełniają wymogi określone przez Zamawiającego w SIWZ. Formularz opis przedmiotu zamówienia zgodnie z ugruntowanym orzecznictwem KIO stanowi treść oferty Wykonawcy. W niniejszym przypadku nie zachodzi przesłanka dla zastosowania art. 87 ust.2 pkt 3 pzp, a więc możliwość poprawienia tzw. innej omyłki polegającej na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty (brak podania wymaganych w SIWZ parametrów). Biorąc pod uwagę powyższe, odrzucenie oferty nr 2 w zakresie pakietu II, zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 pzp należało uznać za uzasadnione. Oferta nr 3 złożona na pakiet II w przedmiotowym postępowaniu, została odrzucona w oparciu o art. 89 ust.1 pkt 2 pzp. Niezgodność dotyczy pkt 1 poz. 4 Formularza opis przedmiotu zamówienia pakiet II „Pamięć operacyjna”, gdzie określono: „minimum 16GB pamięci RAM”. Po przeanalizowaniu dokumentów, stwierdzono, iż Wykonawca w pkt 1 pozycja 4 (pamięć operacyjna) specyfikacji technicznej wskazał, że pamięć RAM ww. komputerów wynosi 8GB, przy czym w pkt 1 poz. 4 formularza opis przedmiotu zamówienia, wymagano aby pamięć ta wynosiła 16 GB. Wykonawca zaoferował model: HP 440 G7 Intel Core i5-10210U. Wykonawcę wezwano do złożenia wyjaśnień w ww. zakresie oraz wskazanie, czy zaoferowany model komputerów: HP 440 G7 Intel Core i5-10210U, spełnia wymogi dotyczące pojemności pamięci RAM (16 GB). W odpowiedzi Wykonawca wyjaśnił, że zaoferowany komputer przenośny TYP 2 HP 440 G7 Intel Core i5-10210U posiada zainstalowaną pamięć RAM 8GB, tym samym potwierdzając, iż oferta Wykonawcy nie spełnia wymogów stawianych przez Zamawiającego w SIWZ, w tym w formularzu opis przedmiotu zamówienia, co powoduje niezgodność treści oferty z SIWZ. W konsekwencji oferta Wykonawcy zostaje odrzucona w oparciu o art. 89 ust.1 pkt 2 pzp (jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia). Powyższe nie może zostać zakwalifikowane jako inna omyłka polegająca na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodująca istotnych zmian w treści oferty.
Stosownie do art. 93 ust.1 pkt 1 pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi i wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Remont mieszkań V/2024
- Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 19 w Katowicach
- Usługa cateringowa w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- Zakup zestawów komputerowych oraz mobilnych drukarek akumulatorowych
- BO - Remont i doposażenie Załęskich Przedszkoli i Szkół (ZSiP nr 2) oraz remont sali gimnastycznej z zapleczem w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów, monitorów LCD oraz oprogramowania Oracle Database Standard Edition 2
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, w ramach projektu pt. "Realizacja programów rozwojowych szkół z terenu gminy Ulan-Majorat" w podziale na części
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.