To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-12-16
Dostawa materiałów medycznych i szczepionek oraz środków do dezynfekcji dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 592104-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 261 68 62 80
faks: 261 68 62 80
e-mail: 43wog.szp@ron.mil.pl
www: http://www.43wog.wp.mil.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa materiałów medycznych i szczepionek oraz środków do dezynfekcji dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 79/PN/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów
medycznych i szczepionek oraz środków do dezynfekcji dla 43 Wojskowego Oddziału
Gospodarczego. 2 Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy przedmiotu
zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 2a-2b OPZ oraz
w załączniku nr 7a-7d formularze cenowe. 3 Oferowany przedmiot zamówienia nie może odbiegać jakościowo od produktów pożądanych wymienionych w kolumnie 2 „Formularza
cenowego”. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest dopisać w kolumnie 3 dane
jednoznacznie określające oferowany produkt podając nazwę oferowanego
towaru/producenta, oznaczenie, które pozwoli na jednoznaczną identyfikację produktu. W
przypadku braku oznaczenia Wykonawca wpisuje inne parametry pozwalające
jednoznacznie zidentyfikować oferowany produkt. Jeżeli produkt jest robiony na zamówienie
Wykonawca wpisuje „produkt na zamówienie”. W przypadku braku wymaganych danych
Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2. 4 Nazwa oferowanego produktu
stanowi merytoryczną treść oferty, ponieważ służy identyfikacji i konkretyzacji oferowanego
przedmiotu zamówienia i późniejszego przedmiotu umowy, a więc niepodanie przez
Wykonawcę nazwy produktu (nazwy nadanej przez producenta) w przypadku, gdy
Zamawiający tej nazwy postanowieniami specyfikacji wymagał, powoduje, iż treść oferty jest
niezgodna z treścią specyfikacji. Oferta nie może dawać możliwości do dodatkowych
poszukiwań jej treści, musi być jednoznaczna w celu możliwości poddania jej weryfikacji pod
względem jej zgodności z treścią SIWZ. 5 Oferowane towary muszą spełniać wszystkie
parametry określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i formularzu cenowym,
być fabrycznie nowe i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego
opakowania. 6 Opakowania zewnętrzne dostarczanych towarów muszą posiadać logo i
nazwę producenta oraz opis zawartości. 7 Oferowane towary dostarczane jako równoważne
muszą zawierać oznaczenia dotyczące przedmiotu, do którego zostały przeznaczone. 8
Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ i jej załącznikach, zostały wskazane nazwy
producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy
urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający
dodaje określenie „lub równoważny” . 9 Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca,
który zaoferuje produkty równoważne do opisywanych prze Zamawiającego, jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego. 10 „Produkt równoważny” to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co
wskazany w SIWZ konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być
gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu. 11 Zamawiający dopuszcza
możliwość składania ofert częściowych. Część 1 – Dostawa materiałów medycznych –
działalność bieżąca. Część 2 – Dostawa materiałów medycznych – COVID - 19. Część 3 –
Dostawa szczepionek. Część 4 – Dostawa materiałów dla służby żywnościowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa materiałów medycznych – działalność bieżąca
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 226533.89 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BOXMETMEDICAL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Piskorzów 51
Kod pocztowy: 58-250
Miejscowość: Pieszyce
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 273567.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 273567.01
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa materiałów medycznych – COVID - 19
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 111111.11 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: LP SERWIS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ligota 1/13
Kod pocztowy: 55-100
Miejscowość: Trzebnica
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 95688.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 95688.00
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawa szczepionek
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt.1
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłyną żaden wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta.
NAZWA: Dostawa materiałów dla służby żywnościowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 54710 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: LP SERWIS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ligota 1/13
Kod pocztowy: 55-100
Miejscowość: Trzebnica
Kraj/woj.: brak danych
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34688
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 41040
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów i materiałów pomocniczych do wykonywania oznaczeń laboratoryjnych
- "Doposażenie magazynów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy"
- Dostawy różnych materiałów medycznych w podziale na 3 części.
- "Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





