eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiętoszówDostawa materiałów medycznych i szczepionek oraz środków do dezynfekcji dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-12-16

Ogłoszenie nr 510545354-N-2020 z dnia 2020-12-16 r.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy:

Dostawa materiałów medycznych i szczepionek oraz środków do dezynfekcji dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 592104-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 02150908400000, Saperska 2, 59-726 Świętoszów, woj. brak, państwo Polska

telefon: 261 68 62 80
faks: 261 68 62 80
e-mail: 43wog.szp@ron.mil.pl
www: http://www.43wog.wp.mil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - WOG

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów medycznych i szczepionek oraz środków do dezynfekcji dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 79/PN/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów
medycznych i szczepionek oraz środków do dezynfekcji dla 43 Wojskowego Oddziału
Gospodarczego. 2 Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy przedmiotu
zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 2a-2b OPZ oraz
w załączniku nr 7a-7d formularze cenowe. 3 Oferowany przedmiot zamówienia nie może odbiegać jakościowo od produktów pożądanych wymienionych w kolumnie 2 „Formularza
cenowego”. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest dopisać w kolumnie 3 dane
jednoznacznie określające oferowany produkt podając nazwę oferowanego
towaru/producenta, oznaczenie, które pozwoli na jednoznaczną identyfikację produktu. W
przypadku braku oznaczenia Wykonawca wpisuje inne parametry pozwalające
jednoznacznie zidentyfikować oferowany produkt. Jeżeli produkt jest robiony na zamówienie
Wykonawca wpisuje „produkt na zamówienie”. W przypadku braku wymaganych danych
Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2. 4 Nazwa oferowanego produktu
stanowi merytoryczną treść oferty, ponieważ służy identyfikacji i konkretyzacji oferowanego
przedmiotu zamówienia i późniejszego przedmiotu umowy, a więc niepodanie przez
Wykonawcę nazwy produktu (nazwy nadanej przez producenta) w przypadku, gdy
Zamawiający tej nazwy postanowieniami specyfikacji wymagał, powoduje, iż treść oferty jest
niezgodna z treścią specyfikacji. Oferta nie może dawać możliwości do dodatkowych
poszukiwań jej treści, musi być jednoznaczna w celu możliwości poddania jej weryfikacji pod
względem jej zgodności z treścią SIWZ. 5 Oferowane towary muszą spełniać wszystkie
parametry określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i formularzu cenowym,
być fabrycznie nowe i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego
opakowania. 6 Opakowania zewnętrzne dostarczanych towarów muszą posiadać logo i
nazwę producenta oraz opis zawartości. 7 Oferowane towary dostarczane jako równoważne
muszą zawierać oznaczenia dotyczące przedmiotu, do którego zostały przeznaczone. 8
Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ i jej załącznikach, zostały wskazane nazwy
producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy
urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający
dodaje określenie „lub równoważny” . 9 Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca,
który zaoferuje produkty równoważne do opisywanych prze Zamawiającego, jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego. 10 „Produkt równoważny” to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co
wskazany w SIWZ konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być
gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu. 11 Zamawiający dopuszcza
możliwość składania ofert częściowych. Część 1 – Dostawa materiałów medycznych –
działalność bieżąca. Część 2 – Dostawa materiałów medycznych – COVID - 19. Część 3 –
Dostawa szczepionek. Część 4 – Dostawa materiałów dla służby żywnościowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 33.14.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa materiałów medycznych – działalność bieżąca

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 226533.89 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BOXMETMEDICAL Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Piskorzów 51
Kod pocztowy: 58-250
Miejscowość: Pieszyce
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 273567.01

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 273567.01
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 273567.01
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa materiałów medycznych – COVID - 19

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/10/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 111111.11 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: LP SERWIS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ligota 1/13
Kod pocztowy: 55-100
Miejscowość: Trzebnica
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 95688.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 95688.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 95688.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa szczepionek

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt.1

„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłyną żaden wniosek
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt. 2 i 3.”

Uzasadnienie faktyczne:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w wyznaczonym terminie nie została złożona żadna oferta.


CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Dostawa materiałów dla służby żywnościowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 54710 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: LP SERWIS Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ligota 1/13
Kod pocztowy: 55-100
Miejscowość: Trzebnica
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 34688

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 34688
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 41040
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.